boost pin
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
O ile to zdjęcie twojej pompy to dziwne.Masz LDA ze słoneczkiem takie jak były w 1,6 TD ,pokrywę LDA masz taką jakie były w 1,9 TD w sumie w niczym to nie przeszkadza bo róznią się małym szczegółem ale wg.mnie świadczy to o tym że ktoś trochę nakombinował przy tej pompie.Powinien tam siedzieć ori stożkowy pin ,a ty zdaje się go zmieniałeś.Albo ktoś przekładał górę pompy bo miał ekopompę ,albo masz rozregulowane słoneczko którym reguluje się spreżynę, albo ktoś przekładając górę pompy nie wyciął tego ogranicznika dawki w srodku .Zobacz jakiej dł.jest rysa na pinie(powinna być ok 5-7mm) o ile w ogóle jest ...
Ostatnio zmieniony ndz gru 06, 2009 11:20 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Panowie to jest oryginalna pompa z AAZ, a przyczyną jest ta dźwigienka z przodu pompy, i krótka dźwignia regulatora w pompie.
[ Dodano: 06 Gru 2009 13:31 ]
Na takiej pompie jest problem ze zwiększaniem dawki, bo nie można dojść do ładu z obrotami.
Trzeba zdjąć górę pompy i wyciąć ramię dźwigni ograniczającej lda, wyciąć bolec w korpusie o który opiera się korektor dawki i wymienić oś gazu na taką np od transita
(wałek ze sprężynkami przekłada się od 1.9). Po takiej modernizacji dobrzeby było przedłużyć nieco zderzaki do regulacji skrajnych położeń na dźwigni gazu, bo ośka w fordzie jest nieco wyższa.
Po tych paru niewielkich przeróbkach auto przy wciśnięciu gazu na 25% będzie reagowało jak kiedyś z pedałem w podłodze.
[ Dodano: 06 Gru 2009 13:33 ]
Nawet gov mod może okazać się zbędny
[ Dodano: 06 Gru 2009 13:31 ]
Na takiej pompie jest problem ze zwiększaniem dawki, bo nie można dojść do ładu z obrotami.
Trzeba zdjąć górę pompy i wyciąć ramię dźwigni ograniczającej lda, wyciąć bolec w korpusie o który opiera się korektor dawki i wymienić oś gazu na taką np od transita

Po tych paru niewielkich przeróbkach auto przy wciśnięciu gazu na 25% będzie reagowało jak kiedyś z pedałem w podłodze.
[ Dodano: 06 Gru 2009 13:33 ]
Nawet gov mod może okazać się zbędny
Ostatnio zmieniony ndz gru 06, 2009 14:32 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.
rysa na pinie jest, tak jak mowiles, i tak dodam ze kupilem tego pina od ciebiemunior pisze:O ile to zdjęcie twojej pompy to dziwne.Masz LDA ze słoneczkiem takie jak były w 1,6 TD ,pokrywę LDA masz taką jakie były w 1,9 TD w sumie w niczym to nie przeszkadza bo róznią się małym szczegółem ale wg.mnie świadczy to o tym że ktoś trochę nakombinował przy tej pompie.Powinien tam siedzieć ori stożkowy pin ,a ty zdaje się go zmieniałeś.Albo ktoś przekładał górę pompy bo miał ekopompę ,albo masz rozregulowane słoneczko którym reguluje się spreżynę, albo ktoś przekładając górę pompy nie wyciął tego ogranicznika dawki w srodku .Zobacz jakiej dł.jest rysa na pinie(powinna być ok 5-7mm) o ile w ogóle jest ...

do tego co piszesz, nie wydaje sie to wcale takie proste zrobiuenie tego wszystkiego, mowisz ze jest tez problem z obrotami, ale ja po wymianie pina, nie zauwazylem zadnych problemow, poprostu wszystko chodzi tak jak wczesniej przed wymiana pinat0mal pisze:Panowie to jest oryginalna pompa z AAZ, a przyczyną jest ta dźwigienka z przodu pompy, i krótka dźwignia regulatora w pompie.
[ Dodano: 06 Gru 2009 13:31 ]
Na takiej pompie jest problem ze zwiększaniem dawki, bo nie można dojść do ładu z obrotami.
Trzeba zdjąć górę pompy i wyciąć ramię dźwigni ograniczającej lda, wyciąć bolec w korpusie o który opiera się korektor dawki i wymienić oś gazu na taką np od transita(wałek ze sprężynkami przekłada się od 1.9). Po takiej modernizacji dobrzeby było przedłużyć nieco zderzaki do regulacji skrajnych położeń na dźwigni gazu, bo ośka w fordzie jest nieco wyższa.
Po tych paru niewielkich przeróbkach auto przy wciśnięciu gazu na 25% będzie reagowało jak kiedyś z pedałem w podłodze.
[ Dodano: 06 Gru 2009 13:33 ]
Nawet gov mod może okazać się zbędny
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości