Przeglad kompresora
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- marek orzech
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 14:22
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Przeglad kompresora
po przejechaniu ok 20000 chyba najwyzszy czas zajrzec do kompresora czy wszystko wporzadku. Dmucha tyle samo, ale zajrzec i powymieniac nie zaszkodzi. Mam pasek, listewski. Do kogo proponujcie sie udac na taki zabieg, najlepiej w granicach do 200 kilometrow od warszawy?
witam kolejnego szczesliwego posiadacza G. Zawsze jest mozliwosc wysłania kompresora do fachowców jest u nas na forum kilku specjalistów, aczkolwiek z drugiej strony wymiana samego paska i listew to nic trudnego warto wiec zaoszczedzić pieniądze na coś innego i samemu to zrobić. Mnie osobiście bardzo ciekawiło jak wygląda moje G w środku i chciałem sie podszkolić więc sam wszystko zrobiłem i jest gitara. Ale z braku czasu niektórzy poprostu nie mogą normalna sprawa. Proponuje poszukac na allegro uzytkownika daro-kasia lub na forum Barteza oni napewno pomoga. pozdrawiam
- marek orzech
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 14:22
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
cosik szybko na listewki te 20 tysiecy , spokojnie przechulasz wiecej jezeli standart kolko jest
ale oczywiscie zajrzec zawsze warto
pasek maly co roku wymieniam w kompresorach, koszt zaden a spokoj ducha jest
Ladro mozna jeszcze polecic jesli chodzi o regenerke
ale oczywiscie zajrzec zawsze warto
pasek maly co roku wymieniam w kompresorach, koszt zaden a spokoj ducha jest
Ladro mozna jeszcze polecic jesli chodzi o regenerke
Ostatnio zmieniony czw lut 26, 2009 23:24 przez Dave Old School, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki Dave.Dave Old School pisze:cosik szybko na listewki te 20 tysiecy , spokojnie przechulasz wiecej jezeli standart kolko jest
ale oczywiscie zajrzec zawsze warto
pasek maly co roku wymieniam w kompresorach, koszt zaden a spokoj ducha jest
Ladro mozna jeszcze polecic jesli chodzi o regenerke
Powiem tak jeżeli chodzi o robienie G to niektóre osoby na forach,które zresztą się zna potrafią ci dupe obrobić bo tylko jedna osoba w Polse ma prawo robić G.Potrafią zrobić wode z muzgu osobie która chce zrobić sobie G.Pisząc jeszcze oddaj tu i tam i że nei mają w tym interesu.Też jesteś na forum korka.Poczytaj ostatnie posty odnośnie G.Zobacz jak komuś się podarł pasek to jest cisza bo to pasek od guru G.Ale jak to by było od innej osoby to już by była jazda.
Zalecana wymiana klamotów w G
koło pasowe----------------------78mm---------72mm----------70mm----------68mm
listwy i pasek---------------------50 tyś km-----30 tyś km------20 tyś km------15tyś km
simmeringi-----------------------100tyś km-----60 tyś km------40 tyś km------30 tyś km
łożyska---------------------------100tyś km-----60 tyś km------40 tyś km------30 tyś km
Dane ze strony:http://s165396563.e-shop.info/shop/page/6?shop_param=
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 12:02 przez Ladro, łącznie zmieniany 4 razy.
- marek orzech
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 14:22
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
montuj jeden jak w oryginale było, dwa to kwestia indywidualna. Zakładasz pasek na te dwa koła zebąte przy czym obydwa muszą być w tej samej pozycji tam na obudowie musisz mieć wybite punkty, a dokładniej wcięciami na tych kołach ustawiasz na znaki na obudowie czyli muszą byc ustawine dokładnie na godzinie 12ej te ząbki wtdy bezkolizyjnie wszystko bedzie hulac
Dive deep or go home
Ja radził bym do niego zajrzeć po takim przebiegu tak dla świętego spokoju, mi kiedyś też dobrze dmuchał nawet hamownie wyplula 159 KM a jak go rozebrałem to był już ubytek na wirniku,saliczek pisze:na razie nie mysle o regeneracji , kompresor dmucha 0,7 bar na serynym kółku , także myślę żę jest ok , jedyne co to bym dla pewności zmienił pasek bo nie znam poprzedniej historii swojego "G"
oczywiście jeżeli zajdzie potrzeba regeneracji kompresora to własnie mam zamiar wysyłać do kolegi LADRO
Uważam że warto wiedzieć.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479
w końcu dorwałem się do kompresora , wymontowałem go , ale na tych kołach zębatych za bardzo nie mogę dostrzec tych znaków ustalających . Czy ktoś mógłby wspomóc mnie jakimś zdjęciem ?teczka pisze:montuj jeden jak w oryginale było, dwa to kwestia indywidualna. Zakładasz pasek na te dwa koła zebąte przy czym obydwa muszą być w tej samej pozycji tam na obudowie musisz mieć wybite punkty, a dokładniej wcięciami na tych kołach ustawiasz na znaki na obudowie czyli muszą byc ustawine dokładnie na godzinie 12ej te ząbki wtdy bezkolizyjnie wszystko bedzie hulac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości