Ciężko pali rano i dymi na siwo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

waldeklubon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 18:40
Lokalizacja: Poznan

Ciężko pali rano i dymi na siwo

Post autor: waldeklubon » śr gru 09, 2009 21:01

Witam mam problem z moim golfem.Rano po nocnym postoju ciężko pali i dopóki nie osiągnie 90 stopni kopci na siwo.Płynu w chłodnicy nie ubywa ale pali ponad 8 litrów na 100 km.Na vagu nie pokazuje żadnych błędów.Może ktoś miał coś podobnego?



Sarmik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lip 27, 2009 20:30
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna/Kraków

Post autor: Sarmik » śr gru 09, 2009 21:40

Podepne się pod temat... Silnik 1Z.

Szczegóły: trzeba nim: chwilę "pokręcić", żeby odpalił. Jak już odpali za autem pojawia się chmura szarego lekko niebieskiego dymu; oleju ubywa "niewiele" (przez ostatnie 3k km jakies 3 setki); przy ruszaniu zostawia chmurkę; problem znika w momencie rozgrzania się silnika; jakieś podpowiedzi? czujnik temperatury? przepływka? kąt wtrysku? pompa wtryskowa? wtryski? co jeszcze trzeba sprawdzić?

Pozdr.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images50.fotosik.pl/133/b4a982c163cac53amed.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » śr gru 09, 2009 21:44

Posprawdzajcie sobie wtryski czy nie leją, kolor dymu nadają niespalone cząsteczki ropy - jest wtedy właśnie taki siwy / szary / szaro-niebieski szczególnie tuż po odpaleniu. Oczywiście spalanie może wzrosnąć, jak i temperatura pracy, zaś dynamika może ulec osłabieniu. Na gorącym silniku może też pojawić się kopcenie na czarno.
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 21:45 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.



waldeklubon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 18:40
Lokalizacja: Poznan

Post autor: waldeklubon » śr gru 09, 2009 21:48

Pompki mam dwie po wymianie i na kompie pokazuje podobno że są idealne.Chyba że przyczyną jest to że te wymieniane rożniły sie ostatnią literką?



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » śr gru 09, 2009 22:21

W przypadku jaki opisuje Sarmik to napewno lejące wtryski. W Twoim waldeklubon jak mówisz że 2 pompki wymieniłeś możliwe pozostałe 2 są na granicy zużycia. Możesz sprawdzić i ewentualnie ciut zmodyfikować mapy u kumpla to pomogło. Pompki nie zawsze trzeba wymieniać czasem wystarczy regeneracja koszt to ok 200-300zł/szt. a pozostajesz przy swoich czyli w 100% wiesz co masz.
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 22:23 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości