na wolnych obrotach trzesie silnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

froger2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 01, 2006 15:09
Lokalizacja: CIESZYN
Kontakt:

Post autor: froger2 » ndz gru 13, 2009 01:22

moze przeczysc zawor EGR


FROGER2

nowy7770
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 12, 2009 21:35
Lokalizacja: Konin

Post autor: nowy7770 » ndz gru 13, 2009 01:25

to tak po koleji...
jesli chodzi o przepustnice do wyczyszczenia.. bardzochetnie tylko gdzie ona jest???
z tego co widzialem to paliwo idzie do filtra paliwa (od jakichs 15tys nie był wymieniany) pózniej jest chyba pompa wtryskowa i dalej leca przewody na wtryski(tak przy okazji po czym poznac zwykle wtryski odpompowtryskiwaczy??)
a trzesie caly czas, moge przejechac 3km albo 100 i jak stane gdzies to na wolnych obrotach jest caly cza to samo...
znajomi i mówili wlanie zeby przejechac sie na kompa ale jeszcze nie mialem okazji...
czytalem tez ze od takiej nierównej pracy moga buc tez pół panewki ale nie wiem czy jestem na dobrej drodze...



nowy7770
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 12, 2009 21:35
Lokalizacja: Konin

Post autor: nowy7770 » ndz gru 13, 2009 01:26

egr to jest to na dolocie z taim czyms co jak sie wcisnie to gasi auto?? czy tak??;)



lubicz9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw lis 19, 2009 01:09
Lokalizacja: grudziadz/Parski/Wloclawek

Post autor: lubicz9 » ndz gru 13, 2009 01:27

jak na mój gust to bedzie filtr paliwa


"żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka"

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz gru 13, 2009 01:27

nowy7770 pisze:egr to jest to na dolocie z taim czyms co jak sie wcisnie to gasi auto?? czy tak??;)
tak

[ Dodano: 13 Gru 2009 00:29 ]
Czy auto trzęsie się podczas rozruchu/gaszenia ?? Czy podczas gwałtownego przyspieszania też ??


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

nowy7770
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 12, 2009 21:35
Lokalizacja: Konin

Post autor: nowy7770 » ndz gru 13, 2009 01:30

to jakies 2 miechy temu czyscilem to tylko ze bez zdejmowania z auta;) to mi sadze wywalił przez tłumik:)
a gdy go gasze z kluczyka to ten zawór tez powinien chodzic wtedy???



froger2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 01, 2006 15:09
Lokalizacja: CIESZYN
Kontakt:

Post autor: froger2 » ndz gru 13, 2009 01:30

ZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN EGR------- TO LUBI SIE ZAPYCHAC


FROGER2

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz gru 13, 2009 01:31

lubicz9 pisze:jak na mój gust to bedzie filtr paliwa
wtedy byłyby problemy przy przyspieszaniu...



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz gru 13, 2009 01:31

a gdy go gasze z kluczyka to ten zawór tez powinien chodzic wtedy???
tak


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

froger2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 01, 2006 15:09
Lokalizacja: CIESZYN
Kontakt:

Post autor: froger2 » ndz gru 13, 2009 01:33

Ja na twoim miejscu pojechal do dobrego mechanika i zeby ci podpiol pod komputer........


FROGER2

nowy7770
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 12, 2009 21:35
Lokalizacja: Konin

Post autor: nowy7770 » ndz gru 13, 2009 01:35

ok... dzieki.. to jesli dobrze rozumiem jak go gasze kluczykiem to ten zawór też powinien sie zamknąc?? nie pamietam dokładnie ale chyba nic takiego sie z nim nie dzieje...

[ Dodano: 13 Gru 2009 00:57 ]
jutro przeczyszcze egr a pózniej poszukam DOBREGO elektronika...
ostatnio jak mi znajomy polecil jednego to wydałem 400 zł za to ze kabelki przy wtyczce xcujnika predkosci nie laczyly..
dlatego nie mam ost zaufania do mechaników..



Awatar użytkownika
Bigmachina
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: śr maja 13, 2009 18:09
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Post autor: Bigmachina » ndz gru 13, 2009 08:58

Witam.
Ja miałem podobny problem ze swoim AZS-em.Jak był zimny i odpaliłem go,to tak się trząsł na boki jak by mu było zimno:)pochodził trochę i jak złapał temperatury 70*C to mu przechodziło,ale u mnie to był objaw koła dwu masowego,wpakowałem regenerowane i też go trzęsło jeszcze jakiś czas,ale teraz mam spokój,przeszło mu.



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » ndz gru 13, 2009 14:46

nowy7770 jak bys mial problem to odezwij sie na privat



dhaiver
....
Posty: 281
Rejestracja: wt paź 07, 2008 22:03

Post autor: dhaiver » sob sty 23, 2010 09:12

nowy7770 pisze:ostatnio jak mi znajomy polecil jednego to wydałem 400 zł za to ze kabelki przy wtyczce xcujnika predkosci nie laczyly
też takich tanich mechaników znam :grin: jak tam sytuacja z trzęsieniem,opanowana?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 109 gości