Rosnie temperatura przy przyspieszaniu do 130st

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

paliwodaa5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt maja 19, 2009 12:13
Lokalizacja: Łódź

Rosnie temperatura przy przyspieszaniu do 130st

Post autor: paliwodaa5 » sob gru 05, 2009 22:58

Witam.
Dzis podczas jazdy w trasie po ok 50km zapalila mi sie kontrolka od temperatury wiec zjechalem na bok a ta nagle zgasla i na 90st wiec ruszylem po czym ponownie sie zapalila i wskaznik pokazywal 130st.
Poznij sie to powtorzylo kilkakrotnie, mam skrzynie automat i przy kazdej redukcji i gwaltowniejszym przyspieszaniu temperatura momentalnie rosla a po puszczeniu gazu spadala na 90stopni...
Co moze byc przyczyna????



greg

Post autor: greg » ndz gru 06, 2009 00:03

pompa wody, zablokowany termostat (al eto by sie grzał na postoju), wentylator na chłodnicy, uszczelka pod głowicą



paliwodaa5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt maja 19, 2009 12:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: paliwodaa5 » ndz gru 06, 2009 09:42

a czy wentylator powinien sie caly czas krecic jezeli mam rozgrzane auto i stoje np na postoju?? Bo gdy sie zatrzymalem i sprawdzilem to ani jeden ani drugi nie dzialal...

[ Dodano: 06 Gru 2009 09:02 ]
a jesli by byla uszczelka pod glowica to chyba tracil by moc cz nie mam racji????



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz gru 06, 2009 10:02

raczej z pompy wody spadł plastikowy wirnik, który pompuje wode albo pekł
na zimnym silniku odpal i zwróć uwage jak sie nagrzewają węże, czy przez zbiornik wyrownawczy jest obieg, czy płyn nie ma w sobie śladów oleju i czy w środku normalnie działa ogrzewanie


Obrazek

paliwodaa5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt maja 19, 2009 12:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: paliwodaa5 » ndz gru 06, 2009 10:17

tzn mam sprawdzic weze tylko przy chlonicy cz w jakims innym miejscu?? ogrzewanie dziala normalnie...



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz gru 06, 2009 10:31

najlepiej wszystkie jak temp bedzie ok 90c czy beda rownimiernie nagrzane


Obrazek

paliwodaa5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt maja 19, 2009 12:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: paliwodaa5 » ndz gru 06, 2009 15:04

sprawdzilem przewody sa rownomiernie nagrzane wszystkie wiec chyba termostat ok, zastanawia mnie ten wentylator bo sie nie kreci jak jest nagrzane auto podczas postoju...



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » ndz gru 06, 2009 18:19

Jak na moje to wlnięty elektrowłącznik wentylatora wkręcany w chłodnice.Miałem tak samo,a mam takiego samego golfa w automacie.


Jacek

paliwodaa5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt maja 19, 2009 12:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: paliwodaa5 » ndz gru 06, 2009 19:35

A czy wykaze to na vagu czy nie jak pojade podlaczyc?? i czy da sie to wymienic samo czy trzeba jako calosc?? jakie koszta czegos takiego?

[ Dodano: 10 Gru 2009 09:20 ]
jeson miał racje, niestey... pompa wody do wymiany... przy okazji bede robil rozrzad bo i tak powoli nadchodzi na niego pora...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 236 gości