[mk2]poradzcie cos szybko odnosnie gleby

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kamel1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:55
Lokalizacja: KLODZKO/WROCLAW
Kontakt:

[mk2]poradzcie cos szybko odnosnie gleby

Post autor: kamel1984 » śr mar 01, 2006 20:18

hej tak jak w temacie , prosze was o mala porade , mam golfika 1.3 i strasznie chcialbym go obnizyc nie mam na to za duzo siana takze nowe sprezyny albo uzywane z amorami zestawy raczej odpadaja , trafila sie ostatnio okazja 60 h&r i jamex 40 tyl same sprezyny (100zl) podobno stan niezly tylko kurcze boje sie ze te 60 z przodu mi przyprwia troche klopotu na seryjnych amorach co wy na to ? bo w sumie to silniczek jest lekki sam nie wiem wiec prosze o porade jak zwykle specjalistow :))) jeszcze jedno co powinienem jeszcze wiedziec o takich springach , zakladac normalnie ujakiegos mechanika ? i czy trzeba potem ustawiac jakas geometrie?

p.s
dodam ze narazie jezdze na zimowkach 13 , wiec gumy troche na feldze jest i narazie tak zostanie chyba do lipca albo sierpnia zanim uzbieram na jakies alu a potem znowu zima i 13 :)
Ostatnio zmieniony śr mar 01, 2006 23:32 przez kamel1984, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr mar 01, 2006 20:20

Do seryjnych amorów tylko do -40.Więcej musi być sportowy(krótszy)amor albo gwint.



kamel1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:55
Lokalizacja: KLODZKO/WROCLAW
Kontakt:

Post autor: kamel1984 » śr mar 01, 2006 20:21

aha przod H&R zolte a tyl jamex czerw

[ Dodano: Sro Mar 01, 2006 19:35 ]
aha i jeszcze jedno czy np moge wsadzic sprinki od wersji 1.6 czy 1.8 do 1.3???


maj mk2 - kamel edition http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=389353#389353

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » czw mar 02, 2006 00:20

możesz wsadzić od 1.8 czy 1.6, ale 1.3 pewnie jest lżejszy więc siądzie mniej ;)

co do zakładania sprężyny 60mm na seryjny amor to moim zdaniem to kiepski pomysł i uważam że lepiej poczekać, pozbierać kasę i kupić kompletny sportowy używany kit ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw mar 02, 2006 00:29

Naprawdę odradzam zakładać -60 na seryjny amor. Nawet -40 to juz za dużo. Na tył jakos jeszcze przejdzie-40 na standart, ale miałem załozone z przodu, to były niesamowite luzy stukania pukania, i autko niestabilne było. Także kupiłem przód uzywany FK sprezyny z amorami jamex od 1.8 i załozyłem taki zestaw. okazało się, że springi sa -60. I było naprawde za nisko jak na jeżdżenie po mieście, krawęzniki dziury itp. A co się okazało ,że nawet amory skrócone 40mm sa troszke za krótkawae, w zasadzie tak na styk do spreżyn 60 mm.

Tak więc najlepiej kupić (przynajmniej na przód) używane spręzyny z amorami. Ja wyrwałem całość (2 amory i 2 sprezyny za 200 PLN). Wtedy czyjesz że auto jest stabilne, a nie lata na każdym wyboju.


Obrazek

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » czw mar 02, 2006 01:03

kamel1984 pisze:jeszcze jedno co powinienem jeszcze wiedziec o takich springach , zakladac normalnie ujakiegos mechanika ? i czy trzeba potem ustawiac jakas geometrie?
Sprężynki można wymienić samemu jak masz garaż, będzie ci tylko potrzebne coś zeby je ścisnąc do wymontowania z amortyzatora i zamontowania nowych.

Ja np do tego celu urzywałem 3 takich zmyślnych urządzen wlasnej roboty:
Obrazek

Oprucz tego potrzeba paru niestandardowych kluczy i 2 imbusów.

Po wymianie trzeba obowiązkowo jechać na geometrie kół.

Jeśli chcesz oddać to do mechanika to licz sie z kosztem 400 zł za wymiane.

Przynajmniej tyle chcieli u mnie, wiec zrobilem to sam :)

[ Dodano: Czw Mar 02, 2006 00:23 ]
Tu masz jeszcze 2 foty, tak to wygląda na przodku w MK3, w MK2 powinno być podobnie :)

Tutaj jak jest jeszcze w aucie:
Obrazek

A tutaj jak już wyciągniemy z autka:
Obrazek


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości