Dodatki czyszczace do ON lub PB - warto?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Oczywiście że warto stosować preparaty czyszczące - nic nie jest idealne i wszystkie płyny zostawiają osady powodujące różne dziwne zachowania techniki.
Zanim zrobisz operację wymiany "czegoś tam" - warto sprawdzić inne możliwości.
Jest kilkadziesiąt postów o nieszczęsnych przepustnicach, turbo ze zmienną geometrią...gdyby właściciel wcześniej zastosował odpowiednie preparaty to dzisiaj miałby spokój.
A tak - daje zarobić za "operację"...
Zanim zrobisz operację wymiany "czegoś tam" - warto sprawdzić inne możliwości.
Jest kilkadziesiąt postów o nieszczęsnych przepustnicach, turbo ze zmienną geometrią...gdyby właściciel wcześniej zastosował odpowiednie preparaty to dzisiaj miałby spokój.
A tak - daje zarobić za "operację"...
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
- Użytkownik
- Posty: 460
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
- Lokalizacja: Wysoka/Wrocław
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Czyszczenie gaźnika w motocyklu.lukasz_bliw pisze:Mam do Ciebie Staszku pytanie - co polecasz do przeczyszczenia gaźników w motocyklu ? Miałeś z czymś do czynienia ??
Zasady są bardzo zbliżone niezależnie od rodzaju pojazdu.
Mogę polecić dwa preparaty traktowane rozdzielnie - znajdziesz je w mojej propozycji pod linkiem u dołu.
Oznaczone są XB 40009 - do oczyszczenia układu wlotowego powietrza.
Oraz XB 40152 - dodane do paliwa w odpowiedniej proporcji.
Rozszerzenie informacji albo na PW albo na maila.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
W mojej fabryce do spycharek TD, ładowarek Ł34/35/CASE i lokomotyw TM, do ON dodawany jest, przy każdym tankowaniu, preparat firmy KERNITE "K-Gard". Remontowcy są zadowoleni z działania uszlachetniacza. Niestety, preparat jest sprzedawany przez dilera "tylko na firmę" w konkretnych ilościach - 2900zł netto za 30 litrów. Dawkowanie 100ml preparatu na 100l ON.
Może ktoś coś wymyśli.
Pozdrawiam.
Może ktoś coś wymyśli.
Pozdrawiam.
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Nie ma potrzeby wymyślać.Konkurencja była, jest i będzie - mam w swojej ofercie dodatki do ON o różnym przeznaczeniuJulek654 pisze:W mojej fabryce do spycharek TD, ładowarek Ł34/35/CASE i lokomotyw TM, do ON dodawany jest, przy każdym tankowaniu, preparat firmy KERNITE "K-Gard". Remontowcy są zadowoleni z działania uszlachetniacza. Niestety, preparat jest sprzedawany przez dilera "tylko na firmę" w konkretnych ilościach - 2900zł netto za 30 litrów. Dawkowanie 100ml preparatu na 100l ON.
Może ktoś coś wymyśli.
Pozdrawiam.
Vide link u dołu.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
Ja z chęcią się dowiem jaki mam stosować preparat aby nie zapiekały mi się kierownice w turbinie ze zmienną geometrią.oldstaszek pisze: Zanim zrobisz operację wymiany "czegoś tam" - warto sprawdzić inne możliwości.
Jest kilkadziesiąt postów o nieszczęsnych przepustnicach, turbo ze zmienną geometrią...gdyby właściciel wcześniej zastosował odpowiednie preparaty to dzisiaj miałby spokój.
A swoją drogą skoro V-power diesel ma już w sobie specjalne dodatki/kompozyty/elixiry to czy warto kupować jakieś dodatkowe uszlachetniaczo-czyściciele do paliwa?
V-power jest o 0,50PLN/L droższe od standardowej wachy. 50 litrów full tankowania to wydatek w stosunku do standardowego paliwa ekstra 25 PLN, czyli mniej wiecej tyle samo, co koszt takiego dodatkowego siuwaksu. To nie lepiej dla przeczyszczenia układu zatankować od czasu do czasu V-power i efekt będzie taki sam jak przy zakupie dodatku czy może jednak te dodatki mają lepsze właściwości niż V-power
-
- Użytkownik
- Posty: 460
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
- Lokalizacja: Wysoka/Wrocław
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Producent czego?
Sprecyzuj co masz na myśli - tak napisałeś że może być wszystko - od "producenta powietrza" w kołach zaczynając...
@ SUBT
Turbo ze zmienną geometrią - temat jest trochę dłuższy i zacząć go trzeba od odpowiedzi na pytanie - co i w jaki sposób unieruchamia kierownice. Mam na uwadze przeciwdziałanie a nie sam fakt przedmiotowej usterki. Należy starać się usunąć przyczynę aby potem nie leczyć skutków. Myślę że da się określić drogę dojścia do tego..
Sprecyzuj co masz na myśli - tak napisałeś że może być wszystko - od "producenta powietrza" w kołach zaczynając...
@ SUBT
Turbo ze zmienną geometrią - temat jest trochę dłuższy i zacząć go trzeba od odpowiedzi na pytanie - co i w jaki sposób unieruchamia kierownice. Mam na uwadze przeciwdziałanie a nie sam fakt przedmiotowej usterki. Należy starać się usunąć przyczynę aby potem nie leczyć skutków. Myślę że da się określić drogę dojścia do tego..
Ostatnio zmieniony wt gru 15, 2009 18:11 przez oldstaszek, łącznie zmieniany 1 raz.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
- Użytkownik
- Posty: 460
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
- Lokalizacja: Wysoka/Wrocław
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Witam dołączam się do dyskusji ponieważ jeżdzę dieslem w pracy i to dość dużo w każdą pogodę i porę roku, nie mogę się pochwalić wiedzą książkową a jedynie własną praktyką i mogę powiedzieć że wszelkiego rodzaju dodatki do ON które mają za zadanie czyszczenie układu zasilania jak również nie zamarzanie paliwa sprawdzają się szczególnie zimę, wielu moich kolegów z pracy nie stosowało tydzień temu tych że specyfików i samochody nie chciały pracować , albo zapaliły i zaraz zgasły albo wogóle nie zapaliły trzeba było palnikiem zadziałać, tak więc mogę polecić wszystkim te preparaty zwłaszcza wtedy kiedy ktos nie może sobie pozwolić na to żeby samochód nie zadziałał (wykorzystuje samochód do zarabiania pieniędzy) .
Co do xeramica to ja już więcej nie wleję tego syfu do baku, otóż przed świętami wlałem xeramic na pełen bak tak zapobiegawczo i od tamtej pory silnik mi szarpie na każdym biegu powyżej 2tyś/min przy każdej temp.silnika. Wyjeździłem tamten bak paliwa , a teraz znów zalałem do pełna tylko bez tego uzdatniacza i ciągle to samo , a jestem pewien że to przez to bo wcześnie takich objawów nie miałem zwłaszcza że znam mój samochód i wiem kiedy go boli.W weekend wymienię filtr paliwa i powietrza i mam nadzieję że pomoże.
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Tak bywa - rozpuściło osady i pogoniło do filtra - lepik. Te o których sam piszę zostały sprawdzone w warunkach warsztatowych i mam w związku z tym swoje wnioski o których informuję zainteresowanych.
Rozetniesz to pewnie zobaczysz.Czasem można "przedobrzyć"...
Rozetniesz to pewnie zobaczysz.Czasem można "przedobrzyć"...
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 126 gości