
Maksymalna prędkość tylko 130 km/h
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dużo kłopotów w silnikach SDI sprawia felerne sterowanie silniczkiem V157 sterującym uchylaniem klapy regulacyjnej przed kolektorem ssącym, w większości przypadków uszkodzenia sterowników lub zwarcie na kablach do tegoż silniczka powoduje przymykanie klapy w najmniej oczekiwanych przez silnik sytuacjach, klapa regulacyjna znajduje się zaraz za karbowanym wężem idącym od filtra powietrza, ale to tylko jedna z przyczyn przymulania SDI (o czym zapewne kolega grandi słyszał i wie jak to się je i z czym
)
Poza tym, podobnie jak w silnikach TDI kolektor ssący lubi się zasrywać nagarem więc i tutaj demontaż i czyszczenie dolotu jak najbardziej wskazane - tym bardziej, że rurka z odmy idzie prosto do kolektora ssącego a nie do dolotu, zawalając jego prześwit.

Poza tym, podobnie jak w silnikach TDI kolektor ssący lubi się zasrywać nagarem więc i tutaj demontaż i czyszczenie dolotu jak najbardziej wskazane - tym bardziej, że rurka z odmy idzie prosto do kolektora ssącego a nie do dolotu, zawalając jego prześwit.
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 21:03 przez Sztomel, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości