2.0 2E silniczek krokowy(zawor dodatkowego powietrza)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

2.0 2E silniczek krokowy(zawor dodatkowego powietrza)

Post autor: 21mariusz03 » pn gru 07, 2009 17:52

Tak jak w temacie. mam problem z tym ustrojstwem.. ostatneigo czasu zaczely mi falowac obroty i teraz moje pytanie ... jak sie dobrac do tego ustrojstwa zeby je wyczyscic naprawic albo cokolwiek i czym sie dobrac ?? czym to wyczyscic ??

[ Dodano: 07 Gru 2009 16:54 ]
golf 3 2.0 2e gti 1993rok

[ Dodano: 07 Gru 2009 17:01 ]
obroty mi faluja tylko an benzynie.... i to coraz czesciej :/


VW power :)

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn gru 07, 2009 18:03

odpinasz wszystkie końce co są pospinane na blaszane obejmy jak już sie z tym uporasz psikasz w każdy koniec zatykasz palcami i trzesiesz nim i tak kilka razy wylać napsikać potrząść tak około 4-5 razy potem sam szybciutko zmywacz sie ulatnia i możesz zakładać jakbyś napotkał problemy z obrotami czyli nierówno pracuj itp. nad samą przepustnicą masz tam śrube i już tylko nia musisz wyregulować
używaj szukajki


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » pn gru 07, 2009 20:15

problem wyglada tak ze silnik chodzi sobei an rownych i nagle obroty zaczynaja oscylowac(kreska w dol na predkosciomierzy i spowrotem) wiec to chyba jego przyczyna bedzie prawda ?? dziwne tylko ze na gazie tak nie jest .... :/
jak myslicie moze cos innego nawalac ? jak tak to co przepystnica czy przeplywomierz ?


VW power :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn gru 07, 2009 21:44

21mariusz03 pisze:to chyba jego przyczyna bedzie prawda ?
nieprawda, zostaw regulator w spokoju. Szukaj nieszczelności w dolocie np po strzale gazu, uszkodzenia przepływomierza, błędu w ustawieniu zapłonu.
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 21:44 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » pn gru 07, 2009 22:02

strzalu zadnego nie mialem, przeplywke juz ci opisywalem kiedys jak u mnei dziala, a co do nieszczelnosci to hmm zadnej nie moge znalesc :D probowalem dezodorantem wszedzie psikac tez ale zadnej roznicy w pracy silnika nie ma :D

[ Dodano: 07 Gru 2009 21:02 ]
a dlaczego wykluczyles ten regulator dodatkowego powietrza ?

[ Dodano: 07 Gru 2009 21:11 ]
jesli chodzi o przeplywke to przez ok 0.5cm zadnej reakcji a potem ladnie plynnie wzrasta

[ Dodano: 07 Gru 2009 21:12 ]
a jesli chodzi o nieszczelnosci to gdzie najczesciej sie pojawiaja i jak je sprawdzac ?? bo moze cos nie tak robie ??

[ Dodano: 07 Gru 2009 23:50 ]
wszystko bylo ok dopiero niedawno to zauwazylem wiec zaplon wykluczam bo nic nei byl zmieniany odkad mam auto a bylo wszystko ok i w serwisie ustawiane.
w gre wchodzi cos co sie moglo zepsuc podczas normalnego uzytkowania ...


VW power :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 71 gości