mocno kopci dziwny dym z rury !!!!!!!!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
mocno kopci dziwny dym z rury !!!!!!!!!!
Witam
mam takie pytanko
Silniczek AEA 1.6
przebieg 226000 km
olej i filtry mieniane co okolo 15 tyścięcy nie więcej od jednej wymiany do drugiej dolewam okolo 2-3 litrów olej
zalany Valvoline 15w-40
sprawdzałem ciśnienie na tłokach wynoci w granicach 9 atmosfer
czasami jest tak ze z komina idzie tylko lekki dymek jak to w zimie, troszke złapie temperaturki i jest oki
leci jakiś ciemny czarny błękitny fioletowy dym z rury a przy tym sapa mu jakby troche moc po wciśnięciu pedału gazu musi sie chwile zastanowić czy jechac
obroty spadaja okolo 850-900 temperatura maxymalnie do 70 stopni
co o tym sądzicie ???
prosze o pomoc
mam takie pytanko
Silniczek AEA 1.6
przebieg 226000 km
olej i filtry mieniane co okolo 15 tyścięcy nie więcej od jednej wymiany do drugiej dolewam okolo 2-3 litrów olej
zalany Valvoline 15w-40
sprawdzałem ciśnienie na tłokach wynoci w granicach 9 atmosfer
czasami jest tak ze z komina idzie tylko lekki dymek jak to w zimie, troszke złapie temperaturki i jest oki
leci jakiś ciemny czarny błękitny fioletowy dym z rury a przy tym sapa mu jakby troche moc po wciśnięciu pedału gazu musi sie chwile zastanowić czy jechac
obroty spadaja okolo 850-900 temperatura maxymalnie do 70 stopni
co o tym sądzicie ???
prosze o pomoc
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
chodzilo mi ze w trasie
jak np stoi zapalony to rozgrzeje sie bardziej do 90
az włączy sie wentylator
czujnik pokazuje raczej dobrze
na wyswietlaczu i na vagu tak samo
jak np stoi zapalony to rozgrzeje sie bardziej do 90
az włączy sie wentylator
czujnik pokazuje raczej dobrze
na wyswietlaczu i na vagu tak samo
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
ja tam nie wiem co do końca ale czy nie masz czasem walniętej uszczelki pod głowicą jak piszesz że
bo ja to może dolałem z 0,5 litra po wymianie oleju a już następna wymiana się szykuje ,a odnośnieducker24 pisze:dolewam okolo 2-3 litrów olej
to u mnie też czasami się tak zdarza no i co do temperatury to stawiam na termostat ( ile ci pokazuje na VAG-u temperatury )ducker24 pisze:po wciśnięciu pedału gazu musi sie chwile zastanowić czy jechac
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 12:00 przez Adam204, łącznie zmieniany 1 raz.
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
tzn termostat jest oki
pokazuje dobrą temperaturze na vag-u błędu nie wywala
a dalej masz ten problem z takim zastanawianiem sie go czy chce jechać
pokazuje dobrą temperaturze na vag-u błędu nie wywala
a dalej masz ten problem z takim zastanawianiem sie go czy chce jechać
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
Uszczelniacze przy zaworach..ducker24 pisze:co moze być przyczyną ze tak dużo bierze oleju ??
Zużyte pierscienie.
Uszczelka pod głowica. Dostaje sie olej tam gdzie nie powinnien czyli do komory spalania.
Ogolnie zaden w pełni zdrow silnik nie powinnien palić ani grama oleju nawet! Takze nie sluchajmy tych ktorzy mowia "Golfy III lubia brać olej". Branie oleju o czymś swiadczy jesli wszystko jest OK nie ma prawa palić go...
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
termostat masz do wymiany i uszczelniacze na zaworach, zrób jeszcze próbę olejową dla pewności
nie myl termostatu z czujnikiem temperatury bo to 2 różne rzeczy
nie myl termostatu z czujnikiem temperatury bo to 2 różne rzeczy
Ostatnio zmieniony ndz gru 06, 2009 14:34 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
bo Ci nie trzyma temperaturyducker24 pisze:dlaczego ??
ducker24 pisze:temperatura maxymalnie do 70 stopni
termostat jest ciągle otwartyducker24 pisze:jak np stoi zapalony to rozgrzeje sie bardziej do 90
próba olejowa czyli wpuszczasz troszkę oleju na każdy cylinder wkręcasz manometr i kręcisz, jeśli ciśnienie znacznie wzrośnie to masz pierścienie do wymiany - olej ma właściwości uszczelniające
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
o temperature to chodziło mi ze w trasie jak jade to max 70 w lecie to 90
a jak samochód stoi zapalony to nagrzewa sie bardziej wentylator też dobrze wieje
ciśnienie na tlokoach po 9,5 na każdym praktycznie no moze malutka różnica między nimi
niedawno mierzyłem
a jak samochód stoi zapalony to nagrzewa sie bardziej wentylator też dobrze wieje
ciśnienie na tlokoach po 9,5 na każdym praktycznie no moze malutka różnica między nimi
niedawno mierzyłem
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 240 gości