ustawienie początku wtrysku w aaz

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kajojj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 19:35
Lokalizacja: KETRZYN

ustawienie początku wtrysku w aaz

Post autor: kajojj » sob gru 12, 2009 14:49

czy ktoś z Was ustawiał? ja w swojej popie nie widzę miejsca gdzie mółbym wkręcić zegar do pompy wtryskowej,,,,auto jest z 97r



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » sob gru 12, 2009 15:09

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
tu masz jak nie możesz znaleść miejsca na wkręcenie zegara to wstaw jakąś fote pompy



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob gru 12, 2009 15:16

kajojj, pomogło?



kajojj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 19:35
Lokalizacja: KETRZYN

Post autor: kajojj » sob gru 12, 2009 19:18

tak ,tylko tu widzę pompę od mk2,,,,,i parametry są podane ustawiania pompy do;
1V,JR,JP,SB

[ Dodano: 12 Gru 2009 18:34 ]
Bo w pompach mk2 jest oddzielne 'gniazdo" do wkręcania tego zegara a moja pompa nie posiada tego,zegar w mk2 wkręca się obok gniazd gdzie wkręca się rurki wysokiego ciśnienia które idą do wtryskiwaczy



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » sob gru 12, 2009 21:36

i u ciebie tez mozna tak samo, z tym ze to bedzie m10 z odpowiednim skokiem gwintu;) Zapewne masz TDI/SDI z 97r. wiec smialo mozesz uzyc vaga do odczytania i korekcji [ruch pompa wtryskowa] kata wtrysku...
A jesli masz aaz to wartosc regulacyjna jest + - 0,95mm.
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 21:38 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

kajojj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 19:35
Lokalizacja: KETRZYN

Post autor: kajojj » sob gru 12, 2009 23:33

mam silnik 1,9td AAZ nie tdi ani sdi



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 12, 2009 23:55

1+-0,02 znasz typ pompy,wtedy bedzie jasnosc w 100%
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 23:57 przez damian81Z, łącznie zmieniany 2 razy.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

kajojj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 19:35
Lokalizacja: KETRZYN

Post autor: kajojj » ndz gru 13, 2009 10:24

typ ,czyli ?różni się od mojej z mka2 tym ,że ma ssanie elektryczne,,niema tej dzwigienki w kabinie,a tak po za tym jest to ta sama pompa co w mk2 td (oprócz 1v silinika)



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz gru 13, 2009 16:59

kajojj pisze:mam silnik 1,9td AAZ
Tak jak ci koledzy piszą dla AAZ ustaw na 0,95-1mm wg .wskazań zegara i daj sobie spokój z szukaniem numerów pompy .Acha nie zauważyłem że masz auto z 97 roku .Jak z miejsca gdzie w innych pompach jest wkręcany zegar wystają ci kabelki to masz najbardziej upierdliwą pompę do ustawiania kąta wtrysku .tzw.półelektroniczną i niestety nie wkręcisz w nią zegara
Ostatnio zmieniony ndz gru 13, 2009 17:12 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

kajojj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 19:35
Lokalizacja: KETRZYN

Post autor: kajojj » ndz gru 13, 2009 17:20

czyli? jak się tego typu pompy ustawia? na razie ładnie cyka,wymieniłem pasek rozrządu ale zalecane jest za każdym ustawić początek wtrysku



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz gru 13, 2009 22:25

jak ladnie cyka to jest ok


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn gru 14, 2009 00:21

kajojj pisze:czyli? jak się tego typu pompy ustawia?
Mało kto to wie
kajojj pisze:na razie ładnie cyka
To się nie martw na zapas .


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości