Problem z temperatura i wiatrakiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Problem z temperatura i wiatrakiem

Post autor: Shogun1985 » czw gru 03, 2009 16:01

Moze zaznacze ze czytałem juz posty na ten temat ale mam taki problem ze temperatura po nagrzaniu auta nigdy nie przekroczyła 82st ,(w korku czy na postoju)ciagle tyle pokazuje na wskazniku. Do tego niezauwazyłem zeby właczał sie wiatrak.auto jest nie dogrzane?? co moze byc powodem tego e nie włacza sie wiatrak??
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 17:30 przez Shogun1985, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007

CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI

Tel kont 793-433-821

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt gru 04, 2009 23:37

Shogun1985 pisze:co moze byc powodem tego e nie włacza sie wiatrak??
bo dopiero 1 bieg się włacza bodajże przy 92 st lub 95 nie pamiętam dokładnie a co do wskazań to może przeklamywać



Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » sob gru 05, 2009 19:42

jaszczur pisze:bo dopiero 1 bieg się włacza bodajże przy 92 st lub 95 nie pamiętam dokładnie a co do wskazań to może przeklamywać
no ok, ale co zrobic zeby sprawdzic czy wogule sie właczy- jak wskaznik powyzej max. 85 st nie pokazał jeszcze nigdy.??
Ostatnio zmieniony sob gru 05, 2009 20:36 przez Shogun1985, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007

CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI

Tel kont 793-433-821

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 06, 2009 01:06

Shogun1985, po 1 termo włacznik a czujnik temp to 2 rózne rzeczy,ja bym diabła na wolnych zostawił i czekał do jakiej temp max sie zagrzeje trzymał tak z 1200 do 1500 obrotów wtedy oblukać



Awatar użytkownika
m1chal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 622
Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Golf 1 Cabrio

Post autor: m1chal » ndz gru 06, 2009 01:10

moze termostat Ci przepuszcza i nie moze się nagrzac silnik


Mk2 1V by m1chal - sprzedany
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » ndz gru 06, 2009 14:31

jaszczur, musiałbym tak z godzine chyba go na 1200 obr. trzymac ,bo juz tak próbowałem i ni cholery temperatura nie podskoczyła.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007

CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI

Tel kont 793-433-821

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 06, 2009 15:34

Shogun1985, spr czujnikowi rezystnacje ma byc taka
2000 -3000 omów/20 stopniach
200-300 omów/90 stopniach
napiecie zasilania 5 v(odłaczone złacze)



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz gru 06, 2009 15:41

sprawdzales jak nagrzeaja sie przewody gumowe?, moze termostat sie nie zamyka i masz caly czas duzy obieg plynu


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » ndz gru 06, 2009 22:52

damian2Zabrze pisze:sprawdzales jak nagrzeaja sie przewody gumowe?, moze termostat sie nie zamyka i masz caly czas duzy obieg plynu
sprawdzałem własnie i przy nagrzanym silniku ten górny waz jest gorący i dosc twardy,a ten dolny zimny.Czyli termostat do wymiany??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007

CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI

Tel kont 793-433-821

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz gru 06, 2009 22:56

jak tak jest to termostat do wymiany, ten gorny szybciej sie grzeje od dolnego, ale jak gorny goracy a dolny nawet nie jest cieply to termostat sie nie otwiera

[ Dodano: 06 Gru 2009 21:57 ]
ale jakby sie termostat nie otwieral to bylby objaw zupelnie inny niz pisales o niedogrzanym silniku

[ Dodano: 06 Gru 2009 21:59 ]
to jest tak jezeli te dwa weze gorny i dolny nagrzewaja sie rowno to jest caly czas otwarty termostat i wtedy dluzej sie silnik grzeje,a jezeli termostat nie otwiera sie to mozesz go przegrzac


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » ndz gru 06, 2009 23:04

ten dolny waz jest ciepły a ten górny goracy. cos jeszcze mozna sprawdzic ?? bo z tego co piszesz to jednak nie termostat??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007

CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI

Tel kont 793-433-821

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz gru 06, 2009 23:07

Shogun1985 pisze:ale co zrobic zeby sprawdzic czy wogule sie właczy
wyjąć wtyczkę od czujnika w chłodnicy i zewrzeć piny
Shogun1985 pisze:jak wskaznik powyzej max. 85 st nie pokazał jeszcze nigdy.??
Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik temperatury w kroćcu przy głowicy .Za włączanie wentylatorów odpowiada czujnik w chłodnicy ,ten z którego trzeba wyjąć wtyczkę żeby sprawdzić czy działają on też może być nie sprawny
Shogun1985 pisze:sprawdzałem własnie i przy nagrzanym silniku ten górny waz jest gorący i dosc twardy,a ten dolny zimny
wszystko wskazuje na nie otwierający się termostat ,powinien ci się raczej gotować a nie wskazywać 85 stopni...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz gru 06, 2009 23:17

"ten dolny waz jest ciepły a ten górny goracy" to termostat dziala, tak jak napisal munior moze czujnik temp zle pokazuje,odlacz czujnik temperatury ktory znajduje sie w czlodnicy na dole zmostkuj dwa wtyki sprawdzisz tak czy dziala wentylator, te wtyki moga byc zasniedziale i dltego nie wlacza wentylatora


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » ndz gru 06, 2009 23:18

no ale gdyby czujniki -ten przy głowicy i przy chłodnicy odpowiedzialny za wiatrak,byłyby uszkodzone to powienien sie gotowac tak??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007

CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI

Tel kont 793-433-821

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości