zmiana hamulcy GTD na GTi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

vwlukasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt lis 10, 2009 19:16
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

zmiana hamulcy GTD na GTi

Post autor: vwlukasz » pn gru 07, 2009 15:16

Witam !
jak w temacie zastanawiam sie nad faktem polepszenia skutecznosci hamowania przez zmiane tarcz na wentylowane z GTI z przodu oraz z tylu z bebnow na tarcze przełozenie. czy musze zmieniac jarzma, zaciski z przodu ? podejde te od tarczy zwyklej pod wentylowana ? tył rozumiem musze wsio zmienic :)



Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Post autor: FURMAN TDI » pn gru 07, 2009 15:28

Raczej nie podejdą :bajer: wentylowane tarcze są grubsze sporo tak wiec nie zmieszczą sie w zaciski do masywnych
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 15:29 przez FURMAN TDI, łącznie zmieniany 1 raz.



vwlukasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt lis 10, 2009 19:16
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

Post autor: vwlukasz » pn gru 07, 2009 15:39

czyli musze szukac calego kompletu zaciskow z mocowaniem do piasty :)



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1475
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pn gru 07, 2009 15:56

To w GTD nie było wentylowanych tarcz z przodu i tarcz z tyłu?? Ja u siebie w GT mam standardowo przód Tw/tył T


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

vwlukasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt lis 10, 2009 19:16
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

Post autor: vwlukasz » pn gru 07, 2009 16:49

no własnie nie bylo :( a bujac sie buja fajnie i przy szybkiej trasie ok 100km z ok 120/140 km/h czasami potrafi mi bvraknac hamulcy :/ sie przegrzewaja ;/ wiec chce zmienic na wentylowane zeby poprawic skutecznosc :)



Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » pn gru 07, 2009 17:06

jeśli masz przykręcane jarzma to do wymiany bo tarcze went są o 8 mm grubsze i nie podejdą, nie wiem jak to jest w Twoim gtd ale np w moim gti jarzmo jest na stałe ze zwrotnicą
(odlew) więc warto wpierw sprawdzić jak to u Ciebie wygląda żeby się nie okazało że całe zwrotnice są do wymiany :pub:



vwlukasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt lis 10, 2009 19:16
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

Post autor: vwlukasz » pn gru 07, 2009 17:58

sa na bank przykrecane. a te od gti powinny miec takim sam rozstaw srub mocujacych ?



Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » pn gru 07, 2009 18:14

wszystkie golfy na cztery śruby mają ten sam rozstaw ( 4 x 100), wystarczy że zmienisz jarzma, zaciski i tarcze i przód masz gotowy :okej:



vwlukasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt lis 10, 2009 19:16
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

Post autor: vwlukasz » pn gru 07, 2009 18:16

ale mi chodzi o te mocowania jarzma do piasty :) czy sa takie same dla pelnej tarczy i wentylowanej



Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » pn gru 07, 2009 18:24

tak....te same, wybacz nie zrozumiałem :jezor:



Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2344
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » pn gru 07, 2009 22:44

vwlukasz, :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna:
wypowiedzi niezgodne z prawdą też tak myślałe że czeba wymieniać wszystko żeby mieć wentylowanie a to zonk nieczeba nic przerabiać w dieselu jak i w benzynie 1,8 z wentylami są takie zaciski itp. więc wychodzi nato że wentylwane wchodzą bez problemu wiem bo zam założyłem jak niewieżysz to prześle fotki. Wystarczy kupić wentylowane tarcze i gra gitara


LEŚNY PRZYTULAS

vwlukasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt lis 10, 2009 19:16
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

Post autor: vwlukasz » pn gru 07, 2009 22:48

Przemek, ale normalnie zalozyles te niesymetryczne grube klocki bodajze 19mm ma jeden? bo widzialem ze sa do gti cienkie 16mm ale innej budowy juz. jak mozesz to wstaw fotki na forum :)



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1475
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pn gru 07, 2009 22:59

Od wentylowanych na bank klocki są cieńsze

A co do zaskoczenia przy chamowaniu, to bujałem się kiedyś cały dzień Felką kombi i jeżdziłem nią dosyć dynamicznie, podobnie jak moim golfem i miałem ze 100 na budziku w niej, cisne hampel a tu nic. Sropgo się wystraszyłem i już bardzo spokojnie jeżdziłem :crazy:
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 23:01 przez kwadrat, łącznie zmieniany 1 raz.


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » wt gru 08, 2009 01:00

robilem juz taki myk i 100% pasuja na zaciski kupujesz tarcze wentylowane z gti PB/PF 112/107PS maja 239mm nie OD 139PS bo maja 256mm i klocki ciensze

tylne hamulce zostaw w bebnie bo z tarczami z tylu same problemy :satan:
Ostatnio zmieniony wt gru 08, 2009 01:01 przez simens, łącznie zmieniany 1 raz.


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości