Obroty MK3 1.9 GTD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

matis991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob gru 12, 2009 23:08
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Obroty MK3 1.9 GTD

Post autor: matis991 » sob gru 12, 2009 23:43

Witam. Jakie obroty powinien mieć ten silniczek w golfie bo jak mi się już silnik zagrzeje to na luzie mam około 1100 i wydaje mi się że to za dużo a jak go zapale to dopóki się nie nagrzeje to jest około 900. Jeśli to za dużo to powiedzcie mi jak te obroty zmniejszyć?? :)



mavric
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: pt lut 13, 2009 19:38
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mavric » sob gru 12, 2009 23:47

Na zagrzanym silniku 1100 rpm to trochę za dużo. Książka mówi +/- 950. U mnie jest ~980 np. ;)
Co do ustawienia obrotów - proponuję ten zajrzeć tutaj, 3 post zaprzal'a.



matis991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob gru 12, 2009 23:08
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: matis991 » sob gru 12, 2009 23:51

Ok jutro co prawda niedziela ale się tym pobawię. Jeszcze muszę zamontować piszczek że świateł nie wyłączyłem :) Jak się uda to napisze jak nie to tez napisze :)



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 13, 2009 01:05

Ustawianie wolnych obrotów śrubka z tyłu pompy nic nie pomoże, jeśli masz "ssanie" w kabinie to trzeba ustawić wydatek resztkowy bądź dawkę, w innym przypadku (auto po 95) siłownik od przyspieszacza niedomaga, lub wymaga regulacji. Był o tym temat niedawno, poszukaj.
Ostatnio zmieniony ndz gru 13, 2009 01:09 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 13, 2009 01:52

Jeszcze jest pytanie co to masz za pompę...
Obrazek
Ta :gora: pompa też jest od 1,9TD i obrotami steruje to cusik,które zaznaczyłem.Jest to połączone z czujnikiem temperatury i dzięki niemu silnik utrzymuje odpowiednie obroty.
Siostra w MK3 1,9D też ma takie coś przy pompie i po odpaleniu silnik ma obroty ok.1100,a gdy temperatura podskoczy,wskazówka oscyluje w okolicach 1000.
matis991, jeśli masz coś takiego przy pompie,to może być niesprawny czujnik temperatury i dlatego obroty są wyższe


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 13, 2009 01:58

Michaś_1977, masz ten sam problem co kolega wyżej, 1.9 wyposażony w sterownik silnika, z tym siłownikiem trzyma 950 obrotów na minutę, bez względu na temperaturę.
Ostatnio zmieniony ndz gru 13, 2009 01:59 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 13, 2009 02:15

t0mal pisze:Michaś_1977, masz ten sam problem co kolega wyżej,
Heh...ja tam nie mam żadnego problemu :bigok:
Prawda,pompa z fotki moja,ale to już historia :D


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości