Witam, od dłuższego czasu staram się znaleźć jakieś materiały dot. oznaczeń końcówek wtrysków do silników z pośrednim wtryskiem paliwa, muszę zmienić wtryski a nie chcę dobierać ich na chybił-trafił. Wiem że zakłada się od Mercedesa, ale podobno po założeniu pojawia się kopcenie na jałowym.
Przykładowy nr końcówki: DN 0 SD 265 - z tego całego oznaczenia rozumiem tylko, że jest to końcówka typu czopikowego, wtryskująca paliwo pod kątem 0 stopni w stosunku do osi iglicy. Znaczenie numeru 265 jest mi nieznane, i tu mam pytanie, czy ma ktoś informacje dot. np średnicy otworu rozpylacza, skoku iglicy, hałaśliwości itp, czy wogóle zawierają się w tym oznaczeniu?
Dobieranie wtryskiwaczy do TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: ndz maja 24, 2009 21:51
- Lokalizacja: Z kątowni
Pytanie w możliwie największą
zaprzal miał wtryski od SB i pisał że leją, ja mam orginalne 1V i bez dolania depresatora nie da się jeździć, mimo, że ich stan jest bardzo dobry (pompa 11mm, bez przedwtrysku)
zaprzal miał wtryski od SB i pisał że leją, ja mam orginalne 1V i bez dolania depresatora nie da się jeździć, mimo, że ich stan jest bardzo dobry (pompa 11mm, bez przedwtrysku)
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 12:30 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: ndz maja 24, 2009 21:51
- Lokalizacja: Z kątowni
W Mercedesach są 261, 265 (niektóre 250 turbo, 300 turbo 4-matic). O 261 są różne opinie, o 265 nie widziałem żadnych, wiem że jeszcze stosuje się je w silnikach turbo z andorii, one mają mały stopień sprężania także pewnie końcówki ładnie rozpylają, tylko jak z wydajnością?
W IVECO siedzią chyba 314 i pompa 12mm także też nie wiem, czy u mnie będą ładnie rozpylać, generalnie to nic nie wiadomo, a nie chcę mieć dziur w tłokach. Turbo już załatwiłem.
W IVECO siedzią chyba 314 i pompa 12mm także też nie wiem, czy u mnie będą ładnie rozpylać, generalnie to nic nie wiadomo, a nie chcę mieć dziur w tłokach. Turbo już załatwiłem.
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: ndz maja 24, 2009 21:51
- Lokalizacja: Z kątowni
http://moto.allegro.pl/item835463889_ko ... dnosd.html
Skontaktuj się z tym sklepem. Myślę że powinni Ci pomóc dobrać coś odpowiedniego.
[ Dodano: 07 Gru 2009 21:29 ]
Z tym rozpylaniem wtrysków IVECO na pompie 11mm chyba nie powinno być problemu.
2.5 TD bez IC jest fabrycznie wysterowane na 100PS a z IC na 116PS - czyli dużo paliwa wcale nie potrzebują. Mi w Lancii taki silnik spalał 6l/100km - to chyba też o czymś świadczy?
Nie jestem jakimś specem w tej dziedzinie ale wydaje mi się że takie wtryski przy podniesionej dawce na twojej pompie będą pięknie rozpylać.
Skontaktuj się z tym sklepem. Myślę że powinni Ci pomóc dobrać coś odpowiedniego.
[ Dodano: 07 Gru 2009 21:29 ]
Z tym rozpylaniem wtrysków IVECO na pompie 11mm chyba nie powinno być problemu.
2.5 TD bez IC jest fabrycznie wysterowane na 100PS a z IC na 116PS - czyli dużo paliwa wcale nie potrzebują. Mi w Lancii taki silnik spalał 6l/100km - to chyba też o czymś świadczy?
Nie jestem jakimś specem w tej dziedzinie ale wydaje mi się że takie wtryski przy podniesionej dawce na twojej pompie będą pięknie rozpylać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości