Jaka uszczelka pod głowicą
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ale zapomniałeś że już stopień sprężania zmieni się i to nie tak symbolicznie.Michaś_1977 pisze:Taka różnica jak 0,2mm nic nie zrobi zaworom.Nieraz jest tak,że pasek o ząbek przeskoczy i zawory jeszcze nie dotykają do tłoków,więc osadzenie głowicy splanowanej o tak niewielką wartość niczym nie grozi
jeździć będzie, łatwiej będzie odpalać ale nie będzie można tyle dmuchać w silnik bez objawów przeładowania.
Sprawa jest prosta - przed założeniem głowica musi być równa, nowej chyba nikt nie kupuje, więc dajesz starą do planowania, uszczelkę dajesz taką jak miałeś lub grubszą wedle upodobania - krzywda się silnikowi nie stanie. Jak będziesz miał porządną pompę i będziesz przymierzał się do grubego doładowania i bicia rekordu zaprzala, wtedy sobie delikatnie odprężysz silnik, np poprzez tłoki, zrobisz remont silnika i inne cuda, żeby się nie rozpadł zbyt szybko.
bongo,
ja nie powiedziałem że w absolutnym razie tego nie rób ale że to nie jest wskazane.
jeśli nie planuje go w przyszłości podkręcać to niech planuje i cieszy sieułatwionym porannym rozruchem silnika.
przecież pisałem że zwiększy się stopień sprężania i będzie niżej położona granica występowania przeładowywania.
trzeba czytać ze zrozumieniem i czasem troszkę zwolnić, bo można czasem czegoś nie doczytać lub przeoczyć
ja nie powiedziałem że w absolutnym razie tego nie rób ale że to nie jest wskazane.
jeśli nie planuje go w przyszłości podkręcać to niech planuje i cieszy sieułatwionym porannym rozruchem silnika.
a nie robię tego?bongo pisze:to korzystając ze swojej wiedzy pomóż koledze
przecież pisałem że zwiększy się stopień sprężania i będzie niżej położona granica występowania przeładowywania.
trzeba czytać ze zrozumieniem i czasem troszkę zwolnić, bo można czasem czegoś nie doczytać lub przeoczyć
Witam, potrzebuję zidentyfikować rodzaj silnika w vw golf II 1.6D z 1985 roku, o numerze nadwozia wvwzzz19zfw453475. Przybieram się do wymiany w nim uszczelki pod głowicą i nie wiem jaka tam idzie, bo okazuje się, że w 1985 roku był rozłam i są cześci do lipca 1985 i od sierpnia 1985. Kolega mi natomiast mówi, że oprócz tego jest wyszczególnienie na grubość uszczelki i ilość wycięć/otworów (1,6 mm 1 otwór; 1,65 2 otwory; 1,7 3 otwory). Jakby mnie ktoś mógł oświecić, albo zidentyfikować po nr który podałem jaki jest oryginalny kod części, to by było fajnie
arwam pisze:przecież pisałem że zwiększy się stopień sprężania i będzie niżej położona granica występowania przeładowywania.
To niestety raczej nie mnie się dotyczy Bo nie wiem jakim cudem można przeładować zwykłego diesla,chyba dmuchając mu w nie wiem co....arwam pisze:trzeba czytać ze zrozumieniem i czasem troszkę zwolnić
bongo, daj fotkę głowicy między pierwszym a drugim cylindrem pomiędzy wtryskiwaczami to Ci powiem.
ale stawiam że będzie stara uszczelka.
ale stawiam że będzie stara uszczelka.
wiesz każdemu się czasem chwila nie uwagi zdarza a co poniektórzy się potem żenić musząbongo pisze:To niestety raczej nie mnie się dotyczy Bo nie wiem jakim cudem można przeładować zwykłego diesla,chyba dmuchając mu w nie wiem co.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
arwam napisał;
przecież pisałem że zwiększy się stopień sprężania i będzie niżej położona granica występowania przeładowywania.
trzeba czytać ze zrozumieniem i czasem troszkę zwolnić, bo można czasem czegoś nie doczytać lub przeoczyć
A w 1.9TDI też zwiększy się stopień sprężania???w bezpośrednim wtrysku.
przecież pisałem że zwiększy się stopień sprężania i będzie niżej położona granica występowania przeładowywania.
trzeba czytać ze zrozumieniem i czasem troszkę zwolnić, bo można czasem czegoś nie doczytać lub przeoczyć
A w 1.9TDI też zwiększy się stopień sprężania???w bezpośrednim wtrysku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 87 gości