


Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
normalnie ,patrzysz z góry w miejsce z którego wyciągnąłeś pina ,dodajesz gazu i widzisz(o ile działa prawidłowo )wysuwający się rysik po którym porusza sie pin.rafxxx pisze:ale jak mam to sprawdzic czy wciska sie bolec ?
to zawsze można ustawić ,ale po zwiększeniu dawki paliwa zawsze będą jakieś objawy które da się zauważyć np.zwiększone kopcenie na czarno ,zwiększone spalanie no i nietypowo dobrze zbierające się auto ,czasami dochodzi do tego dłuższe schodzenie z obrotów ,ale jak ktoś wiedział co i jak ustawić to niekoniecznie ...rafxxx pisze:a jesli ktos cos ruszal z dawka paliwa to co wtedy?
Witamt0mal pisze:Wyciągasz pina i naciskasz dźwignię gazu - powinien się wysunąć.
Jeśli masz taką dźwignię przy pompie jak tu >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123868 To trzeba będzie się jej pozbyć, (rozebrać pompę i uciąć) lub chociaż pokręcić regulacją. W golfach z automatem często były takie wynalazki.
chodzi ci o ta srube zaznaczona na zielono?ZWIREK1 pisze:Witamt0mal pisze:Wyciągasz pina i naciskasz dźwignię gazu - powinien się wysunąć.
Jeśli masz taką dźwignię przy pompie jak tu >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123868 To trzeba będzie się jej pozbyć, (rozebrać pompę i uciąć) lub chociaż pokręcić regulacją. W golfach z automatem często były takie wynalazki.
Faktycznie dźwignia z linka po wyżej blokuje potencjał pina .
U mnie wystarczyło wykręcenie ampula z dźwigni i auto stało się nie do poznania .
Pzdr
W takim razie odradzam rozbieranie czego kolwiek bo żle się to skończy...rafxxx pisze:prosze o konretne wytlumaczenie bo nie jestem mechanikiem, kompletnym laikiem i boje sie szczerze mowiac zdejmowac pompe zeby cos nie uszkodzic
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości