Pali olej, zadyma, brak mocy i lekko się trzęsie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kornelstg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob gru 12, 2009 11:29
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Pali olej, zadyma, brak mocy i lekko się trzęsie

Post autor: kornelstg » sob gru 12, 2009 11:50

witam,
mam golfika mk3 1994rok. silnik to 1.4 benzyna. 3 drzwiówka. tyle na temat autka :).

odpalać odpala, choć od razu na początku jakby chciał przygasnąć, ale odpali zawsze. no to dalej jedynka ruszam i tak. po piskach nie ma opcji żeby dać, samochód nie ma nawet takiej mocy. ruszę jako tako i mam uczucie, że choć rusza to zaraz zgaśnie. za samochodem od razu siwo, tak jakby lekko pod fiolet, ale naprawdę leciutko. wrzucam dwójkę i znowu to samo...
jeśli przegazuję go aż do 'odcięcia' to ulica jest cała siwa nic nie widać i ten dym się utrzymuje długo.
oleju pali naprawdę BARDZO DUŻO bo aż około litr na 150-250 km... :/

kilka dni temu auto jeździło okej, od 3 dni mam takie objawy jak napisałem. wszystko chodziło idealnie, super miał moc i wszystko


dziękuję z góry za pomoc :)!
pozdrawiam



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob gru 12, 2009 12:07

Uszczelki nie wydmuchało czasem?



kornelstg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob gru 12, 2009 11:29
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: kornelstg » sob gru 12, 2009 12:16

Nie wiem, trzeba by było sprawdzić. A zastanawiam się czy czasami to nie pierścionki, ale tak natychmiast...



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob gru 12, 2009 12:21

zamierz kompresję na szybko będzie wiadomo, wody w oleju nie masz albo oleju w wodzie??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
ociu
...
...
Posty: 2047
Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:00
Lokalizacja: DOL\SBL
Kontakt:

Post autor: ociu » sob gru 12, 2009 12:25

Kolego nic nie zrobisz tak, czy siak musisz głowice ściągać.... a wywala Ci płyn????,albo Ci dużo ubywa????


VENTO RIP :-(
CABRIO zaczynamy od nowa :-)

kornelstg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob gru 12, 2009 11:29
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: kornelstg » sob gru 12, 2009 12:35

Kompresja jest, olej jest okej. Płynu trochę wywala.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob gru 12, 2009 12:46

kornelstg, czyli silnik szrot :bajer:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob gru 12, 2009 13:05

oleju pali naprawdę BARDZO DUŻO bo aż około litr na 150-250 km... :/
ja piernicze :P olej wiadrami dolewasz chyba ....
bongo pisze:czyli silnik szrot :bajer:
trafnie ujęte mi sie wydaje



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob gru 12, 2009 13:06

bongo pisze:kornelstg, czyli silnik szrot :bajer:
albo kapitalny remont... mało opłacalne ale jak dobrze zrobisz to powinien pohulać jeszcze sporo


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
ociu
...
...
Posty: 2047
Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:00
Lokalizacja: DOL\SBL
Kontakt:

Post autor: ociu » sob gru 12, 2009 13:53

Weź kolego na spokojnie znajdź dobrego mechanika,jeżeli umiesz to samemu,ściąg głowice zobacz jak uszczelniacze zaworów, jak pierścionki,uszczelka czy nie ma ścieżki wypalonej, ale musisz policzyć czy Ci się opłaca remont,czy nie lepiej drugi silnik...Generalnie jak zrobisz remont to wiesz co masz,bo jak kupisz drugi motor to nigdy nie wiadomo co jest w środku....Ale silnk i tak muisz rozbierać....


VENTO RIP :-(
CABRIO zaczynamy od nowa :-)

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob gru 12, 2009 14:29

OCIU pisze:Ale silnk i tak muisz rozbierać....
dokładnie bo tak to możemy zgadywać i się jedynie domyślać co siadło


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

kornelstg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob gru 12, 2009 11:29
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: kornelstg » ndz gru 13, 2009 09:42

A ile mnie wyjdzie u mechanika jeśli wymienię uszczelkę pod głowicą i pierścionki, a ile za kapitalny remont silnika?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości