problem z 2ee. obroty 3-4 tys
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 22:39
- Lokalizacja: lublin
- Kontakt:
problem z 2ee. obroty 3-4 tys
witam mam problem od niedawna moj golf szaleje sam zaczyna przyspieszac. gdy wcisne sprzeglo obroty sa na poziomie 3 -4 tys po chwili spadaja , a pozniej znowu to samo. byl dzien spokoju i od nowa. silnik PN bez LPG .jezeli ktos mial by pomysl jak usunac ta usterke bede wdzieczny:)
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
- Lokalizacja: Czestochowa
tych tematow jest duzo. Uzyj szukajki. Sprawdz potencjometr przepustnicy, nastawnik, przepustnice, wezyki podcisnieniowe.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... aa#3438794
odpowiedni temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... aa#3438794
odpowiedni temat
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 23:29 przez VW Golf II, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Masz zapewne uszkodzony potencjometr położenia przepustnicy - miałem coś takiego swoim.
Sprawdzenie - zdjąć i sprawdzić oporność przekręcając ośką potencjometru.Wartości musisz poszukać szukajką - gdzieś tu były.Ma być płynna zmiana - bez skoków.
Gdzie się znajduje - patrząc z przodu to po lewej stronie u dołu gaźnika na osi przepustnicy z przyłączem na 3.Mocowane wkrętami.
Sprawdzenie - zdjąć i sprawdzić oporność przekręcając ośką potencjometru.Wartości musisz poszukać szukajką - gdzieś tu były.Ma być płynna zmiana - bez skoków.
Gdzie się znajduje - patrząc z przodu to po lewej stronie u dołu gaźnika na osi przepustnicy z przyłączem na 3.Mocowane wkrętami.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 22:39
- Lokalizacja: lublin
- Kontakt:
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Wszystko wiadomo - sam mam taki gaźnik i właśnie ten potencjometr padł/miał skoki oporności i szaleństwo z obrotami zależnie od chwilowego oporu elektrycznego.
Pamiętaj że potencjometr+elektromagnes ssania +"silnik krokowy" są sprzężone przez sterownik.
Przewinęły się posty wczoraj i dzisiaj gdzie znajdziesz parametry...
Pamiętaj że potencjometr+elektromagnes ssania +"silnik krokowy" są sprzężone przez sterownik.
Przewinęły się posty wczoraj i dzisiaj gdzie znajdziesz parametry...
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 22:39
- Lokalizacja: lublin
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 290 gości