Witam,
Mam okazję kupić wspomaganie od Golfa 1,8 GT do swojego 1V diesla 1,6.
Maglownica węże, zbiornik będzie pasować bo to raczej to samo(w podłużnicy są nawet otwory do przykręcenia zbiorniczka). Martwi mnie tylko czy da rade założyć pompę. Koło pasowe na wale już jest i z tego co pamiętam to mam na samym dole miejsce na jakąś śrubę w łapie ale wole się upewnić.
Wspmpaganie-czy będzie pasować pompa od 1,8 110KM do diesla?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wspmpaganie-czy będzie pasować pompa od 1,8 110KM do diesla?
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch

Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever







Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą

LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę

diesel4ever
A łapy? Miałbyś możliwość pomierzyć długości wałka w dieslu? Bo nie mam okazji tego przyłożyć kupuje to przez neta ;/
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch

Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever







Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą

LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę

diesel4ever
Dzięki za pomoc, jutro obcykam fotki.
EDIT
Dzisiaj obejrzałem fotki. Maglownica widać że jest standardowo spocona węże tak samo.
Z resztą poniżej fotki, dodam że cena to 200 złotych.

[ Dodano: 24 Sty 2010 01:29 ]
Witam wszystkich po dość długiej przerwie.
Nie mam pojęcia jak gość zdejmował wymiar tego odsadzenia. W każdym bądź razie z rozmowy wynikało że pompa ma właściwe odsadzenie a w rzeczywistości okazało się że jest to ta krótsza wersja.
Po założeniu pompy udałem się do znajomego tokarza pokazać mu o co biega. Plan był prosty-dorobić dystans. W praktyce wyszło mnóstwo "dziergania"(chodziło o to żeby zostawić "prowadzenie" kołu pasowemu pompy). Za "bazę" posłużyła piastka zdemontowana z innej pompy od wspomy. Aby złapać piastę z pompy w uchwyt tokarski trzeba było rozłożyć pompę na czynniki pierwsze, następnie piasta z mojej pompy powędrowała pod nóż i stoczono jej prowadzenie koła(stożek) na walec. Dystans został roztoczony po średnicy wewnętrznej(tam gdzie w oryginale przychodzi oś wirnika pompy) tak żeby pasował na stoczoną krawędź mojej piasty. Dalej pompę poskładano, w dystansie zerwano wiertłem gwinty żeby śruby przechodziły gładko i po założeniu okazało się że odsadzenie wyszło idealnie-koła pasowe są w osi, dodatkowo jest zostawiony zapas regulacji około 1mm(dystans ma grubość 9mm).
Następnym brakującym elementem była tulejka przychodząca na górną śrubę mocowania pompy(pod alternatorem). Brakowało jej ponieważ w benzynie łapa przykręcona do bloku jest zupełnie inna-szersza, natomiast w dieslu z racji tego że jest pompa wtryskowa to wszystko jest inaczej. Z tego co widziałem gdzieś na sieci to fabrycznie VW dodaje taki element niestety u mnie była znowu rzeźba. Jako materiał bazowy posłużyła prowadnica zaworu wydechowego od jakiegoś dużego diesla. Wsadziliśmy ją pod prasę zgnietliśmy ostała się cała więc stwierdziliśmy że się nada. Znowu w tokarnie po to żeby ściąć stożki na końcach i przyciąć ją na wymiar ~50mm.
Reasumując to zabawa trwała pół dnia i gdybym miał za to wszystko zapłacić ni cholery nie opłaciłoby mi się to, dla tego bacznie zwracajcie uwagę na to co kupujecie.
Z drugiej strony jestem zadowolony że miałem okazję zajrzeć do środka pompy i ocenić a jakim jest stanie, i tu przeżyłem kompletne zaskoczenie. Gładzie w bardzo dobrym stanie łożyska i uszczelnienia też nie budzą zastrzeżeń.
Teraz zostało tylko rozebrać listwę i powymieniać uszczelki ale to mam nadzieje zrobić w przyszłym tygodniu.
Jeżeli ktoś będzie miał jakieś pytania to pisać z chęcią pomogę.
EDIT
Dzisiaj obejrzałem fotki. Maglownica widać że jest standardowo spocona węże tak samo.
Z resztą poniżej fotki, dodam że cena to 200 złotych.


[ Dodano: 24 Sty 2010 01:29 ]
Witam wszystkich po dość długiej przerwie.
Nie mam pojęcia jak gość zdejmował wymiar tego odsadzenia. W każdym bądź razie z rozmowy wynikało że pompa ma właściwe odsadzenie a w rzeczywistości okazało się że jest to ta krótsza wersja.
Po założeniu pompy udałem się do znajomego tokarza pokazać mu o co biega. Plan był prosty-dorobić dystans. W praktyce wyszło mnóstwo "dziergania"(chodziło o to żeby zostawić "prowadzenie" kołu pasowemu pompy). Za "bazę" posłużyła piastka zdemontowana z innej pompy od wspomy. Aby złapać piastę z pompy w uchwyt tokarski trzeba było rozłożyć pompę na czynniki pierwsze, następnie piasta z mojej pompy powędrowała pod nóż i stoczono jej prowadzenie koła(stożek) na walec. Dystans został roztoczony po średnicy wewnętrznej(tam gdzie w oryginale przychodzi oś wirnika pompy) tak żeby pasował na stoczoną krawędź mojej piasty. Dalej pompę poskładano, w dystansie zerwano wiertłem gwinty żeby śruby przechodziły gładko i po założeniu okazało się że odsadzenie wyszło idealnie-koła pasowe są w osi, dodatkowo jest zostawiony zapas regulacji około 1mm(dystans ma grubość 9mm).
Następnym brakującym elementem była tulejka przychodząca na górną śrubę mocowania pompy(pod alternatorem). Brakowało jej ponieważ w benzynie łapa przykręcona do bloku jest zupełnie inna-szersza, natomiast w dieslu z racji tego że jest pompa wtryskowa to wszystko jest inaczej. Z tego co widziałem gdzieś na sieci to fabrycznie VW dodaje taki element niestety u mnie była znowu rzeźba. Jako materiał bazowy posłużyła prowadnica zaworu wydechowego od jakiegoś dużego diesla. Wsadziliśmy ją pod prasę zgnietliśmy ostała się cała więc stwierdziliśmy że się nada. Znowu w tokarnie po to żeby ściąć stożki na końcach i przyciąć ją na wymiar ~50mm.
Reasumując to zabawa trwała pół dnia i gdybym miał za to wszystko zapłacić ni cholery nie opłaciłoby mi się to, dla tego bacznie zwracajcie uwagę na to co kupujecie.
Z drugiej strony jestem zadowolony że miałem okazję zajrzeć do środka pompy i ocenić a jakim jest stanie, i tu przeżyłem kompletne zaskoczenie. Gładzie w bardzo dobrym stanie łożyska i uszczelnienia też nie budzą zastrzeżeń.
Teraz zostało tylko rozebrać listwę i powymieniać uszczelki ale to mam nadzieje zrobić w przyszłym tygodniu.
Jeżeli ktoś będzie miał jakieś pytania to pisać z chęcią pomogę.
Ostatnio zmieniony ndz gru 06, 2009 12:48 przez finch, łącznie zmieniany 3 razy.
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch

Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever







Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą

LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę

diesel4ever
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości