Tak jak w temacie. mam problem z tym ustrojstwem.. ostatneigo czasu zaczely mi falowac obroty i teraz moje pytanie ... jak sie dobrac do tego ustrojstwa zeby je wyczyscic naprawic albo cokolwiek i czym sie dobrac ?? czym to wyczyscic ??
[ Dodano: 07 Gru 2009 16:54 ]
golf 3 2.0 2e gti 1993rok
[ Dodano: 07 Gru 2009 17:01 ]
obroty mi faluja tylko an benzynie.... i to coraz czesciej :/
2.0 2E silniczek krokowy(zawor dodatkowego powietrza)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
używaj szukajkiodpinasz wszystkie końce co są pospinane na blaszane obejmy jak już sie z tym uporasz psikasz w każdy koniec zatykasz palcami i trzesiesz nim i tak kilka razy wylać napsikać potrząść tak około 4-5 razy potem sam szybciutko zmywacz sie ulatnia i możesz zakładać jakbyś napotkał problemy z obrotami czyli nierówno pracuj itp. nad samą przepustnicą masz tam śrube i już tylko nia musisz wyregulować
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
-
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
problem wyglada tak ze silnik chodzi sobei an rownych i nagle obroty zaczynaja oscylowac(kreska w dol na predkosciomierzy i spowrotem) wiec to chyba jego przyczyna bedzie prawda ?? dziwne tylko ze na gazie tak nie jest .... :/
jak myslicie moze cos innego nawalac ? jak tak to co przepystnica czy przeplywomierz ?
jak myslicie moze cos innego nawalac ? jak tak to co przepystnica czy przeplywomierz ?
VW power :)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nieprawda, zostaw regulator w spokoju. Szukaj nieszczelności w dolocie np po strzale gazu, uszkodzenia przepływomierza, błędu w ustawieniu zapłonu.21mariusz03 pisze:to chyba jego przyczyna bedzie prawda ?
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 21:44 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
strzalu zadnego nie mialem, przeplywke juz ci opisywalem kiedys jak u mnei dziala, a co do nieszczelnosci to hmm zadnej nie moge znalesc
probowalem dezodorantem wszedzie psikac tez ale zadnej roznicy w pracy silnika nie ma
[ Dodano: 07 Gru 2009 21:02 ]
a dlaczego wykluczyles ten regulator dodatkowego powietrza ?
[ Dodano: 07 Gru 2009 21:11 ]
jesli chodzi o przeplywke to przez ok 0.5cm zadnej reakcji a potem ladnie plynnie wzrasta
[ Dodano: 07 Gru 2009 21:12 ]
a jesli chodzi o nieszczelnosci to gdzie najczesciej sie pojawiaja i jak je sprawdzac ?? bo moze cos nie tak robie ??
[ Dodano: 07 Gru 2009 23:50 ]
wszystko bylo ok dopiero niedawno to zauwazylem wiec zaplon wykluczam bo nic nei byl zmieniany odkad mam auto a bylo wszystko ok i w serwisie ustawiane.
w gre wchodzi cos co sie moglo zepsuc podczas normalnego uzytkowania ...


[ Dodano: 07 Gru 2009 21:02 ]
a dlaczego wykluczyles ten regulator dodatkowego powietrza ?
[ Dodano: 07 Gru 2009 21:11 ]
jesli chodzi o przeplywke to przez ok 0.5cm zadnej reakcji a potem ladnie plynnie wzrasta
[ Dodano: 07 Gru 2009 21:12 ]
a jesli chodzi o nieszczelnosci to gdzie najczesciej sie pojawiaja i jak je sprawdzac ?? bo moze cos nie tak robie ??
[ Dodano: 07 Gru 2009 23:50 ]
wszystko bylo ok dopiero niedawno to zauwazylem wiec zaplon wykluczam bo nic nei byl zmieniany odkad mam auto a bylo wszystko ok i w serwisie ustawiane.
w gre wchodzi cos co sie moglo zepsuc podczas normalnego uzytkowania ...
VW power :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości