[mk3] Wyciek oleju spod uszczelki pod głowicą - dlaczego?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

[mk3] Wyciek oleju spod uszczelki pod głowicą - dlaczego?

Post autor: stary123 » pt maja 06, 2005 20:03

Witam!
Zamierzam kupić mkIII z silnikiem ABS, ale jest wyciek oleju spod głowicy, olej nie dostaje się do płynu ani płyn do oleju (olej i płyn jest czysty), nie ma też gazowania w zbiorniku wyrównawczym. Prosze o radę czy trzeba wymieniać tą uszczelkę czy mozna jescze trochę pojeździć?? Moze wystarczy tylko dociągnąć głowicę?? No i co mogło spowodować uszkodzenie uszczelki, a może ten typ tak ma że wywala po jakims czasie uszczelkę??


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

Awatar użytkownika
tomek26106
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: tomek26106 » pt maja 06, 2005 21:04

mam to samo w swoim Mk3 1,6 jezdze juz tak 15kkm wyciek nie jest duzy mam to od samego kupna silnik chodzi normalnie ale juz mnie to troche denerwuje i w najblizszym czasie zamierzam wymienic tą uszczelkę a jaka jest tego przyczyna moze poprostu zuzycie a moze ktos troche przegrzał silnik, niewiem



Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » pt maja 06, 2005 22:07

A moze olej jest na max i uszczelka się mocniej poci??!?!?!?!


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » sob maja 07, 2005 09:15

Niekiedy może to tak wyglądać ze leci spod głowicy a faktycznie może lecieć spod pokrywy rozrządu.



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » sob maja 07, 2005 13:01

tak to normalna sprawa w golfa ja mam 1,4 i tez tak mam, tyle ze to nie uszczelka pod głowica tylko simmering na wałku rozrządu cieknie i wygłada to tak jakby uszczelka głowice ciekła, oj panowie nic sie nie znace na mechanice , wstyd i hańba i autka do mecha wozicie a to takie banalne rzeczy przecie są , pozdro dla golfiarzy



Awatar użytkownika
tomek26106
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: tomek26106 » sob maja 07, 2005 13:59

Ja sprawdziłem dokładnie skąd cieknie i napewno jest to uszczelka głowicy simering wałka wymieniłem a pod uszczelką dekla jest suchutko zresztą widać gołym okiem ze uszczelka głowicy przepuszcza olej.



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » sob maja 07, 2005 14:04

tak to uszczelka pod glowica, ale na teoim miejscuu bym tylko ja dokrecil w tym miejscy gdzie sie poci jest sruba, ikanał olejowy tez dlatego własnie ten olej



Awatar użytkownika
tomek26106
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: tomek26106 » sob maja 07, 2005 14:15

myślałem nad tym ale nie wiem czy to dokonca dobry pomysł przecierz wszystkie sruby głowicy muszą byc dokręcone jednakową siłą a tak ta sruba bedzie dokręcona mocniej, moze spróbuje



Marekwawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn maja 09, 2005 19:30
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marekwawa » wt cze 28, 2005 16:23

Sylvo23 pisze:tak to normalna sprawa w golfa ja mam 1,4 i tez tak mam, tyle ze to nie uszczelka pod głowica tylko simmering na wałku rozrządu cieknie i wygłada to tak jakby uszczelka głowice ciekła, oj panowie nic sie nie znace na mechanice , wstyd i hańba i autka do mecha wozicie a to takie banalne rzeczy przecie są , pozdro dla golfiarzy
Witam tak samo mam MK3 1.4 i zaczelo mi ubywac oleju i sa niezle plamy hehe...i tak samo mysle ze to nie glowica tylko simmering bo w zbiorniczku jest ok nic nie burzy sie.



Awatar użytkownika
tuborg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt gru 11, 2009 19:41
Lokalizacja: mazowieckie

wyciek oleju z pod głowicy

Post autor: tuborg » pt gru 11, 2009 19:48

Witam,mam problem ponieważ zauważyłem w moim golfie wyciek oleju z pod głowicy i nie wie jak długo tak jeszcze pociągnie ,zrobiłem już około 2000 km i ubyło około 0,5 l oleju a nie mam możliwości wymiany teraz tej uszczelki...



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt gru 11, 2009 20:04

tuborg, ale kotlet...
tuborg pisze:nie wie jak długo tak jeszcze pociągnie
a my mamy wiedzieć??moze 2 dni moze rok.



Awatar użytkownika
tuborg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt gru 11, 2009 19:41
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: tuborg » pt gru 11, 2009 23:22

no dzięki ,tyle to i ja wiem :smoke: ale może ktoś wiec coś więcej na ten temat ? :-k chodzi mi o to czy np.ten wyciekający olej nie przedostanie się do płynu chłodniczego i na odwrót bo wtedy będzie kicha...
Ostatnio zmieniony pt gru 11, 2009 23:49 przez tuborg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 12, 2009 00:32

tuborg pisze:ale może ktoś wiec coś więcej na ten temat ?
tyle wiem że nie da się przewidzieć miłem jettę pociła się cały czas na środku spod uszczelki głowicy, jetta ta jeździ dalej w rodzinie poci sie tak samo i nic poza tym sie nie dzieje a ma już koło 500 tysięcy (1.8). Moje Vento ma 320 tysięcy i poci sie identycznie w tym samym miejscu odkąd je mam czy 140 tysięcy.
Ja uważam że spokojnie możesz to olać i czekać na coś poważniejszego z wymianą uszczelki, chyba że leje się tak bardzo że się silnik zaślimaczył cuchnie olejem i kapie pod siebie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tuborg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt gru 11, 2009 19:41
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: tuborg » sob gru 12, 2009 18:46

to dzięki wielkie za radę,oby tak było :-k nie mam możliwości teraz wymiany tej uszczelki a myślę że to już pora bo licznik przekroczył już sporo ponad 300000 i dlatego tak się dzieje,nie ma więc co się dziwić...pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 18:48 przez tuborg, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 74 gości