Sprawdzenie logów głosna praca i spadek mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sprawdzenie logów głosna praca i spadek mocy
Witam czasem jak sie rozpedzam po wyzej 2 tyś obrotów zaczyna mi buczec silnik (tak jak stare diesle przy zlym ustawieniu kątu wtrysku) i delikatnie traci moc, po nacisnieciu gazu na maxa objaw mija. zrobiłem logi na 4 biegu i martwi mnie duzy MAF czy ktoś moze spotkał sie z takim problemem??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lepiej Tu http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=80 zapodaj te logi bo ostrzeżenie dostaniesz 

Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 595
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Dlaczego cię martwi? Zbyt niski owszem ale nadmierny??? Logi wyglądają na OK. Pomiędzy 2200 a 2500 obr trochę ciśnienie zbija ale tylko o 0,1 Bara. W dolocie coś dłubałeś? u mnie MAF podaje 1245 na max. mam trochę dolot zmotany i wkładka K&N. Naprawdę czujesz spadek mocy czy po prostu delikatnie naciskasz pedał (nie w podłogę) powyżej 2000 tys i obroty ustalają się do pozycji zadanej przez pedał (Twoją stopę) i prędkość i przyspieszenie ustaje. To Twój pierwszy TDI?
miałem już TDI golfa III ale on nie miał zmiennej geometrii łopatek w turbinie. W logach które wystawiłem pedał mam wciśnięty na maxa, delikaty spadek mocy i buczenie pojawia sie w momencie spokojnego przyspieszania, aby wszystko wróciło do normy musze nacisnac pedał ma maxa. Raz udało mi sie uchwycic w logach taki spadek mocy i teraz umieszczę. Prosił bym o wyjaśnienie o jaką wkładkę chodzi w dolocie K&N ?? bo moze ktoś takze u mnie coś majstrował :/
[ Dodano: 12 Gru 2009 11:54 ]
Chciałem wszystkich zainteresowanych poinformowac ze podmieniłem przepływomierz Pierburga na Boscha i jest super, przestał buczec nie traci mocy i na VAG-u parametry wruciły do normy. Pozdrawiam wszystkich.
[ Dodano: 21 Gru 2009 20:57 ]
Na innym forum koledzy podpowiedzieli iż musi byc to zacinający się nastawnik. Kolega załatwił mi pompę wtryskową z 2002r Po wymianie Golfik śmiga bez problemu. Pozdrawiam.
[ Dodano: 03 Sty 2010 09:08 ]
po wymianie przepłuwomierza Boscha wszytko jest ok. Pozdrawiam.
[ Dodano: 12 Gru 2009 11:54 ]
Chciałem wszystkich zainteresowanych poinformowac ze podmieniłem przepływomierz Pierburga na Boscha i jest super, przestał buczec nie traci mocy i na VAG-u parametry wruciły do normy. Pozdrawiam wszystkich.
[ Dodano: 21 Gru 2009 20:57 ]
Na innym forum koledzy podpowiedzieli iż musi byc to zacinający się nastawnik. Kolega załatwił mi pompę wtryskową z 2002r Po wymianie Golfik śmiga bez problemu. Pozdrawiam.
[ Dodano: 03 Sty 2010 09:08 ]
po wymianie przepłuwomierza Boscha wszytko jest ok. Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw gru 10, 2009 00:14 przez Rufus111, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości