Problem z temperatura, dalszy problem.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » śr gru 09, 2009 19:20

niezapomnij napisac jak poszlo


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » śr gru 09, 2009 21:07

a mnie naszla taka mysl ze w obudowie termostatu jest ponoc taki krociec i jak sie zlamie to co blokuje i termostat jest zaciety. Ale to gdzies to wyczytalem na forum polo ;)



Awatar użytkownika
ekostek10
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:29
Lokalizacja: Człuchów GCZ
Kontakt:

Post autor: ekostek10 » sob gru 12, 2009 19:31

a Wiec
Wyjac pompe maskara;/ te trzymanie alternatora masakra;/ wogole nie wyjałem
Połowka pompy wymieniona ine ciscienie całkiem załozyłem termostat w 100% sprawny i dalej nic;/
moze jest lepiej zrobiołem moze na razie jakies 10 km ale zaraz jade ojciec powiedział najwyzej zatrze sie silnik ehh

ale kto tak umiescił pompe w Golfie to naprawde powinien byc zamkniety:/
Niestety jak na razie skrzynki wodki nie bedzie:P



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 12, 2009 19:38

masz racje wymiana to masakra,szczegolnie te sruby za mocowaniem alternatora, nagrzej go tak zeby wskazowka byla prawie na przedostatniej kropce na wskazniku i wtedy sprawdz dolny waz
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 19:41 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

kajojj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 19:35
Lokalizacja: KETRZYN

Post autor: kajojj » sob gru 12, 2009 19:40

miałem coś podobnego,wymieniłem;
wirnik w pompie miałem małe w żery na niektórych łopatkach,koszt niewielki
termostat wahler nie made in france,wczęśniej miałem i się zacinał(nowy)
czujniki 2 od temp i teraz mam spokój
w trasie jak jadę z prędkością 90-110,w połowie zegara wskazówka,w korkach latem z 2mm za połową
sprawdż przed kupnem termostat w wodzie gorącej,czy się otwiera

[ Dodano: 12 Gru 2009 18:41 ]
ja bym nie próbował go katować do ostatniej kreski jak nie masz obiegu(wąż z dołu zimny) uszczelka siądzie pod głowicą



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 12, 2009 19:45

na przedostatniej kreseczce, najlepiej to termometr do zbiorniczka 85*C i powinnien puszczac termostat

temp otwarcia termostatu od 85* do 102*C calkowite otwarcie termostatu, wentylator 93*C-98*C powinien sie zalaczyc a wylaczyc przy 88-93*C


a 10km to za malo troszke zeby sie nagrzal na tyle zeby termostat sie otwarl
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 19:49 przez damian81Z, łącznie zmieniany 2 razy.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

kajojj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 19:35
Lokalizacja: KETRZYN

Post autor: kajojj » sob gru 12, 2009 21:32

i pamiętaj ,żeby ci nie wcisneli termostat od benzyniaka,tam są inne temperatury otwarcia termostatu



Awatar użytkownika
ekostek10
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:29
Lokalizacja: Człuchów GCZ
Kontakt:

Post autor: ekostek10 » ndz gru 13, 2009 12:12

termostat wahlera do diesla 87*C
teraz temperature tj. skazówka stoi przed przedostatnia kreska hmmm i dalej nie idzie golf caały czas sie odpowietrza moze bedzie ok. :P



kajojj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 19:35
Lokalizacja: KETRZYN

Post autor: kajojj » ndz gru 13, 2009 12:39

sprawdzałeś otwarcie termostatu przed montowaniem?albo ci zegar szwankuje wtedy dla pewności podłącz dodatkowy zegar do temp ,wtedy będziesz miał pewność 100%. przewód z dołu co idzie do pompy po otwarciu jest ciepły?



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz gru 13, 2009 14:44

wlacz ogrzewanie na max jak go odpowietrzasz


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
ekostek10
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:29
Lokalizacja: Człuchów GCZ
Kontakt:

Post autor: ekostek10 » ndz gru 13, 2009 14:45

robi sie cierpły hmm własnie od czego najlepiej załozyc zegar by sprawdzic to jaka ma temperature nie dorobiłem sie jeszcze termometru takiego zeby spr temperature zaraz ruszam golfem i zobacze znow jak bedzie...



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz gru 13, 2009 14:47

dolny waz robi sie cieply??


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

kajojj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 19:35
Lokalizacja: KETRZYN

Post autor: kajojj » ndz gru 13, 2009 15:39

nawet od żuka,,, :grin: każdy zegar podłączysz,,,,ja do mk1 dla kolegi od ursusa montowałem,bo się okazało ,że oszukuje mu zegar na tablicy

[ Dodano: 13 Gru 2009 14:42 ]
jeżeli ogrzewanie dmucha ciepłym powietrzem i masz obieg,wąż z dołu jest ciepły to oszukuje ci na tablicy wskaznik temperatury,jak dobrze termostat sprawdziłeś,,,bo co ze sklepu to pamiętaj nie wszystko jest sprawne :bajer:



Awatar użytkownika
ekostek10
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:29
Lokalizacja: Człuchów GCZ
Kontakt:

Post autor: ekostek10 » ndz gru 13, 2009 20:43

hm a wiec jak przejechałem sie dzis to był dolny waz ciepły tylko nigdy nie stała mi temperatura przed przedostatnia kreska a na srodku hmmmm powiem tak moze byc ze jakis czujnik cos chrzani



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 137 gości