Problem z temperatura i wiatrakiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
- Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
- Kontakt:
Problem z temperatura i wiatrakiem
Moze zaznacze ze czytałem juz posty na ten temat ale mam taki problem ze temperatura po nagrzaniu auta nigdy nie przekroczyła 82st ,(w korku czy na postoju)ciagle tyle pokazuje na wskazniku. Do tego niezauwazyłem zeby właczał sie wiatrak.auto jest nie dogrzane?? co moze byc powodem tego e nie włacza sie wiatrak??
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 17:30 przez Shogun1985, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007
CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI
Tel kont 793-433-821
CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI
Tel kont 793-433-821
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
- Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
- Kontakt:
no ok, ale co zrobic zeby sprawdzic czy wogule sie właczy- jak wskaznik powyzej max. 85 st nie pokazał jeszcze nigdy.??jaszczur pisze:bo dopiero 1 bieg się włacza bodajże przy 92 st lub 95 nie pamiętam dokładnie a co do wskazań to może przeklamywać
Ostatnio zmieniony sob gru 05, 2009 20:36 przez Shogun1985, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007
CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI
Tel kont 793-433-821
CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI
Tel kont 793-433-821
- m1chal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 622
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: Golf 1 Cabrio
moze termostat Ci przepuszcza i nie moze się nagrzac silnik
Mk2 1V by m1chal - sprzedany
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
- Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
- Kontakt:
sprawdzales jak nagrzeaja sie przewody gumowe?, moze termostat sie nie zamyka i masz caly czas duzy obieg plynu
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
- Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
- Kontakt:
sprawdzałem własnie i przy nagrzanym silniku ten górny waz jest gorący i dosc twardy,a ten dolny zimny.Czyli termostat do wymiany??damian2Zabrze pisze:sprawdzales jak nagrzeaja sie przewody gumowe?, moze termostat sie nie zamyka i masz caly czas duzy obieg plynu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007
CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI
Tel kont 793-433-821
CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI
Tel kont 793-433-821
jak tak jest to termostat do wymiany, ten gorny szybciej sie grzeje od dolnego, ale jak gorny goracy a dolny nawet nie jest cieply to termostat sie nie otwiera
[ Dodano: 06 Gru 2009 21:57 ]
ale jakby sie termostat nie otwieral to bylby objaw zupelnie inny niz pisales o niedogrzanym silniku
[ Dodano: 06 Gru 2009 21:59 ]
to jest tak jezeli te dwa weze gorny i dolny nagrzewaja sie rowno to jest caly czas otwarty termostat i wtedy dluzej sie silnik grzeje,a jezeli termostat nie otwiera sie to mozesz go przegrzac
[ Dodano: 06 Gru 2009 21:57 ]
ale jakby sie termostat nie otwieral to bylby objaw zupelnie inny niz pisales o niedogrzanym silniku
[ Dodano: 06 Gru 2009 21:59 ]
to jest tak jezeli te dwa weze gorny i dolny nagrzewaja sie rowno to jest caly czas otwarty termostat i wtedy dluzej sie silnik grzeje,a jezeli termostat nie otwiera sie to mozesz go przegrzac
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
- Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
- Kontakt:
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
wyjąć wtyczkę od czujnika w chłodnicy i zewrzeć pinyShogun1985 pisze:ale co zrobic zeby sprawdzic czy wogule sie właczy
Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik temperatury w kroćcu przy głowicy .Za włączanie wentylatorów odpowiada czujnik w chłodnicy ,ten z którego trzeba wyjąć wtyczkę żeby sprawdzić czy działają on też może być nie sprawnyShogun1985 pisze:jak wskaznik powyzej max. 85 st nie pokazał jeszcze nigdy.??
wszystko wskazuje na nie otwierający się termostat ,powinien ci się raczej gotować a nie wskazywać 85 stopni...Shogun1985 pisze:sprawdzałem własnie i przy nagrzanym silniku ten górny waz jest gorący i dosc twardy,a ten dolny zimny
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
"ten dolny waz jest ciepły a ten górny goracy" to termostat dziala, tak jak napisal munior moze czujnik temp zle pokazuje,odlacz czujnik temperatury ktory znajduje sie w czlodnicy na dole zmostkuj dwa wtyki sprawdzisz tak czy dziala wentylator, te wtyki moga byc zasniedziale i dltego nie wlacza wentylatora
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
- Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości