po wymianie wężyków podciśnienia nie słychać turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

po wymianie wężyków podciśnienia nie słychać turbo

Post autor: sebastian1901 » pt gru 11, 2009 08:35

przedwoczoraj wziąłem się za wymianę wszystkich wężyków podciśnienia w moim nowym nabytku mk4 AHF, po kolei docinałem i przekładałem każdy z osobna i wszystko byłoby ok gdyby nie to że ułamałem króciec zaworu zwrotnego pomiędzy pompyą vacum a serwem hamulcowym odchodzącym na podciśnienie więc zaślepiłem go na szybko żebym miał hamulce i pojechałem na poszukiwania nowego zaworka bo ori w serwisie VW 110zł.
Zakupiłem identyczny tyle że z mk3. Po zmontowaniu wszystkiego nie słychać turbiny tzn tego charakterystycznego gwizdania które tak mi sie podobało :grin:
Raczej wszystko popodłączałem dobrze, styki zaworów poczyściłem "stykiem".
Dodam, że wcześniej niektóre wężyki były poprzecierane jeden nawet na wylot.
Moc jest tyle, że czuć ją tak powyżej 2000obr/min a wcześniej wydaje mi sie, że zaczynał od 1700. Co może być nie tak ? co posprawdzać ?

Proszę o pomoc Panowie.


Sebastian

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt gru 11, 2009 09:12

daj dynamiczny log 011



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » pt gru 11, 2009 09:35

nie mam vaga niestety w sobote podjade do znajomka dopiero, zrobilem ze 30 km bez podciśnienia, bardzo mułowaty był, mogło sie coś przez to stać ?

Przykładowo jak jade na 1500obr na 2gim biegu to dostaje takiego muła, nie reaguje od razu tylko tak jakby musiało "napompować" turbo i dopiero czuć doładowanie. Wcześniej ciągnął momentalnie po naciśnięciu gazu...
Ostatnio zmieniony pt gru 11, 2009 19:45 przez sebastian1901, łącznie zmieniany 1 raz.


Sebastian

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob gru 12, 2009 09:16

sebastian1901 pisze:nie mam vaga niestety w sobote podjade do znajomka dopiero, zrobilem ze 30 km bez podciśnienia, bardzo mułowaty był, mogło sie coś przez to stać ?

Przykładowo jak jade na 1500obr na 2gim biegu to dostaje takiego muła, nie reaguje od razu tylko tak jakby musiało "napompować" turbo i dopiero czuć doładowanie. Wcześniej ciągnął momentalnie po naciśnięciu gazu...
sprawdz cisnienie vacuometrem na wyjsciu wężyka do gruszki turbiny- pewnie gdzies ucieka podcisnienie- moze zruszałes kruciec vacum http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204985&start=0



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości