Dzwiek turbinyjadac na zimnym silniku i przejechaniu ok 500m
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Dzwiek turbinyjadac na zimnym silniku i przejechaniu ok 500m
Witam, tak przegladajac youtuba znalazlem identyczny syk turbiny na zimnym silniku jaki jest i u mnie, rano gdy odpalam auto i jade zmieniajac te biegi w ok 2200,2300 rpm slysze identyczny syk ale tak po przejechaniu ok 500m ten syk znika.., ... re=related
co moze byc nietego?
Turbina dobrze ciagnie, zalana olejem nie jest na rurach, co prawda luzow na wirniku jeszcze nie sprawdzalem. Olej to mobil 1 polsyntentyk do diesli 5w40
co moze byc nietego?
Turbina dobrze ciagnie, zalana olejem nie jest na rurach, co prawda luzow na wirniku jeszcze nie sprawdzalem. Olej to mobil 1 polsyntentyk do diesli 5w40
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 00:53 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
A jesteś pewny że to turbo? Może to alternator? Sprężarka zazwyczaj odzywa się jak ma obciążenie, jak łagodnie przyspieszasz to jest cicho.
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 09:12 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
tzn jak auto chodzi na wolnych obrotach na biegu jalowym w miejscu to nie slychac turbiny, tylko jak podjade kawalek no niech bedzie tak, ze 1,2,3 bieg podjade na 3cim biegu "pare krokow" do skrzyzowania i potem znow delikatnie rozbujam do 3jki to i juz potem calkowicie zanika ten mruk, ale dzieje sie tak tylko gdy auto jest calkowicie zimne
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 14:14 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Lozyska na altku byly wymieniane no ze dwa lata temu, a tak to pod maska cicho, turba nie slychac, zupelnie tylko tyle co sie ruszy no tak jak pisalem u gory. Co do dzwiekow z glosnikow to nic nie slychac, bo jak rano ruszam to radio wylaczam zazwyczaj i nawiewy tez i inne odbiorniki, tak aby wlasnie altek odciazyc
Tam widze u gory post zedytowales, jak ruszam rano to naprawde lagodnie przyspieszam, najlagodniej jak to mozliwe, jedynka ruszam, potem dwojka trojka, podjade kawalek ze 100m, potem MOZE jeszcze na pierwszych 2,3 biegach od zatrzymania sie przed ronde/skrzyzowaniem a potem juz w ogole ten mruk znika
Tam widze u gory post zedytowales, jak ruszam rano to naprawde lagodnie przyspieszam, najlagodniej jak to mozliwe, jedynka ruszam, potem dwojka trojka, podjade kawalek ze 100m, potem MOZE jeszcze na pierwszych 2,3 biegach od zatrzymania sie przed ronde/skrzyzowaniem a potem juz w ogole ten mruk znika
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 16:17 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 4 razy.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
W tdi jest jeszcze napinacz paska wielorowkowego.
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 21:12 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam podobny efekt.Gdy temperatura była wyższa nigdy nie słyszalem tego dźwięku,ostatnio gdy temperatura jest niższa słyszę takie dźwięki.
Napinacz micro wykluczam.Auto przywiozłem 3 miechy temu i zrobiłem cały rozrząd łącznie z nowym napinaczem micro.
Postaram się na dniach sprawdzić luzy na wirniku ;/ czuję że trzeba będzie szybciej modzić
Napinacz micro wykluczam.Auto przywiozłem 3 miechy temu i zrobiłem cały rozrząd łącznie z nowym napinaczem micro.
Postaram się na dniach sprawdzić luzy na wirniku ;/ czuję że trzeba będzie szybciej modzić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 206 gości