Gubi obroty przy wciskaniu hamulca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiekhhns
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt lis 24, 2009 14:59
Lokalizacja: Wrocław/Jarosław
Kontakt:

Gubi obroty przy wciskaniu hamulca

Post autor: krzysiekhhns » sob gru 12, 2009 00:50

gdy wciskam hamulec obroty spadają i potem wracają na swoje miejsce [ok 800] na luzie, często auto mi gaśnie przy jeździe po mieście gdy wrzucam na luz i przycikam hamulec prawie do 0, czekając na światłach muszę przygazowowywać aby mi auto nie zgazło jak jest na luzie pomimo że sprzęgło mam wciśnięte do spodu, niby to gazówka i musi się "rozgrzać", ale po 20 min jeździe sytuacja się nie zmienia.... w czym może tkwić problem ?? proszę o pomoc....



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » sob gru 12, 2009 01:10

krzysiekhhns pisze:w czym może tkwić problem ??
w serwie hamulca a dokładnie w pompie. Niestety taniej wyjdzie wymiana na używkę niżeli naprawa czy nówka...


Dziki

krzysiekhhns
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt lis 24, 2009 14:59
Lokalizacja: Wrocław/Jarosław
Kontakt:

Post autor: krzysiekhhns » sob gru 12, 2009 01:12

jakie koszty i jaka część konkretnie do wymiany, jaka cena ??



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob gru 12, 2009 12:27

a bez wciskania hamulca np: odpalasz samochód i przegazowujesz i puszczasz gaz - nie dotykasz hamulca - to też nie trzyma wolnych obrotów?? i ma ochotę zgasnąć czy nie??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

krzysiekhhns
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt lis 24, 2009 14:59
Lokalizacja: Wrocław/Jarosław
Kontakt:

jazda dzisaij

Post autor: krzysiekhhns » sob gru 12, 2009 19:07

jak nie dotykam hamulca to jest git... i obroty się trzymają... //wieczorem dzisiaj jeździłem na benz bez zarzutu, a na gazie na luzie jak dawałem jak dojeżdzałem do świateł i sprzęgło do spodu to mi obroty spadały i trzymały się ledwo ponad zero to samo przy czekaniu na światłach na zielone, musiałem przygazowywać go w obawie aby mi nie zgasł; gaz mam, benz mało :); proszę o pomoc, może gaz do regulacji ??
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 22:18 przez krzysiekhhns, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » ndz gru 13, 2009 01:53

krzysiekhhns, odpisałem na PW masz uszkodzone serwo hamulca. Jak najszybciej udaj się do mechanika.


Dziki

Awatar użytkownika
kodix13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: wt paź 06, 2009 07:35
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Post autor: kodix13 » ndz gru 13, 2009 06:45

krzysiekhhns pisze:jak nie dotykam hamulca to jest git... i obroty się trzymają... //wieczorem dzisiaj jeździłem na benz bez zarzutu, a na gazie na luzie jak dawałem jak dojeżdzałem do świateł i sprzęgło do spodu to mi obroty spadały i trzymały się ledwo ponad zero to samo przy czekaniu na światłach na zielone, musiałem przygazowywać go w obawie aby mi nie zgasł; gaz mam, benz mało :) ; proszę o pomoc, może gaz do regulacji ??
Miełem kiedyś lagune i mialem podobny problem, przy jeździe nawet w trasie w momencie wciśnięcia sprzęgła i hamulca na dohamowaniu do skrętu do redukcji biegu potrafił mi zgasnąć, bo obroty leciały do zera. U mnie był problem z membraną w parowniku i ustawienia gazu. Może zacznij od tego...


Kodix

Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » ndz gru 13, 2009 10:26

maryjan,
masz uszkodzone serwo hamulca
dokladnie tak . . mialem to samo jak mialem ORI servo . . zmienilem na wieksze to teraz podczas takiego szybkiego deptania po hamulcu w miejscu obroty rosną :D

albo nieszczelnosc serva albo przewodów do niego doprowadzonych



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz gru 13, 2009 10:40

przy odpalonym silniku wciskaj powoli pedał hamulca i słuchaj takiego syczenia, które powinno być słyszalne tylko jezeli wciskasz pedał a jezeli juz trzymasz noge na hamulcu nieruchomo to ma byc cisza jeżeli tak jest to serwo na 90% jest w porzadku

i jezeli serwo było by uszkodzone to te same objawy byś miał na pb i lpg a nie tylko na lpg


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 576 gości