Sprawdzenie logów głosna praca i spadek mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Rufus111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: wt wrz 30, 2008 11:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Sprawdzenie logów głosna praca i spadek mocy

Post autor: Rufus111 » śr gru 09, 2009 13:36

Witam czasem jak sie rozpedzam po wyzej 2 tyś obrotów zaczyna mi buczec silnik (tak jak stare diesle przy zlym ustawieniu kątu wtrysku) i delikatnie traci moc, po nacisnieciu gazu na maxa objaw mija. zrobiłem logi na 4 biegu i martwi mnie duzy MAF czy ktoś moze spotkał sie z takim problemem??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr gru 09, 2009 22:21

Lepiej Tu http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=80 zapodaj te logi bo ostrzeżenie dostaniesz :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 595
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » śr gru 09, 2009 23:05

Dlaczego cię martwi? Zbyt niski owszem ale nadmierny??? Logi wyglądają na OK. Pomiędzy 2200 a 2500 obr trochę ciśnienie zbija ale tylko o 0,1 Bara. W dolocie coś dłubałeś? u mnie MAF podaje 1245 na max. mam trochę dolot zmotany i wkładka K&N. Naprawdę czujesz spadek mocy czy po prostu delikatnie naciskasz pedał (nie w podłogę) powyżej 2000 tys i obroty ustalają się do pozycji zadanej przez pedał (Twoją stopę) i prędkość i przyspieszenie ustaje. To Twój pierwszy TDI?


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Rufus111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: wt wrz 30, 2008 11:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Rufus111 » czw gru 10, 2009 00:12

miałem już TDI golfa III ale on nie miał zmiennej geometrii łopatek w turbinie. W logach które wystawiłem pedał mam wciśnięty na maxa, delikaty spadek mocy i buczenie pojawia sie w momencie spokojnego przyspieszania, aby wszystko wróciło do normy musze nacisnac pedał ma maxa. Raz udało mi sie uchwycic w logach taki spadek mocy i teraz umieszczę. Prosił bym o wyjaśnienie o jaką wkładkę chodzi w dolocie K&N ?? bo moze ktoś takze u mnie coś majstrował :/

[ Dodano: 12 Gru 2009 11:54 ]
Chciałem wszystkich zainteresowanych poinformowac ze podmieniłem przepływomierz Pierburga na Boscha i jest super, przestał buczec nie traci mocy i na VAG-u parametry wruciły do normy. Pozdrawiam wszystkich.

[ Dodano: 21 Gru 2009 20:57 ]
Na innym forum koledzy podpowiedzieli iż musi byc to zacinający się nastawnik. Kolega załatwił mi pompę wtryskową z 2002r Po wymianie Golfik śmiga bez problemu. Pozdrawiam.

[ Dodano: 03 Sty 2010 09:08 ]
po wymianie przepłuwomierza Boscha wszytko jest ok. Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw gru 10, 2009 00:14 przez Rufus111, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości