boost pin

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob gru 05, 2009 15:17

A ja mam pytanie do autora tematu-w jakim stanie jest membrana?
Wystarczy małe pęknięcie w niej i LDA nie będzie działało...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ZWIREK1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 10:38
Lokalizacja: łęczna

Pin

Post autor: ZWIREK1 » sob gru 05, 2009 15:39

U mnie ampul był wkręcony w miejscu czerwonego koła z lewej strony dźwigni według zamieszczonego zdjęcia.
Tej śruby w zielonym kole co trzyma dźwignie nie ruszaj .



rafxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sie 31, 2009 01:38
Lokalizacja: szczecin

Post autor: rafxxx » ndz gru 06, 2009 09:15

Obrazek Obrazek


tutaj zdjecia mojej pompy, membrana jest w dobrym stanie, co do wczesniejszych sugestii po nacisnieciu pedalu gazu zapada sie tak jak mowiliscie, tylko jesli dobrze wnioskuje ze zdjec musialbym ja rozebrac i wyjac ten mechanizm blokujacy to ze wlozylem teraz bolec stozkowy prawda?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz gru 06, 2009 11:13

O ile to zdjęcie twojej pompy to dziwne.Masz LDA ze słoneczkiem takie jak były w 1,6 TD ,pokrywę LDA masz taką jakie były w 1,9 TD w sumie w niczym to nie przeszkadza bo róznią się małym szczegółem ale wg.mnie świadczy to o tym że ktoś trochę nakombinował przy tej pompie.Powinien tam siedzieć ori stożkowy pin ,a ty zdaje się go zmieniałeś.Albo ktoś przekładał górę pompy bo miał ekopompę ,albo masz rozregulowane słoneczko którym reguluje się spreżynę, albo ktoś przekładając górę pompy nie wyciął tego ogranicznika dawki w srodku .Zobacz jakiej dł.jest rysa na pinie(powinna być ok 5-7mm) o ile w ogóle jest ...
Ostatnio zmieniony ndz gru 06, 2009 11:20 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 06, 2009 12:51

munior, a może jest tak,że góra pompy jest od 1,6TD,a sprężyna od 1,9TD i może przez to.Co prawda sprężyna jest miękka w 19,ale dłuzsza...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 06, 2009 13:18

Panowie to jest oryginalna pompa z AAZ, a przyczyną jest ta dźwigienka z przodu pompy, i krótka dźwignia regulatora w pompie.

[ Dodano: 06 Gru 2009 13:31 ]
Na takiej pompie jest problem ze zwiększaniem dawki, bo nie można dojść do ładu z obrotami.
Trzeba zdjąć górę pompy i wyciąć ramię dźwigni ograniczającej lda, wyciąć bolec w korpusie o który opiera się korektor dawki i wymienić oś gazu na taką np od transita :) (wałek ze sprężynkami przekłada się od 1.9). Po takiej modernizacji dobrzeby było przedłużyć nieco zderzaki do regulacji skrajnych położeń na dźwigni gazu, bo ośka w fordzie jest nieco wyższa.

Po tych paru niewielkich przeróbkach auto przy wciśnięciu gazu na 25% będzie reagowało jak kiedyś z pedałem w podłodze.

[ Dodano: 06 Gru 2009 13:33 ]
Nawet gov mod może okazać się zbędny
Ostatnio zmieniony ndz gru 06, 2009 14:32 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.



rafxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sie 31, 2009 01:38
Lokalizacja: szczecin

Post autor: rafxxx » ndz gru 06, 2009 19:37

munior pisze:O ile to zdjęcie twojej pompy to dziwne.Masz LDA ze słoneczkiem takie jak były w 1,6 TD ,pokrywę LDA masz taką jakie były w 1,9 TD w sumie w niczym to nie przeszkadza bo róznią się małym szczegółem ale wg.mnie świadczy to o tym że ktoś trochę nakombinował przy tej pompie.Powinien tam siedzieć ori stożkowy pin ,a ty zdaje się go zmieniałeś.Albo ktoś przekładał górę pompy bo miał ekopompę ,albo masz rozregulowane słoneczko którym reguluje się spreżynę, albo ktoś przekładając górę pompy nie wyciął tego ogranicznika dawki w srodku .Zobacz jakiej dł.jest rysa na pinie(powinna być ok 5-7mm) o ile w ogóle jest ...
rysa na pinie jest, tak jak mowiles, i tak dodam ze kupilem tego pina od ciebie ;), jakbys nie wiedzial
t0mal pisze:Panowie to jest oryginalna pompa z AAZ, a przyczyną jest ta dźwigienka z przodu pompy, i krótka dźwignia regulatora w pompie.

[ Dodano: 06 Gru 2009 13:31 ]
Na takiej pompie jest problem ze zwiększaniem dawki, bo nie można dojść do ładu z obrotami.
Trzeba zdjąć górę pompy i wyciąć ramię dźwigni ograniczającej lda, wyciąć bolec w korpusie o który opiera się korektor dawki i wymienić oś gazu na taką np od transita :) (wałek ze sprężynkami przekłada się od 1.9). Po takiej modernizacji dobrzeby było przedłużyć nieco zderzaki do regulacji skrajnych położeń na dźwigni gazu, bo ośka w fordzie jest nieco wyższa.

Po tych paru niewielkich przeróbkach auto przy wciśnięciu gazu na 25% będzie reagowało jak kiedyś z pedałem w podłodze.

[ Dodano: 06 Gru 2009 13:33 ]
Nawet gov mod może okazać się zbędny
do tego co piszesz, nie wydaje sie to wcale takie proste zrobiuenie tego wszystkiego, mowisz ze jest tez problem z obrotami, ale ja po wymianie pina, nie zauwazylem zadnych problemow, poprostu wszystko chodzi tak jak wczesniej przed wymiana pina



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn gru 07, 2009 15:54

Bo śruby od dawki nie ruszałeś - szybko się kończy regulacja wolnych obrotów.



arwam

Post autor: arwam » pn gru 07, 2009 19:46

Michaś_1977,

lub pęknięty wężyk i będzie to samo.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn gru 07, 2009 21:02

Ale kolega pisał, że pokazała się rysa na pinie.



rafxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sie 31, 2009 01:38
Lokalizacja: szczecin

Post autor: rafxxx » wt gru 08, 2009 20:07

a ktory wezyk ma byc pekniety ten od turbiny co do pompy idzie czy jak?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt gru 08, 2009 21:55

rafxxx pisze:a ktory wezyk ma byc pekniety ten od turbiny co do pompy idzie czy jak?

Tak,ale skoro pojawiła się rysa na pinie,to wężyk można wykluczyć...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » wt gru 08, 2009 22:16

Michaś_1977,

i membranę też



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » wt gru 08, 2009 23:11

Ja zamontowałem bost pin i jest łogień :helm: . A podobno jaszcze mozna jakąś podkładke śćienić? :blush:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości