zalewa czy nie ?????????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Piterr9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:25
Lokalizacja: Biesiekierz/Koszalin
Kontakt:

zalewa czy nie ?????????

Post autor: Piterr9 » pn wrz 21, 2009 18:35

Witam! samochód nie chodził mi za dobrze tak jak by się dusiał i dostawał za dużą dawkę paliwa sprawdziałem wtryski jeden nie trzymał to wymieniałem całą listwę wtryskową wtryski są dobre ale auto chodzi tak jakby za duża dawkę paliwa dostawał dusi go itd a ostatnio zauważyłem ze na benzynie skaczą obroty a na gazie wszystko jest ok. Więc może wiecie o chodzi autko mkII silnik pf



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 21, 2009 18:48

Musisz sprawdzić takie rzeczy jak sczelnośc dolotu, przepływomierz, czujnik temperatury silnika, regulator ciśnienia paliwa o ile zostawiłeś stary zmieniając listwę najrzadziej psuje sie sam sterownik silnika. Wszystko znajdziesz szukajką szczegółowo - co do przepływomierza masz szukać o klapkowym (silniki PF, PB. 2E)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Piterr9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:25
Lokalizacja: Biesiekierz/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Piterr9 » sob gru 05, 2009 20:56

Witam! :) dolot sprawdzony, przepływomierz też , regulator ciśnienia paliwa. I dalej jak go odpalę to zachowuje się jakby był zalewany jak się rozgrzeje to dobrze chodzi tylko na benzynie ciężko pali a na gazie elegancko. Został mi tylko czujnik temp. A może to być winą silniczka krokowego ?? Pozdrawiam!


Moja dziewczyna jest zazdrosna o mojego mkII :) Uważa ,że poświęcam mu wiecęj czasu niż jej :)

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » sob gru 05, 2009 21:16

Piterr9 pisze:A może to być winą silniczka krokowego
nie ma takiego w twoim silniku.



Kriscc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw gru 25, 2008 10:08
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Kriscc » ndz gru 06, 2009 12:33

A sonda lambda była sprawdzana?? Przez nią tez może zalewać.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 06, 2009 13:09

Piterr9 pisze:A może to być winą silniczka krokowego ?
masz u siebie zamiast niego regulator wolnych obrotów, może powodować przygasanie silknika, nawet gaśnięcie, ale napewno nie mulenie przy wciśniętym gazie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Piterr9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:25
Lokalizacja: Biesiekierz/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Piterr9 » ndz gru 06, 2009 19:30

sonad raczej nie bo odpalam na gazie i przejade pare km i juz chdzi na benzynie ok tylko ciezko pali :( a zle usataiony przpływomierz moze byc przyczyna??


Moja dziewczyna jest zazdrosna o mojego mkII :) Uważa ,że poświęcam mu wiecęj czasu niż jej :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 06, 2009 19:53

przepływomierza nie ustawiasz tylko sprawdzasz czy dobrze działa, wszystko opisano, łącznie z wartościami napięć na kablu sygnałowym całkiem niedawno.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Piterr9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:25
Lokalizacja: Biesiekierz/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Piterr9 » ndz gru 06, 2009 20:01

mozesz mi podesłać link ?? wiec mozesz wiedziec co jest przyczyna ?? ma zimnym nie chodzi a jak złapie temp to jest ok a moze czujnik temp albo termostat ??


Moja dziewczyna jest zazdrosna o mojego mkII :) Uważa ,że poświęcam mu wiecęj czasu niż jej :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 06, 2009 20:10

termostat nie, czujnik bardzo mozliwe jeśli rzecz dotyczy benzyny. Ale co do szukania to wybacz, tak samo musiałby użyć wyszukiwarki u dołu strony


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Piterr9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:25
Lokalizacja: Biesiekierz/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Piterr9 » ndz gru 06, 2009 20:26

jak szukam to nigdy nic znalesc nie moge :( ale spoko. jak pisałem wiele razy jak sie silnik nagrz złpie temp chodzi elegncko tylko ciezko pali czujnik tem to jest ten niebieski z przodu ??


Moja dziewczyna jest zazdrosna o mojego mkII :) Uważa ,że poświęcam mu wiecęj czasu niż jej :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 06, 2009 20:49

ano
przepływka jest prawie taka sama jak w Golfie III silnik 2E, łaywiej znajdzesz


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Piterr9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:25
Lokalizacja: Biesiekierz/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Piterr9 » ndz gru 06, 2009 21:48

widze Pan wogule nie czyta co ja pisze pisałem ze przepływomierz wymieniłem i to samo jest :(

[ Dodano: 06 Gru 2009 20:55 ]
przepływke wymieniłem dolot sprawdzony i to od wtrysków czyli regulator ciśnienia owszem wtryski wstawione od pb bo wcześniej jeden nie trzymał . Napisze któryś raz z kolei. jak golf jest zimny to bardzo cięzko go odpalić na benzynie i zle sie jedzie.mam gaz wiec odpalam go na gazie i jak przejade pare km i silnik łapie temperature to to przełączam na benzyne i chodzi wszystko elegacko oprócz odpalania. A co odpowiada za ssanie w moim mkII 1.8 pf?? na zimnym silniku sa takie objawy jak by był zalewany :(


Moja dziewczyna jest zazdrosna o mojego mkII :) Uważa ,że poświęcam mu wiecęj czasu niż jej :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 06, 2009 22:02

Piterr9 pisze:a zle usataiony przpływomierz moze byc przyczyna??
Piterr9 pisze:widze Pan wogule nie czyta co ja pisze pisałem ze przepływomierz wymieniłem i to samo jest
może i nieuważnie czytam, a może jednak się staram.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 269 gości