montaz blow off na obwodzie zamknietym jak to zrobic?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
montaz blow off na obwodzie zamknietym jak to zrobic?
hmm... moze mnie wysmiejecie itp ale naszly mnie checi na zamontowanie zaworu upustowego na zamknietym obiegu moze mi to ktos wytlumaczyc jak najprosciej to zrobic? jakis czas temu posiadalem nissana 200sx 1,8 turbo i najbardziej w tym autku podobal mi sie odglos tego zaworu w dieslu wiadomo nie bedzie takiego samego efektu ale znalazlem taki filmik w necie http://nitas.wrzuta.pl/film/9OxYbeHWEiX ... f_w_dieslu i pokusilo mnie aby zamontowac go w moim moglby ktos podpowiedziec jak to zrobic? z gory dziekuje za odpowiedz
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
hmmm zanim zaczniesz robic przygotuj okolo 1 kpln, na czesci plus sterowanie bo zwykly switch o ktorym mozna poczytac wypociny tych co w zyciu nie zamontowali tego ustrojstwa ma wielka wade. jak dalej bedziesz chcial takie cos to sie odezwij na priv...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tezt0mal pisze:Chodzi o ciągłe upuszczanie powietrza, np przy zjeżdżaniu z górki?
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
mamarco, jak masz zawór EGR na kolektorze to zaślepiasz jego flanszę na kolektorze wydechowym a zostawiasz ujście z z zaworu na kolektrze dolotowym.
i ustawiasz stycznik na pedale gazu tak aby się EGR otwierał tylko na całkowicie puszczonym pedale gazu.
u mnie to wyglądało tak:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 58d745259b
a tuż przed sprzedaża silnika zrobiłem to tak.
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... c33c7e6011 w obiegu zamkniętym dzięki czemu wirnik znacznie wolniej wytracał prędkość i przy sprintach było to nieocenioną pomocą.
i była spora różnica między sprintem z włączonym BOV'em a wyłączonym
i ustawiasz stycznik na pedale gazu tak aby się EGR otwierał tylko na całkowicie puszczonym pedale gazu.
u mnie to wyglądało tak:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 58d745259b
a tuż przed sprzedaża silnika zrobiłem to tak.
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... c33c7e6011 w obiegu zamkniętym dzięki czemu wirnik znacznie wolniej wytracał prędkość i przy sprintach było to nieocenioną pomocą.
i była spora różnica między sprintem z włączonym BOV'em a wyłączonym
kurde a ja to nie wiem gdzie mam EGR nigdzie tego nie widze u mniearwam pisze:mamarco, jak masz zawór EGR na kolektorze to zaślepiasz jego flanszę na kolektorze wydechowym a zostawiasz ujście z z zaworu na kolektrze dolotowym.
i ustawiasz stycznik na pedale gazu tak aby się EGR otwierał tylko na całkowicie puszczonym pedale gazu.
u mnie to wyglądało tak:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 58d745259b
a tuż przed sprzedaża silnika zrobiłem to tak.
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... c33c7e6011 w obiegu zamkniętym dzięki czemu wirnik znacznie wolniej wytracał prędkość i przy sprintach było to nieocenioną pomocą.
i była spora różnica między sprintem z włączonym BOV'em a wyłączonym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości