VR6 a V6 rożnice
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
VR6 a V6 rożnice
Witam
Chciałem zapytać czym tak naprawde różni sie silnik VR6 stosowanych w mk3 od V6 W mk4 ?
dzieki
Chciałem zapytać czym tak naprawde różni sie silnik VR6 stosowanych w mk3 od V6 W mk4 ?
dzieki
Dzieki za info.jeson pisze:konstrukcyjnie sa dość podobne typowy vr6 ma 2 zawory na cylinder i mało skomplikowana elektronike, a v6 jak oni to nazywaja jest nastepca vr6 i był produkowany w technice 4 zaworowej i ma troche wiecej elektroniki i to tyle.
Myślałem ze w MK3 Vr6 tez byly 4 zawory na cylinder.
No to ja sie wypowiem i cos dodam Z Tego co wiem to Silnik Vr6 jest połaczeniem silnika Widlastego i Rzedowego,Został on stworzony poniewaz swego czasu pod maska Vw z przednim napedem i umieszczonym poprzecznie silnikiem nie bylo mozliwe zamontowanie 6cylindrowego silnika ani rzedowego ani widlastego.Wykorzystano wiec zalety obu konstrukcji i stworzono silnik o cylindrach ustawionych pod katem 15stopni w jednym bloku
[size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3462679#3462679][color=red]X[/color][/url][/size]
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
v6 z mk4 też a pytanie było o różnice.matti6060 pisze:Z Tego co wiem to Silnik Vr6 jest połaczeniem silnika Widlastego i Rzedowego
przeciez vr6 to nic innego jak rzędowa szóstka z kątem rozwarcia cylindrów (jak sam zauważyłeś) 15 stopni i uwierz mi że skoro nazwijmy to rzędowo-widlasta szóstka się zmieściłą to i rzędowa szótska w sensie stricte też by weszła. Śmiem twierdzić że tu nie o miejsce chodziło....a raczej o stworzenie silnika który na rynku będzie postrzegany jakby był rasowym V (dzwięk i osiągi) a byłby znacznie tańszy w produckji (jedna głowica a nie dwie, jeden kolektor ssący i wydechowy itd - stąd kąt rozwarcia jedynie 15 stopni bo gdyby był większy silnik musiałby być prawdopodobnie wyposażony w to wszystko x2 i wtedy nie miałoby sensu ustawianie cylindrów rzędowo bo po co)matti6060 pisze:nie bylo mozliwe zamontowanie 6cylindrowego silnika ani rzedowego ani widlastego
Ostatnio zmieniony czw gru 10, 2009 18:06 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
A apropo golfów MK4 V6 w USA .
Widziałem na allegro pare mk4 ale jakby z silniek VR6 z mk3 i bez 4 Motion .
Na USA wychodziy inne ?
Widziałem na allegro pare mk4 ale jakby z silniek VR6 z mk3 i bez 4 Motion .
Na USA wychodziy inne ?
Ostatnio zmieniony czw gru 10, 2009 23:51 przez Simonmk2, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
tak między innymi. Tu sobie obejrzyj http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info?id=106
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 325 gości