Po wymianie sworzni wahacza świeci kontrolka ESP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Po wymianie sworzni wahacza świeci kontrolka ESP
Po dzisiejszej domowej wymianie sworzni i przejechaniu kilkidziesięciu kilometrów zaświeciła się kontrolka ESP. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu zapłonu zgasła, lecz kontynuując dalej jazde od nowa się zaświeciła i już nie gaśnie.
Czy mogłem coś uszkodzić / naruszyć zakładając sworznie czy to zbieg okolicznosci?
Czy mogłem coś uszkodzić / naruszyć zakładając sworznie czy to zbieg okolicznosci?
Znam zasade działania ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sugerujesz że caly czas stabililizuje mi tor jazdy i caly czas ktoreś z kół "ucieka" ?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sugerujesz że caly czas stabililizuje mi tor jazdy i caly czas ktoreś z kół "ucieka" ?
MóJ GoLFiK
ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
Komp wykazał błąd: Czujnik kąta skrętu i coś tam dalej o możliwym uszkodzeniu mechanicznym lub braku napięcia itp.
Czy możliwe jest to że błąd jest wyłapywany przez to ze kierownica jest dosyc mocno skręcona w lewo przy jeździe na wprost?
Taśma - bo z tego co wiem ten czujnik jest jakąś zwijającą się taśmą - mógł zostać wyrwany np. przy maksymalnym skręcie w lewo przy moim ustawieniu kierownicy?
Czy możliwe jest to że błąd jest wyłapywany przez to ze kierownica jest dosyc mocno skręcona w lewo przy jeździe na wprost?
Taśma - bo z tego co wiem ten czujnik jest jakąś zwijającą się taśmą - mógł zostać wyrwany np. przy maksymalnym skręcie w lewo przy moim ustawieniu kierownicy?
Ostatnio zmieniony wt gru 08, 2009 20:14 przez Krzyssiek, łącznie zmieniany 1 raz.
pięknie opisałeś błąd coś tam dalej, numer byś podał , taśmy nie uszkodziłeś bo nie odpinałeś wałka od przekładni kierowniczej jak masz kierownicę krzywo przy jeździe na wprost to jest cała przyczyna jedz na geometrię i karz tym co to będą robili ustawić kierownice na prosto a zbieżność regulować drążkami i będzie git w razie jakiś problemów to jeszcze pozostaje kalibracja kola kierownicy ale po co sobie utrudniać
u specjalisty
Sam ustawiam bo mam dostęp do urządzeń.
Dziękuje za potwierdzenie moich myśli...
Narazie jeszcze wstymuje sie ze zbieznoscia poniewaz bede jeszcze wymianial tuleje wachaczy.
Pomógł dla zasłużonych.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dziękuje za potwierdzenie moich myśli...
Narazie jeszcze wstymuje sie ze zbieznoscia poniewaz bede jeszcze wymianial tuleje wachaczy.
Pomógł dla zasłużonych.
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 18:11 przez Krzyssiek, łącznie zmieniany 1 raz.
o co chodzi? W czym problem?Opłacało się to sworznie a teraz beda tuleje? nie lepiej takie rzeczy za jednym zamachem?
Sworznie zmienilem w sobote, tuleje prawdopodobnie zmienie w piatek i zrobie zbieznosc.
MóJ GoLFiK
ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
ja mam podobną akcje u siebie z tym, że nie wystąpiło to po zmianie gumek czy czegokolwiek raz zaparkowałem auto tak ze chyba stało jednym kolem na krawężniku i od tamtej pory są z nią różne akcje czasami się zapala i nie gaśnie po przekręceniu kluczyka, czasami (jak jest zimno) nie zapala się w ogóle przez kilkanaście dni czasami zapala się po przejechaniu nieokreślonego dystansu, byłem u znajomego elektronika podpinał pod kompa i wyskoczył błąd czujnika prędkości bocznej czy to też może być do wyregulowania na drążkach ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 351 gości