Moduł komfortu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Moduł komfortu

Post autor: jackyz » sob gru 05, 2009 00:02

Moje pytanie jest takie czy moduł komfortu o nr: 1J2 959 802C może współpracować z pilotem?Jeżeli tak to na jakiej częstotliwośći?Dzięki.


Jacek

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob gru 05, 2009 00:23

W Passatach jest 433Mhz więc i w Golfie też :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob gru 05, 2009 00:33

jackyz pisze:Moje pytanie jest takie czy moduł komfortu o nr: 1J2 959 802C
nie bo to jest silniczek szyby elektrycznej


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » sob gru 05, 2009 00:47

norek111,
Właśnie taki numer odczytałem na VAG-u,i po sprawdzeniu w etce też wyszlo mi że to silniczek.Chyba musze go wyjąć żeby go odczytać.


Jacek

karlos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 09:39
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moduł komfortu

Post autor: karlos » sob gru 05, 2009 00:55

jackyz pisze:Moje pytanie jest takie czy moduł komfortu o nr: 1J2 959 802C może współpracować z pilotem?Jeżeli tak to na jakiej częstotliwośći?Dzięki.
numer który podałeś jest od anglika jakbyś nie wiedział



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » sob gru 05, 2009 01:04

A to możiwe że jest inny numer niż europejski,bo ja jestem w Anglii.Dzięki za naprowadzenie.A jak się zorientowałeś?


Jacek

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob gru 05, 2009 01:11

jackyz pisze:A to możiwe że jest inny numer niż europejski,bo ja jestem w Anglii.Dzięki za naprowadzenie.A jak się zorientowałeś?

Że jesteś w UK ?? Wróżka Dagmara mu powiedziała :rotfl:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

karlos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 09:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: karlos » sob gru 05, 2009 01:19

jackyz pisze:A to możiwe że jest inny numer niż europejski,bo ja jestem w Anglii.Dzięki za naprowadzenie.A jak się zorientowałeś?
jak jest 1J2 to ta dwójka właśnie oznacza kierownice z prawej strony
99.9 % numerów z 2 wtym miejscu to numery kzp poza nielicznymi
wyjątkami typu któraś z jakiś linek do T4
nie oznacza to że wszystkie Angliki miały 2 jeżeli część jest identyczna
jak w aucie na reszte Europy to ma jakąkolwiek cyfre ale nie 2
Ostatnio zmieniony sob gru 05, 2009 01:22 przez karlos, łącznie zmieniany 1 raz.



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » sob gru 05, 2009 01:19

Haki,
sorki to pytanie było do Karlosa czrodzieju Haki.


Jacek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości