Witam wszystkich mam mały problem z autem kolegi otóz sytuacja przedstawia sie nastepujaca:
Pekł pasek rozrzadu w tym golfie i pogieło wszystkie zawory pobiło hydraulike i skrzywiło wałek wiec nie wygladało to dobrze ale kolega postanowił ratowac silniczek wiec posprawdzałem korbowody i tłoki czy ok i załozyłem nowe pierscienie(bo łykał juz olej) głowica przeszła kompletna reanimacje + nowy wałek wiec silniczek został poskładany na nowych gratach po montarzu rozrzadu i odpowiednim nagrzaniu auta +80sC ustawiłem Kat wtrysku i zdawało by sie ze jest wszystko ok auto pali od strzała jak ciepły ale mała niespodzianka podczas wyjazdu z garażu auto wkreca sie z ledwoscia na 2500 tys obr. wiec troche sie zdenerwowałem no i po podłaczeniu vaga zadnych błedów wszystko tip topowo z racji tego ze nie mogłem wyjechac z garazu i sprawdzic przepływki to porzyczyłem od kolegi z innego auta pom załozeniu sprawnej przepływki zoonk dalej lipa zaworek n75 sprawny bankowo sztanga od turbiny pracuje podczas rozruchu wiec generalnie wszystko ok a tu lipsko
Jest jeszcze jedna rzecz która mnie niepokoi ze na wyswietlaczu w aucie widnieja cyferki ze w danym momencie na wolnych obrotach przy 1000tys obr auto pali 52L ON to chyba cos nie tak.
Rozkładam juz rece i nie mam zieloniego pojecia coz mam jeszce sprawdzic wiec prosze o pomoc
ALH problem z moca PROSZE O SZYBKA ODPOWIEDZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ja bym sprawdził czy rozrząd się nie przesunął. Miałem coś takiego wprawdzie we Fiacie, ale też żadnych błędów nie było. Rozrząd był przestawiony "tylko" o 1 ząbek... Po nastawieniu wyskoczyło kilka błędów, skasowaliśmy je i Brava śmiga do tej pory
Ostatnio zmieniony wt gru 08, 2009 19:33 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 105 gości