Silnik przerywa, nierówno pracuje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Drozu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:50
Lokalizacja: Ostrzeszów/Opole
Kontakt:

Silnik przerywa, nierówno pracuje

Post autor: Drozu » wt gru 08, 2009 22:00

Witam,
Mam taki oto problem... jakiś czas temu mialem awarie pompy przez co wywaliło mi cały płyn chłodniczy co z kolei doprowadziło do zuzycia uszczelki pod glowica... uszczelke wymieniłem jednak moje probemy nie skonczyly sie...
Auto ciezko odpala jak jest zimne... szczególnie teraz kiedy na zewnatrz jest zimno i mokro... musze krecic po kilka razy zanim odpali... jak juz odpali silnik pracuje nierówno... słychac w jego pracy krótkie przerwania... często zdarzy się że po prostu zgaśnie... dzieje się tak również jak się zagrzeje i jest juz cieply... cały czas podczas postoju słychać przerwania pracy i potrafi zgasnąć... jak jade i trzymam go na obrotach to jest ok i jedzie ale w jego pracy tez da sie wyłapac krótkie przerwania... dodam jeszcze że zauważyłem znaczny spadek mocy na 4 i 5 biegu... jak jade ok 90-100 km/h i wciskam gaz bardzo powoli i niemrawo przyspiesza...

co może być przyczyną takiej nierównej pracy i takich problemów ? :/
dodam ze w tym roku z 3 miesiace temu wymieniałem świece i kable...
problem występuje zarówno na benzynie i LPG... ale to kiedy zgaśnie jest losowe... czasem po prostu sobie przerywa i nie gaśnie a czasem przerywa na tyle mocno że zgaśnie.... dodam też że zauważyłem że auto pali więcej niż normalnie... na pełnym baku LPG zrobiłem ostatnio ok 60km mniej niż zazwyczaj...
Pomocy! :)
Ostatnio zmieniony wt gru 08, 2009 22:22 przez Drozu, łącznie zmieniany 2 razy.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/336190.html][img]http://images.spritmonitor.de/336190.png[/img][/url] LPG

Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » wt gru 08, 2009 22:36

Kopulka, rozrząd, pomiar kompresji, szczelnosc zaworów :) A to ze wiecej pali hmmm zimno sie zrobiło :)
Ostatnio zmieniony wt gru 08, 2009 22:36 przez Damian-jg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt gru 08, 2009 22:47

Damian-jg pisze:Kopulka, rozrząd, pomiar kompresji, szczelnosc zaworów :) A to ze wiecej pali hmmm zimno sie zrobiło :)
dokladnie zacznij od rozrzadu i zapłonu moze jak robiłeś uszczelke to kolo ktore napedza aparat sie przestawiło


Obrazek

Awatar użytkownika
Drozu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:50
Lokalizacja: Ostrzeszów/Opole
Kontakt:

Post autor: Drozu » wt gru 08, 2009 23:00

czytam teraz o uszkodzonych czujnikach halla które dają podobne objawy... czy taki czujnik może być powodem takiego stanu rzeczy ?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/336190.html][img]http://images.spritmonitor.de/336190.png[/img][/url] LPG

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 114 gości