Dziwnie pali jak zimny :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Dziwnie pali jak zimny :(

Post autor: Y@RO » wt gru 08, 2009 07:34

Siema. Mam od niedawna problem z samochodem. Jak auto jest zimne i go odpalę to teoretycznie obroty sa OK i nie gaśnie, ale jak nagle dodam mu gazu to w zakresie obrotów 2,000 - 4,000 chodzi tak jakby na 2 gazy i nagle sie wkreca wyzej. Puszcze noge z gazu i depnę ponownie, to znowu to samo. Zauważyłem ze jak mu tak depnę to widzę za mną chmurę dymu ;/ taki niby czarny, niby niebieski. Ale to tylko raz tak jest, za pierwszym razem, potem juz tylko normalnie kopci. Co to może być ? Jak chce ruszyć samochodem to sie nie da bo nie potrafi sie wkręcić na obroty ;/ Jak jest ciepły chodzi jak najbardziej OK.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt gru 08, 2009 07:54

sprawdz palec kopułke przewody i świece


Obrazek

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » wt gru 08, 2009 08:06

jeson, palec nowy, kable nowe, nie wiem jak ze swiecami ... kopułka jest OK, nie ma wypalonych styków, Moze to wina swiec ? ale dlaczego tak kopci na poczatku :(


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt gru 08, 2009 08:19

bo jezeli na początku nie spala paliwa powiedzmy na dwóch cylindrach i zacznie je spalac to musi spalic nadmiar i stąd to kopcenie zajrzyj do świec
a jaki masz silnik?

jak wygląda płyn chłodniczy i czy masz jakieś ubytki?
Ostatnio zmieniony wt gru 08, 2009 08:21 przez Jesionvr6, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » wt gru 08, 2009 08:21

1,8 AAM, a mogly pujsc uszczelniacze ktores i olej sie osadza w silniku i tak chodzi i kopci na poczatku zeby olej spalic ?

[ Dodano: 08 Gru 2009 07:22 ]
płynu nie ubywa, bo sprawdzalem wczoraj, chociaz wymienialem kila dni temu i dlatego moze jeszcze nie widze roznicy, ale spalinami nie czuc w zbiorniczku.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt gru 08, 2009 08:23

uszczelniacae raczej nie. Wykręć świece i zobacz jak wyglądają czy są wypalone czy jest duża ilość nagaru i czy wszystkie mają równomierna zużycie


Obrazek

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » wt gru 08, 2009 08:24

napewno popełniłem jeden wielkib bład bo ostatnio odkrecalem głowice aby dostac sie do kolektora wydechowego. Oczywiscie bylem głupi i nie wymieniłem uszczelki pod glowica na nowa. Znaczy ona stara nie byla bo miala moze 2 miesiace bo byla zmieniana, ale z tego co teraz wiem to nawet po 5 min od zalozenia i rozkrecenia powinno sie nowa dac.

[ Dodano: 08 Gru 2009 07:24 ]
sporo nagaru mialem na tłokach ale nie wiem czy to norma czy nie, sprawdze swiece i napisze jak z nimi....


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt gru 08, 2009 08:32

nagar to normalna sprawa aby nie byl za bardzo mokry i kleisty
a co do uszczelki to wystarczy nowa uszczelke nagrzac i juz nie jest do wykorzystania
na moje nowy płyn dostaje sie do cylindra w małej ilosci i stąd te objawy
odpal na zimnym jak bedzie kulał to zgaś i wykręć wtedy świece to zobaczysz jak wyglądają czy są mokre
ja tak miałem w vr6 rano zawsze przez kilka sekund nie palił na jeden cylinder i kopcił na biało no i uszczelka była winna


Obrazek

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » śr gru 16, 2009 23:52

kopulka wymieniona, palec wymieniony, swiece nowe, uszczelka pod glowica nowa ... i nadal ma te same objawy :( Jak zimny to przy 2 do 3 tys obratów chodzi jak traktor ;/;/ powyzej normalnie. obroty ma rowne.


eSsssssssssss :))))

Gzesio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr lis 25, 2009 23:31
Lokalizacja: libiąż / Kraków

Post autor: Gzesio » sob gru 19, 2009 10:51

up :gora:



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » sob gru 19, 2009 18:46

widziałem kiedyś przypadek w audi przy uszkodzonej sondzie silnik przy 2-3 tys obr takich drgań dostawał se mało z budy nie wypadł


Obrazek

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob gru 19, 2009 20:10

a zmierz mu kompresję :bajer:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz gru 20, 2009 22:25

jeson, no wlasnie wyskakuje mi blad sondy. Wymienilem na nowa magnetii marelli i przez tydzien bylo dobrzez a potem znowu blad wyskoczyl. Tylko nie pamietam czy jak byla sprawna ta nowa to tez sie tak dzialo czy nie. Wymienilem ja na Bosha z chodzacego auta, sprawna i tez mam blad. Mogl sie sterownik uszkodzic ??


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » ndz gru 20, 2009 22:47

a sprawdzałeś VAGiem na wykresie lambdę??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości