Problem z TDI 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak bedzie dmuchac to pewnie wiesz co to oznacza
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 00:38 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
Rozrząd jak się ustawi prawidłowo (po znakach) to brak zakresu regulacji pompy do ustawienia kąta wtrysku !edzio pisze:to sprawdź,ten rozrząd.luzur pisze:Sąsiad wymieniał w nim rozrząd dość dawno, może rok temu,
zrobił to jak trzeba ustawiając znaki na wale, wałku i bolec w pompe
Nie pisałbym prośby o pomoc nie sprawdzając podstawowych rzeczy...
[ Dodano: 11 Gru 2009 23:44 ]
Jutro się sprawdzi. Jak dmucha to pierścienie puszczają ? Tak ?damian2Zabrze pisze:jak bedzie dmuchac to pewnie wiesz co to oznacza
Może i nałożyły się dwie sprawy, słaba kompresja i nastawnik.
Ale słaba kompresja nie tłumaczy niemożliwości ustawienia kąta wtrysku przy właściwie ustawionym rozrządzie ...
Więc tak
Napięcie RSW 0,780 V, dmucha tylko spod korka wlewu oleju.
Okazało się że jest jeszcze jeden problem:
przy przyspieszaniu na każdym biegu przed 3000 rpm traci moc na chwilę i ciągnie dalej...
Jak już się rozpędzi żeby wbić 4 ke czy 5 ke to dochodzi szarpanie "nastawnikowe"
Więc trzeba robić pełne logowanie bo tak to nie ma co deliberować
Jak tylko zrobimy napiszę co wyszło.
Za to nie omieszkałem sprawdzić napięcia RSW u siebie i mam 0,860 V....
To dobrze czy źle ?
Potrafi mi poszarpać bardzo minimalnie tylko na 5 biegu przed 2000 rpm.
Z tym że to poszarpywanie pojawiło się po zamontowaniu wtrysków z ASV,
wiadomo że trzeba było minimalnie nastawnik dygnąć żeby dawkę poprawić,
wcześniej było GIT.
Pozdrowienia.
[ Dodano: 13 Sty 2010 16:06 ]
Okazało się że pompa szrot,
popękane sprężyny, za regeneracje krzykneli 780 zł ...
Napięcie RSW 0,780 V, dmucha tylko spod korka wlewu oleju.
Okazało się że jest jeszcze jeden problem:
przy przyspieszaniu na każdym biegu przed 3000 rpm traci moc na chwilę i ciągnie dalej...
Jak już się rozpędzi żeby wbić 4 ke czy 5 ke to dochodzi szarpanie "nastawnikowe"
Więc trzeba robić pełne logowanie bo tak to nie ma co deliberować
Jak tylko zrobimy napiszę co wyszło.
Za to nie omieszkałem sprawdzić napięcia RSW u siebie i mam 0,860 V....
To dobrze czy źle ?
Potrafi mi poszarpać bardzo minimalnie tylko na 5 biegu przed 2000 rpm.
Z tym że to poszarpywanie pojawiło się po zamontowaniu wtrysków z ASV,
wiadomo że trzeba było minimalnie nastawnik dygnąć żeby dawkę poprawić,
wcześniej było GIT.
Pozdrowienia.
[ Dodano: 13 Sty 2010 16:06 ]
Okazało się że pompa szrot,
popękane sprężyny, za regeneracje krzykneli 780 zł ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości