1.6 td kuleje podczas odpalania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

1.6 td kuleje podczas odpalania

Post autor: burza999 » śr gru 09, 2009 09:24

Witam mam od pewnego czasu taki problem Auto po dłużsym postoju ok 8 godzin dziwnie- kuleje i po ok 3 s. odpala (podczas samego odpalania jak by zaskakiwał i trzęcie budą) A po zgeśnieęciu kontrolki od świec po chwili zaczyna ona regularnie mrygać ok 7-10 razy Czy to jakiś błąd ? Co może być przyczyną? Dodam że wszystkie filtry i swiece wymienione, przekażnik od grzania swiec również



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr gru 09, 2009 11:10

To może być wina przekaźnika świeć.Jak padł,to właśnie tak to może się objawiać...Przez to nie może zaskoczyć przy rozruchu.Sprawdź jeszcze czy prąd dochodzi do świec,bo to że zmieniłeś przekaźnik,to nie znaczy,że musi działać.Pełno jest podróbek...
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 11:12 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » śr gru 09, 2009 11:22

A czego jest przyczyna ze po odpaleniu zaczyna regularnie przez pare sekund mrygac kontrolka od świec?



vwlukasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt lis 10, 2009 19:16
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

Post autor: vwlukasz » śr gru 09, 2009 11:38

sprawdz bezpiecznik w komorze silnika przekznika swiec zarowych.



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » śr gru 09, 2009 12:03

to sie podlacze :grin: mam podobnie tylko po zalaczeniu silnika nie mruga kontrolka tylko stuka przekaznik wymienilem na nowy i :ass: co moze byc przyczyna



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr gru 09, 2009 14:55

PROXII, spróbuj odpiąć na próbę wtyczkę od czujnika temperatury,przy króćcu głowicy.Są tam 2 czujniki-jeden dla świeć,drugi dla wskaźnika temperatury.Możesz odpiąć obydwa (bo są takie same) i spróbować...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » śr gru 09, 2009 15:07

Michaś_1977 wymieniłem na nowy przekażnik od swiec A jeśli chodzi o bezpiecznik od świec śarowych to raczej tez nie bo by mi wogóle nie zapalił rano



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr gru 09, 2009 15:10

AAZ miga kontrolką, jak ma przerwę w obwodzie grzania świec, sprawdź, niewiadomo co to za przekaźnik masz.



Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » śr gru 09, 2009 15:28

No przekaźnik to zamiennik Ale i na tym zamienniku i na starym jest to samo



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr gru 09, 2009 15:30

Szukaj dziury w obwodzie, może gdzieś połączenia skorodowały, np przy bezpieczniku, i zamiast świec grzeją się kable.



Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » śr gru 09, 2009 15:36

No ale jak by się świece nie grzały to by mi nie zapalił rano



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr gru 09, 2009 16:59

burza999 pisze:No ale jak by się świece nie grzały to by mi nie zapalił rano
Mylisz się.
Jak wtryski dobrze rozpylają i sprężanie dobre,to zapali bez świec,lecz może kuleć tak jak piszesz.Przecież nie ma jeszcze aż tak wielkich mrozów :chytry: ...
Pisałem Ci wcześniej,żebyś sprawdził czy prąd dochodzi do świec...Sprawdziłeś?Wystarczy żarówka z kawałkiem kabla lub miernik...
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 17:02 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » czw gru 10, 2009 17:03

Sprawdziłem dzisiaj przewody i prąd dochodzi do świec Czyli świece grzeją A co dziwne jak wyciągne przekażnik to i tak jest grzanie świec bo prąd dochodzi i po kilku sekundach się wylącza Czy to normalne ze bez przekażnika grzania świec powinien dochodzić prąd i swiece normalnie się wyłączaly ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw gru 10, 2009 17:37

burza999 pisze:Czy to normalne ze bez przekażnika grzania świec powinien dochodzić prąd i swiece normalnie się wyłączaly ?
Raczej nie jest to normalne...wręcz dziwne.
Jedyne co mi przychodzi do głowy,to czy to co wymieniałeś,na pewno było przekaźnikiem świec :chytry: ...
Może wymieniłeś jakiś inny :grin:
Jaki numer miał ten przekaźnik?.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości