mocno kopci dziwny dym z rury !!!!!!!!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
No ładnie się leje. Na zdjęciu nie za bardzo widać gdzie jest "początek" wycieku. Ściągnij obudowę rozrządu i popatrz co jest pod nią. Nie obczajam za bardzo silników z MK3 poniżej 1,8 więc nie znam jego budowy. Zrób z dalsza zdjęcie tego wycieku to może coś mi się uda zobaczyć.
[ Dodano: 11 Gru 2009 10:45 ]
No ładnie się leje. Na zdjęciu nie za bardzo widać gdzie jest "początek" wycieku. Ściągnij obudowę rozrządu i popatrz co jest pod nią. Nie obczajam za bardzo silników z MK3 poniżej 1,8 więc nie znam jego budowy. Zrób z dalsza zdjęcie tego wycieku to może coś mi się uda zobaczyć.
[ Dodano: 11 Gru 2009 10:45 ]
No ładnie się leje. Na zdjęciu nie za bardzo widać gdzie jest "początek" wycieku. Ściągnij obudowę rozrządu i popatrz co jest pod nią. Nie obczajam za bardzo silników z MK3 poniżej 1,8 więc nie znam jego budowy. Zrób z dalsza zdjęcie tego wycieku to może coś mi się uda zobaczyć.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
wygląda to troszkę jakby Ci zimmer puścił na wałku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
rysiektr,
czyli taka jakby uszczelka ??
nie wiem mam zamiar wymienić wszystkie uszczelki
te główne nie wiem czy to coś da
a czy obudowę rozrządu ta plastikową mogę ściągnąć bez żadnych konsekwencji??
wtedy bym zobaczył może coś więcej
czyli taka jakby uszczelka ??
nie wiem mam zamiar wymienić wszystkie uszczelki
te główne nie wiem czy to coś da
a czy obudowę rozrządu ta plastikową mogę ściągnąć bez żadnych konsekwencji??
wtedy bym zobaczył może coś więcej
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
takie cośducker24 pisze:czyli taka jakby uszczelka ??
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
skoro są do wymiany i cieknie olej to chyba warto...ducker24 pisze:nie wiem mam zamiar wymienić wszystkie uszczelki
te główne nie wiem czy to coś da
pokrywę która jest na zatrzaski możesz zdjąć bez żadnych konsekwencji, natomiast żeby zdjąć drugą cześć obudowy musisz zdjąć pasek rozrząduducker24 pisze:a czy obudowę rozrządu ta plastikową mogę ściągnąć bez żadnych konsekwencji??
wtedy bym zobaczył może coś więcej
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
rysiektr,
koleżko chyba to będzie przyczyna tego wszystkiego bo mam zachlapane wszystko po tej stronie ale jak stoi samochód to nie ma pod nim żadnej plamki
to chodzi chyba o wał korbowy dobrze myślę?? bo to sie dzieje gdzieś nisko
sprawdzałem obudowę rozrządu a;e w środku sucho na szczęście ale nie ściągałem paska bo trochę się boje żeby nie było gorzej coś jeszcze popsuje
a droga jest naprawa takiego czegoś bo to chyba trzeba polowe silnika rozebrać
koleżko chyba to będzie przyczyna tego wszystkiego bo mam zachlapane wszystko po tej stronie ale jak stoi samochód to nie ma pod nim żadnej plamki
to chodzi chyba o wał korbowy dobrze myślę?? bo to sie dzieje gdzieś nisko
sprawdzałem obudowę rozrządu a;e w środku sucho na szczęście ale nie ściągałem paska bo trochę się boje żeby nie było gorzej coś jeszcze popsuje
a droga jest naprawa takiego czegoś bo to chyba trzeba polowe silnika rozebrać
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
oki koledzy
po długiej ciszy wracam do tematu
dzisiaj wymieniłem takowy simering powiem tyle był w stanie opłakanym
przy okazji jak już była rozebrana ta strona to od razu zmieniłem pasek za jednym zamachem 2 pieczenie na jednym ogniu bo już 60 tysi przeleciane ale niecałe 3 lata
martwi mnie wyciek z drugiej strony miedzy silnikiem a skrzynią
mechanik podejrzewa symering wałka karbowego tylko teraz ten w środku od strony skrzyni ale to się jeszcze okaże
podejrze teraz i zobaczę jaki będę miał stan leju
jak będzie spadał to trzeba będzie robić drugą stronę
pozdro dla wszystkich i dzięki za zainteresowanie
będę pisał dalej coo i jak
po długiej ciszy wracam do tematu
dzisiaj wymieniłem takowy simering powiem tyle był w stanie opłakanym
przy okazji jak już była rozebrana ta strona to od razu zmieniłem pasek za jednym zamachem 2 pieczenie na jednym ogniu bo już 60 tysi przeleciane ale niecałe 3 lata
martwi mnie wyciek z drugiej strony miedzy silnikiem a skrzynią
mechanik podejrzewa symering wałka karbowego tylko teraz ten w środku od strony skrzyni ale to się jeszcze okaże
podejrze teraz i zobaczę jaki będę miał stan leju
jak będzie spadał to trzeba będzie robić drugą stronę
pozdro dla wszystkich i dzięki za zainteresowanie
będę pisał dalej coo i jak
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob lut 20, 2010 14:17
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Ludzie pomocy! Moj Golf 3 1.6 benzyna odmowil posłuszenstwa:-(( kreci, lecz nie odpala. Po dodaniu gazu silnik wchodzi na obroty lecz po puszczeniu gazu silnik gasnie. Podczas rozruchu jak i pracy bardzo kopci. Wczesniej nie bylo najmniejszych problemow. Wszystko spadlo na mnie jak grom z jasnego nieba dzis rano. Pomocy!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 265 gości