Wymiana uszczelniaczy , wymiana wału korbowego AFN / 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » śr gru 09, 2009 17:12

Obrazek Obrazek

[ Dodano: 09 Gru 2009 16:14 ]
dorobiony na szybko klucz do blokowania kola zebatego na wale korbowym, otwory na sruby nie sa symetrycznie rozmieszczone, bardzo ulatwia odkrecenie tej sruby na wale


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » śr gru 09, 2009 17:18

PacekPlacki pisze:Czy wał korbowy w AFN jest taki Sam jak w 1Z ????
ETKA mówi, że TAK.
Obrazek



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » śr gru 09, 2009 17:25

Obrazek Obrazek Obrazek ,sluzy do blokowania kola zebatego walka rozrzadu, te wieksze walce wchodza w 3 otwory kola pasowego z drugiej strony blokujemy sruby łyzka do kol i odkrecamy srube trzymajaca kolo


po odkreceniu tej sruby w oslonie rozrzadu od strony silnika na gorze jest otwor,widac przez niego kolo walka rozrzadu, i do zbicia sluzy wybijak, te kolo jest wcisniete na stozku i mocno siedzi, wystarczy puknac przez ten otwor i powinno zejsc, tylko trzeba dobrze dopasowac wybijak (nie srubokret mozna nim sie wbic w kolo)


PacekPlacki, sprawdzales czy kolo zebate walu korbowego nie giba sie?, dokladnie to widac jak odkrecisz srube z walu i kolo zejdzie, i wtedy jak je wcisniesz z powrotem na czop walu czuc luz (scinajacy sie klin na wale)
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 17:53 przez damian81Z, łącznie zmieniany 2 razy.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
PacekPlacki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
Lokalizacja: PŁOCK

Post autor: PacekPlacki » śr gru 09, 2009 18:23

Gibie niesamowicie próbowałem juz napawać czop wału i zdało egzamin na 2 tygodnie dlatego teraz chce wymienić cały wał.... W golfa się nie mieszcze a Sharan stoi w garażu i rdzewieje :grrr: .... trzeba go wreszcie wyleczyć
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 18:26 przez PacekPlacki, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » śr gru 09, 2009 18:31

jak masz do kupienia dobry wal to niema sie nad czym zastanawiac,a podobno pasuje od 1Z do AFN ale nie robilem tego to nie potwierdze w 100%


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
PacekPlacki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
Lokalizacja: PŁOCK

Post autor: PacekPlacki » śr gru 09, 2009 18:58

to jest kompletny blok silnika 1Z z tłokami wszystko złozone i zastanawiam się czy dało by rade zamienic całość poprostu wywalic mój blok i założyc cały osprzęt na ten co mam do kupienia bo jest w 100% sprawny szczelny i nie skatowany. Zastanawia mnie tylko to czy nie będzie to chodziło jak 90 po modyfikacjach.
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 19:01 przez PacekPlacki, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » śr gru 09, 2009 19:07

110 a 90 to inne wtryski,turbina,program,pompa
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 19:09 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
PacekPlacki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
Lokalizacja: PŁOCK

Post autor: PacekPlacki » śr gru 09, 2009 19:09

No cały osprzęt założe od AFN 110 tylko blok bym włożył od 1Z chodzi mi o to czy w 1Z nie będzie różnicy w wielkości tłoka



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » śr gru 09, 2009 19:14

tloki maja te same silniczki 1Z,AFN,AGR,AHF,AHH,AHU,ALH
tylko musisz zwrocic uwage,czy tloki beda mialy 1 wymiar czy kolejny
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 19:16 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
slawek987
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 639
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 22:46
Lokalizacja: cebulandia
Auto: GOLF SV
Silnik: DCYA

Re: Wymiana uszczelniaczy , wymiana wału korbowego AFN / 1Z

Post autor: slawek987 » wt kwie 25, 2017 06:29

Koledzy jak to jest z tym uszczelniaczem od strony sprzęgła w 1Z? Trzeba wymienić z aluminiową obudową czy wymienia się tylko sam uszczelniacz?
Bardzo proszę o pomoc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 144 gości