MKII swap z 1.6 benzyna na 1.6TD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Piter navi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
Lokalizacja: VW-wa

MKII swap z 1.6 benzyna na 1.6TD

Post autor: Piter navi » sob gru 05, 2009 17:38

Posiadam aktualnie silnik 1.6 RF z lpg (gaźnik weber), czy warto robić taki swap na 1.6TD stan bdb, oczywiście wszystko w MKII ;) (koszty za diesla praktycznie żadne, autko od rodzinki :hmm: :grin: zadbane technicznie)
Czy duża różnica z jazdy, osiągi, co o tym sądzicie wszelkie informacje mile widziane :bigok:



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz gru 06, 2009 01:21

Ja bym sie nie zastanawiał - skoro to tylko przekładka z jednego auta w drugie - masz wszystko, niczego nie musisz szukać. TD znacznie lepiej jeździ niż 1.6 benz


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz gru 06, 2009 01:47

Apsik pisze:Ja bym sie nie zastanawiał
ja tak samo :)
w razie czego postaram sie pomoc (zeswapowałem D na TD i PN na TD)

jeśli ci klekot nie przeszkadza i to że może być trochę głośniej w kabinie to ładuje TD !



Piter navi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
Lokalizacja: VW-wa

Post autor: Piter navi » ndz gru 06, 2009 14:48

Super, dzięki za info, a czy wiązka elektr. przednia będzie dużo rzeźby, czy ewentualnie mfa itp. będzie śmigać czy niema sensu kombinować z tym ?



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » ndz gru 06, 2009 14:50

Piter navi, w TD nie masz za duzo wiachy
musisz miec tylko prad na pompe i do swiec zarowych



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz gru 06, 2009 21:09

Piter navi, z mfa będzie problem
ogólnie wiązki zmieniać nie musisz troszkę polutujesz i wszytko chodzi należycie :D



maciejvwgolf2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 08, 2010 12:47
Lokalizacja: Wegierska GórkA

Post autor: maciejvwgolf2 » pt sty 08, 2010 12:56

koledzy ja tez mam zamiar przekladac silnik 1.6td do 1.6b.. tylko wlasnie jest problem z ta instalacja jedni mówia ze nie ma z tym najmniejszego problemu bo to jest prawie to samo, a drudzu ze jest duzo z tym grzebania... tak wiec teraz nie wiem, moze tu mi ktos bardziej pomoze:) pozdro :grin:


Maciek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt sty 08, 2010 13:31

maciejvwgolf2, swapowałem z 1.6b na 1.6td i na prawdę nie ma tam dużo grzebania :) najwięcj jest z przekaźnikiem świeczek żarowych ale schemacik i wszystko ładnie podłączysz :)



maciejvwgolf2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 08, 2010 12:47
Lokalizacja: Wegierska GórkA

Post autor: maciejvwgolf2 » pt sty 08, 2010 19:27

To fajnie:) w poniedzialek bede z tym robil jakbym mial jakies problemy to bede pisal pozdrawiam i dzieki kolego... :)


Maciek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pt sty 08, 2010 20:52

maciejvwgolf2, nie ma żadnego problemu ze swap'em z benzynowca na TD. Najlepiej jednak jakbyś miał oryginalną instalację z Diesla... wtedy... pół godziny zabawy z przerwami na papierosa i masz instalację wyciągniętą jak i nową założoną. Ja jestem po takim swapie i... nie jest to żadna wyższa szkoła jazdy :) . Jak będziesz miał z czymś problem to pisz tutaj. Na pewno ktoś Tobie pomoże.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob sty 09, 2010 01:58

To fajnie:) w poniedzialek bede z tym robil jakbym mial jakies problemy to bede pisal pozdrawiam i dzieki kolego... :)
spoko albo podjedź :) masz nie daleko :P tez można pogadać :D



maciejvwgolf2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 08, 2010 12:47
Lokalizacja: Wegierska GórkA

Post autor: maciejvwgolf2 » wt sty 26, 2010 16:59

No w koncu silniczek juz przelozony, jeszcze drobna kosmetyka i mozna smigac:))) koledzy tak jak mowiliscie nie bylo z tym zadnych problemów :mk3:


Maciek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » wt sty 26, 2010 17:26

Z istalacja nie ma problemu na pompe paliwa ciogniesz kabel zasilajacy od kabla cewki zaplonowej kolor czarny Swiece zarowe musisz zbudowac istalacje tez jest prosta zabawa i to wszystko co potrzebujesz do disla



Awatar użytkownika
BeEerT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: czw paź 22, 2009 21:38
Lokalizacja: Bartoszyce (NBA) / Olsztyn
Kontakt:

Post autor: BeEerT » wt lut 16, 2010 12:00

Witam!

Widzę, że przy 1.6 b nie ma zbytnio problemu z przekładką. A jak sprawa się ma ze zmianą z 1.3 na diesla? Dużo trzeba rzeźbić? :chytry: . Jeśli temat już był to przepraszam ale nic nie znalazłem
pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości