Kilka pytań odnośnie TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gop_8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: pt mar 23, 2007 23:51
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: gop_8 » śr gru 09, 2009 23:50

Wracając do tematu co trzeba kupić przy wymianie?
A także takie pytanie, czy po wymianie turbiny trzeba przeprogramować komputer

Pozdr.


[img]http://www.tkk.pl/~zsynuk/MK%204/VW%20zach-pom.jpg[/img]

maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » śr gru 09, 2009 23:53

gop_8 pisze:Wracając do tematu co trzeba kupić przy wymianie?
wymianie czego?
gop_8 pisze:A także takie pytanie, czy po wymianie turbiny trzeba przeprogramować komputer
nie



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr gru 09, 2009 23:53

gop_8 pisze: czy po wymianie turbiny trzeba przeprogramować komputer

Pozdr.
Nie

[ Dodano: Sro 09 Gru, 2009 ]
maxoff, :bigok: :bigok:

[ Dodano: Sro 09 Gru, 2009 ]
gop_8 pisze:Witam!

Posiadam Golfa V z 2005 model rocznikowy 2006 BKC 77kW 105KM. Auto ma przejechane w tej chwili prawie 113 kkm Ostatnio jak podłączyłem auto do kompa (WoW) to wywaliło błąd: "Obwód prądowy świecy cylindra 1"
1.
Mechanik polecił wymianę świec, przy czym auto pali bez problemu (z tego co się orientuję tylko do tego potrzebne są świece i do podgrzania początkowo silnika, jeżeli się mylę, proszę o sprostowanie, jeżeli biorą udział w spalaniu). Podjechałem do ASO koszt jednej świecy 85zł, jaka firma produkuje oryginały, czy Bremi?
2.
Spalanie po ściągnięciu z Niemiec podskoczyło o około 1litr/100km (komp pokazywał średnio 4,5 przy przejechanych ~4kkm, przy czym teraz pokazuje średnio 5,5 dodam, że auto było użytkowane w terenach górzystych i na autostradach co powinno dać większe spalanie. Z tego co słyszałem to spalanie średnie to koło 4,8-5, jeżdżę miasto w ciągu tyg, a na weekend do domu (trasa w obie strony 300km).
3.
Czy w tym modelu TDI występuje sonda lambda, przeczytam na forum, że dopiero od silnika BMM, ale na allegro można spotkać sondy do 1,9 TDI np http://allegro.pl/item774810280_sonda_l ... ouran.html. Czy może być padnięta? Po ilu km się ją wymienia? Jak nie ma sondy co spełnia jej zadanie i podaje odpowiednią dawkę? Przepływomierz?
4.Odnośnie katalizatora jaka jest żywotność w tym silniku i po jakim czasie się go pozbyć ( w którym momencie)? tu się pojawiło to pytanie, mimo wielokrotnego istnienia na forum. Auto ściągnięte było z uszkodzoną turbiną - złamał się jeden listek, czy płatek nie wiem jak to nazwać.
Na co mam się szykować do wymiany jeszcze, wiem że rozrząd przy 120kkm mnie czeka, coś jeszcze?
Na co zwrócić uwagę przy wymianach?
Zależy mi na sprawności auta, żeby mi nie stanęło gdzieś na drodze, (tak miałem z poprzednim autem..)

Pozdrawiam
skomentuję to tak - niepotrzebnie sam szukasz problemów chociażby odnośnie pytania o sondę lambda - nie martw się - jak padnie to VAG ci powie że padła, Wymień tylko wszystkie świece żarowe i ciesz się jazdą a nie szukaj problemów na przyszłość



dartmooor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr gru 09, 2009 23:45
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: dartmooor » czw gru 10, 2009 00:03

MAm problem. Przy maksymalnym przyspieszaniu zapala Się duzy napis STOP kontrolka od recznego i i sygnał dzwiekowy jkakby zaraz coś miało wybuchnac, wiecie cos na ten temat??pomożecie? bo nie wiem czy to cos powaznego, słyszałem gdzies ze jak taka kombinacja to moze byc mało płynu hamulcowego ale on jest ok. poza tym przy przyspieszaniu ze brak płynu??



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw gru 10, 2009 00:06

dartmooor, tak na marginesie widzę że nie zapoznałeś się z regulaminem forum, a gdzie przywitanie w odpowiednim temacie??? a korzystałeś uprzednio z wyszukiwarki? Jeżeli nic nie znalazłeś w wyszukiwarce to zakładasz swój własny temat a nie "wtranżalasz" się do obcego tematu zupełnie nie związanego z twoim problemem :bigok: :bigok:



gop_8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: pt mar 23, 2007 23:51
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: gop_8 » czw gru 10, 2009 20:38

maxoff pisze:
gop_8 pisze:Wracając do tematu co trzeba kupić przy wymianie?
wymianie czego?
Witaj!

Przepraszam za skrót myślowy, chodziło mi o wymianę rozrządu.

Jeżeli chodzi o post wyżej, to wolę zapobiegać niż leczyć, taka prewencja. A także tak się interesuję trochę (jak mam czas) rozwiązaniami technicznymi
Może to wynika, że poprzednie auto golf 4 stało co tydzień w warsztacie;), ale rada jak najbardziej wskazana.


Czy ktoś może posiada schemat instalacji doprowadzania ropy do wtryskiwaczy?


Dzięki
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw gru 10, 2009 20:39 przez gop_8, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.tkk.pl/~zsynuk/MK%204/VW%20zach-pom.jpg[/img]

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt gru 11, 2009 22:35

tu może nie ma jakotakiego schematu PD, ale jest schemat CR, jeżeli pominiesz listwę CR to jest trochę podobieństwa

http://www.castrolprofessionalacademy.p ... diesla.pdf



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości