Czy ktos robil kapitalny remot vr-a

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Royas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lis 14, 2007 23:58
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Czy ktos robil kapitalny remot vr-a

Post autor: Royas » ndz gru 06, 2009 22:56

Witam tak ja w temacie czy ktos robil remont tego silnika ile mniej wiecej trzeba wylozyc za czesci moze ktos ospisywal przebieg remontu ??


http://www.corrado-database.nl/index.php?item=view_corrado&id=4974

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz gru 06, 2009 23:02

kompletny remont 7-9 tys zl


Obrazek

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz gru 06, 2009 23:13

Najtańsze tłoki 82mm kosztują 2700zł i są to KSy. Szlif bloku od 600zł z honowaniem bo ciężko znaleźć dobrego fachmana, rozrząd od 600zł, panewki na cały wał od 240zł, szlif wału kapitalny od 160zł, uszczelka miski, głowicy i dekla od 270zł, kapitalka głowicy razem ze szklankami od 600zł. Dojdzie jeszcze rzeczy na prawie 1000zł o ile nie 2000zł jak chcesz to zrobić porządnie. Ja zbieram i zbieram części i już mam 5000zł w częściach, a jeszcze blok do Jurgala nie pojechał.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn gru 07, 2009 12:56

Jak koledzy wyżej piszą, robiąc dobrze powyżej 7kzł



Awatar użytkownika
zajawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn gru 07, 2009 00:41
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Post autor: zajawa » pn gru 07, 2009 17:15

Witam.a czy ktos z Was stosowal powloke ceramiczna (hpc1) tloka? lub slyszal opinie na jej temat? koszt to ok 950 pln, mozna podobno zrobic to na starym tloku, ponizej link do firmy ktora to robi.
http://www.nos.motoogloszenia.pl/module ... cle&sid=13



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn gru 07, 2009 19:56

ja stosuje i to dość często :bajer:



Awatar użytkownika
VWyznawca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 02, 2009 12:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VWyznawca » pn gru 07, 2009 22:30

A czy po takim remoncie silnik będzie kukać jak nowy?
Czy te 7000 to cena "obróbki" silnika, czy przypadkiem jeszcze dochodzi jakaś część osprzętu?

I co należy wymienić z osprzętu żeby taki obrobiony silnik działał jak nowy?


Zostało nie wiele, żeby móc znowu bujać się Golfem VR6. Podnośniki z tyłu, światła, nagrzewnica.

Royas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lis 14, 2007 23:58
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Royas » pn gru 07, 2009 22:50

Dzieki koledzy za konkretne odp grubo nie sadziłem ze az tyle to będzie kosztować muszę wiec sie zastanowić czy nielepkiej dalej ładowac kase w g60 czy zbierać na remont vr-a


http://www.corrado-database.nl/index.php?item=view_corrado&id=4974

Awatar użytkownika
MaciekVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: śr gru 13, 2006 19:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: MaciekVW » pn gru 07, 2009 23:17

kumpel remontował 2,9 i wyszło prawie 10tys także troszke po kieszeni poczujesz jeśli szykujesz remont


ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
VWyznawca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 02, 2009 12:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VWyznawca » wt gru 08, 2009 01:49

10'000....
Rok odkładania... :P
Ostro :D
Ale czego się dla VRka nie robi :D
Zbieramy od dzisiaj :D


Zostało nie wiele, żeby móc znowu bujać się Golfem VR6. Podnośniki z tyłu, światła, nagrzewnica.

matys9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 09, 2007 15:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: matys9 » wt gru 08, 2009 23:25

to juz lepiej kupic nowy silnik na ebayu mozna trafic po 2,5kola euro nówke sztuke na palecie bez osprzetu



Awatar użytkownika
VWyznawca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 02, 2009 12:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VWyznawca » czw gru 10, 2009 12:45

Czy nówka sztuka, to okaże się po zamontowaniu. Wiem, że na Ebay.pl są silniczki z małymi przebiegami, wyglądające jak z taśmy montażowej, ALE są 2 sprawy:

1. Skąd masz mieć pewność, że ten silnik działa w 100%. Silnik nawet z małym przebiegiem
ma kilkanaście lat...

2. Przeszłość swojego silnika znasz i po remoncie będziesz miał niemal nowy silnik.

1.Wydasz 10 K na Ebay.pl i przekonasz się na własnej skórze co kupiłeś.
2.Wydasz 10 k na remont i masz pewność (99%) , że silnik będzie chodził o wiele lepiej.
Ostatnio zmieniony czw gru 10, 2009 14:17 przez VWyznawca, łącznie zmieniany 1 raz.


Zostało nie wiele, żeby móc znowu bujać się Golfem VR6. Podnośniki z tyłu, światła, nagrzewnica.

Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » sob gru 19, 2009 11:47

mi kolo 5-6 tys wyszlo


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
VWyznawca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 02, 2009 12:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VWyznawca » pn gru 28, 2009 05:47

u mnie na rozrząd poszło 2000, przy okazji poleciało się po uszczelkach pokrywy i kolektorów to wsiąkło 2400, tyle dobrze że to już za mną :P


Zostało nie wiele, żeby móc znowu bujać się Golfem VR6. Podnośniki z tyłu, światła, nagrzewnica.

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości