Przeglad kompresora

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
marek orzech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 14:22
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Przeglad kompresora

Post autor: marek orzech » czw lut 26, 2009 11:48

po przejechaniu ok 20000 chyba najwyzszy czas zajrzec do kompresora czy wszystko wporzadku. Dmucha tyle samo, ale zajrzec i powymieniac nie zaszkodzi. Mam pasek, listewski. Do kogo proponujcie sie udac na taki zabieg, najlepiej w granicach do 200 kilometrow od warszawy?



Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » czw lut 26, 2009 20:45

witam kolejnego szczesliwego posiadacza G. Zawsze jest mozliwosc wysłania kompresora do fachowców jest u nas na forum kilku specjalistów, aczkolwiek z drugiej strony wymiana samego paska i listew to nic trudnego warto wiec zaoszczedzić pieniądze na coś innego i samemu to zrobić. Mnie osobiście bardzo ciekawiło jak wygląda moje G w środku i chciałem sie podszkolić więc sam wszystko zrobiłem i jest gitara. Ale z braku czasu niektórzy poprostu nie mogą normalna sprawa. Proponuje poszukac na allegro uzytkownika daro-kasia lub na forum Barteza oni napewno pomoga. pozdrawiam



Awatar użytkownika
marek orzech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 14:22
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: marek orzech » czw lut 26, 2009 22:59

wielkie dzieki za odp i pw.
Chce to zlecic fachowcowi bo chce aby ocenił stan kompresora, a przy okazji sam zobacze na oczy dlatego pasowało by mi pojechac, byc przy robocie i wrocic



Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » czw lut 26, 2009 23:23

cosik szybko na listewki te 20 tysiecy , spokojnie przechulasz wiecej jezeli standart kolko jest
ale oczywiscie zajrzec zawsze warto
pasek maly co roku wymieniam w kompresorach, koszt zaden a spokoj ducha jest
Ladro mozna jeszcze polecic jesli chodzi o regenerke
Ostatnio zmieniony czw lut 26, 2009 23:24 przez Dave Old School, łącznie zmieniany 1 raz.



Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ladro » pn mar 02, 2009 11:47

Dave Old School pisze:cosik szybko na listewki te 20 tysiecy , spokojnie przechulasz wiecej jezeli standart kolko jest
ale oczywiscie zajrzec zawsze warto
pasek maly co roku wymieniam w kompresorach, koszt zaden a spokoj ducha jest
Ladro mozna jeszcze polecic jesli chodzi o regenerke
Dzięki Dave.
Powiem tak jeżeli chodzi o robienie G to niektóre osoby na forach,które zresztą się zna potrafią ci dupe obrobić bo tylko jedna osoba w Polse ma prawo robić G.Potrafią zrobić wode z muzgu osobie która chce zrobić sobie G.Pisząc jeszcze oddaj tu i tam i że nei mają w tym interesu.Też jesteś na forum korka.Poczytaj ostatnie posty odnośnie G.Zobacz jak komuś się podarł pasek to jest cisza bo to pasek od guru G.Ale jak to by było od innej osoby to już by była jazda.
Zalecana wymiana klamotów w G
koło pasowe----------------------78mm---------72mm----------70mm----------68mm
listwy i pasek---------------------50 tyś km-----30 tyś km------20 tyś km------15tyś km
simmeringi-----------------------100tyś km-----60 tyś km------40 tyś km------30 tyś km
łożyska---------------------------100tyś km-----60 tyś km------40 tyś km------30 tyś km

Dane ze strony:http://s165396563.e-shop.info/shop/page/6?shop_param=
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 12:02 przez Ladro, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
marek orzech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 14:22
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: marek orzech » pn mar 02, 2009 22:41

Ladro szkoda ze tak daleko mieszkasz bo juz bym był u ciebie, ale pewnie wyśle kurierem
na forum corrado nie jestem zarejestrowany bo mam pewne ale...
zagadam na pw jak bede gotowy wysłac bo samochod uzytkuje na codzien i musze sobie jakoś czas ustawic



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: saliczek » pn gru 07, 2009 23:17

mam pytanko , nie znalazlem w szukajce ... chciałbym wymienić pasek kompresora w swoim G , czy są tam jakieś znaki ustalające? czytałem że niektórzy montują po dwa paski ( u mnie jest jeden) co doradzacie jeden czy dwa? jaki koszt mniej więcej



Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » wt gru 08, 2009 12:56

montuj jeden jak w oryginale było, dwa to kwestia indywidualna. Zakładasz pasek na te dwa koła zebąte przy czym obydwa muszą być w tej samej pozycji tam na obudowie musisz mieć wybite punkty, a dokładniej wcięciami na tych kołach ustawiasz na znaki na obudowie czyli muszą byc ustawine dokładnie na godzinie 12ej te ząbki wtdy bezkolizyjnie wszystko bedzie hulac :bigok:


Dive deep or go home

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: saliczek » wt gru 08, 2009 15:46

okej dzięki , bedzie trzeba sie za to wziaść



Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Post autor: lukas.g60 » śr gru 09, 2009 01:16

polecam kolege Ladro, jezeli juz sie zdecydujesz na wysyłke :grin: aczkolwiek jak masz czas to moze samemu grzebnij,ja go nie mialem niestety ale jestem bardzo zadowolony z "usługi" kolegi z wrocka,nie tylko technicznie ale i finansowo :bajer:



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: saliczek » śr gru 09, 2009 19:38

na razie nie mysle o regeneracji , kompresor dmucha 0,7 bar na serynym kółku , także myślę żę jest ok , jedyne co to bym dla pewności zmienił pasek bo nie znam poprzedniej historii swojego "G"

oczywiście jeżeli zajdzie potrzeba regeneracji kompresora to własnie mam zamiar wysyłać do kolegi LADRO



Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

Post autor: malutki83 » śr gru 09, 2009 21:25

saliczek pisze:na razie nie mysle o regeneracji , kompresor dmucha 0,7 bar na serynym kółku , także myślę żę jest ok , jedyne co to bym dla pewności zmienił pasek bo nie znam poprzedniej historii swojego "G"

oczywiście jeżeli zajdzie potrzeba regeneracji kompresora to własnie mam zamiar wysyłać do kolegi LADRO
Ja radził bym do niego zajrzeć po takim przebiegu tak dla świętego spokoju, mi kiedyś też dobrze dmuchał nawet hamownie wyplula 159 KM a jak go rozebrałem to był już ubytek na wirniku,
Uważam że warto wiedzieć.


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: saliczek » ndz sty 24, 2010 13:54

teczka pisze:montuj jeden jak w oryginale było, dwa to kwestia indywidualna. Zakładasz pasek na te dwa koła zebąte przy czym obydwa muszą być w tej samej pozycji tam na obudowie musisz mieć wybite punkty, a dokładniej wcięciami na tych kołach ustawiasz na znaki na obudowie czyli muszą byc ustawine dokładnie na godzinie 12ej te ząbki wtdy bezkolizyjnie wszystko bedzie hulac :bigok:
w końcu dorwałem się do kompresora , wymontowałem go , ale na tych kołach zębatych za bardzo nie mogę dostrzec tych znaków ustalających . Czy ktoś mógłby wspomóc mnie jakimś zdjęciem ?



Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ladro » ndz sty 24, 2010 16:08

Znaki masz na kołnierzach.Takie jakby nacięcia.Na nowszych kołach były strzałki na kołach. Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości