witam mam golfa 3 2.0 2e gti z 1993 roku
lpg+benzyna
mam problem taki ze zaraz po odpaleniu golf przez jakeis 2min nierowno chodzi tylo i wylacznie na benzynie, takze na benzynie co jakis czas na luzie obroty zaczynaja falowac.
na gazie wszystko cacy, zadnego falwoania.
Pawel Marek polecal mi pomierzyc przeplywke, przepustnice, posprawdzac szcelnosc wiec tak:
1) przeplywka: zimny silnik, po przekreceniu kluczyka ma jakeis 0.26V po uruchomieniu zimnego silnika ma 1.8V po jakims dluzszym czasie gdy silnik lekko sie zagrzeje doochodzi do 0.950V
2) przepustnica: 0.8 do 4.5 przy czym zauwazylem dziwna rzecz ze jak jest zimna calkwoicie tzn silnik ani kluczyk nie byl przelaczany na zaplon to gdy popchne mocniej przepustnice(a raczej to co gdzie linka jest przymocowana) bardziej w lewa strone(czyli probuje mocniej przymknac przepustnice(mimo ze sie nie da bo srubka trzyma) albo mocniej tym bolcem probuje poruszcyc tzn np w moja stone albo w strone kabiny to wtedy na mierniku pojawia sie 0v i silnik gwaltownie traci obroty potem zwieszksza i tak rpzez dluzsza chwile. ale to zauwazylem tylko na zimnym przez jakies 3min zabawy moze pozniej ten problem tez sie pjawia dlatego wystepuje czasem problem z falowaniem obrotow ??
3) nieszczelnosci : niestety zadnej znalesc nie moge :/
problem: 1)po odpaleniu przez jakies 2-3 minuty silnik po przytrzymaniu np na 2tys obrotow nierwono chodzi, za tlumiekim na ziemi jest mokro(oleju ani wodey nie beirze)kopci jedynie troche na bialo
2) te pojawiajace sie falowania obrot na luzie tylko i wylacznie na benzynie.
gaz 2 gen z emulacja zalozony za mojej kadencji, wszystko przez jakis czas po jego zalozeniu bylo oki, mikser miedzy przeplywomierzem a plastikowa obudowa filtra jesli to ma jakeis znaczenie, klaba anty wybuchowa jest
co jest na 100% sprawne:
kable, swiece, kopulka, palec, sonda, czujnik temperatury cieczy chlodzacej, czujnik powietrza zasysanego, regulator cisnienia, dodatkowy wtryskiwacz rozruchowy, pompa, emulacja gazu odpieta w celu sprawdzenia jego wplywu na prace silnika(efekt:zaden), przepustnica przeczyszczona.
[ Dodano: 08 Gru 2009 13:06 ]
odpalam zimny silnik pobawie sie gazem i wylaczam, odpalam go ponowniei(dalej jest zimny) pobawie sie gazem i wtedy juz wogole dziwne rzeczy sie dzieja tzn obroty bardzo na luzie warjuja silnik bardzo nierowno chdozi,oczywiscie tylko na benzynie(gaz jest ciagle wylaczony)
[ Dodano: 08 Gru 2009 15:01 ]
co do zaplonu nic nie ustawialem poniewaz auto kupilem i wszystko dobrze dzialalo przez jakis miesiac az tu angle przestalo :/ a sam zaplon sie raczej nie rpzestawia..
Nierowna praca silnika zaraz po odpaleniu, falujace obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:01
- Lokalizacja: GŁOGÓW
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 180 gości