boost pin

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rafxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sie 31, 2009 01:38
Lokalizacja: szczecin

boost pin

Post autor: rafxxx » pt gru 04, 2009 18:54

witam, mam taki problem, kupiłem boost pin-a na allegro: http://allegro.pl/item833698201_bost_bo ... _9_td.html i po wyjeciu starego okazalo sie ze on nie jest dokonca plaski tylko ma wyciecie( co pokazuje moj "PROFESJONALNY" :grin: rysunek nizej- DOKLADNIE TEN 2). Wyciecie to bylo prostokatna a nie walcowane tak jak po zakupie tego trzpienia( czy jak to sie na to fachowo mowi? :blush: POzałozeniu nowego trzpienia i jezdzie probnej nie zauwazylem zadnej roznicy, dymienia nie ma wiekszego niz wczesniej by nie bylo, predkosc ta sama( gorzej nawet sie zbiera przy niskich obrotach?). czy mozliwe ze zorbilem cos zle? Powiem tez ze przy wyjmowaniu starego nie wiedzialem ze trzeba przytrzymac i mi wyskoczyla sprezynka ale to chyba nic sie nie stalo, poprostu 0!!!! poprawy. PROSZE O POMOC!!!


Obrazek
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 18:55 przez rafxxx, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mateoss18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw paź 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KCH
Kontakt:

Post autor: Mateoss18 » pt gru 04, 2009 19:13

a założyłeś tą sprężynkę spowrotem?


mk1 1.5GX --> mk3 1.9TD --> mk4 1.6SR --> mk3 cabrio 1.8 ABS --> passat B5 FL

rafxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sie 31, 2009 01:38
Lokalizacja: szczecin

Post autor: rafxxx » pt gru 04, 2009 19:17

oczywiscie ze tak



Awatar użytkownika
Mateoss18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw paź 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KCH
Kontakt:

Post autor: Mateoss18 » pt gru 04, 2009 19:20

wyciąg pina i sprawdź ile się wysuwa ten bolec, co sie porusza po nim. Sprawdź też jak długą rysę Ci robi ten bolec po pinie. Najlepiej zapodaj foto jak to u Ciebie wygląda. Nie zapomniałeś czasami założyć tego wężyka, co idzie od góry pompy do turbo?


mk1 1.5GX --> mk3 1.9TD --> mk4 1.6SR --> mk3 cabrio 1.8 ABS --> passat B5 FL

rafxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sie 31, 2009 01:38
Lokalizacja: szczecin

Post autor: rafxxx » pt gru 04, 2009 19:24

wszystko zalozylem jak bylo tylko wlasnie zastanawiam sie czy ten stozek caly chodzi w srodku w pompie , czy on powinien byc wlozony jakos specjalnie? czy poprostu tak jak zrobilem wlozylem jak szlo i tyle? ,zrobie foto i postaram sie wkleic jak najszybciej



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 04, 2009 19:43

Wyjmij pina i zrób zdjęcie, daj także zdjęcie pompy, prawdopodobnie twój TD będzie wymagał nieco "grubszego" dłubnięcia.
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 19:44 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



rafxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sie 31, 2009 01:38
Lokalizacja: szczecin

Post autor: rafxxx » pt gru 04, 2009 19:45

co znaczy grubszego dlubniecia? co mas zprzez to na mysli? fote zrobie jutro bo ciemno juz jest a aparat mam tylko w telefonie niezbyt dobrej jakosci :grrr:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt gru 04, 2009 19:45

Pin będzie działał jak byś go nie włożył ,tak jak radzą koledzy sprawdz czy po naciśnieciu gazu wysuwa ci się bolec w LDA po którym porusza się pin,powinien wysuwać się prawie do połowy otworu (potem trzeba go cofnąć np.wkrętakiem bo sam nie wróci)Jeżeli wszystko działa jak należy i mimo to dalej nie czuć efektu to prawdopodobnie ktoś wcześniej grzebał przy dawce paliwa i ją podkręcił
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 19:48 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

rafxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sie 31, 2009 01:38
Lokalizacja: szczecin

Post autor: rafxxx » pt gru 04, 2009 19:51

ale jak mam to sprawdzic czy wciska sie bolec ? mam zostAwic otwarta ta kopulke u gory czy ktory to jeest ten bolec? a jesli ktos cos ruszal z dawka paliwa to co wtedy?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 04, 2009 19:54

Wyciągasz pina i naciskasz dźwignię gazu - powinien się wysunąć.

Jeśli masz taką dźwignię przy pompie jak tu >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123868 To trzeba będzie się jej pozbyć, (rozebrać pompę i uciąć) lub chociaż pokręcić regulacją. W golfach z automatem często były takie wynalazki.
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 19:55 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt gru 04, 2009 20:07

Każdy dodaje coś od siebie i widać że kolega rafxxx, zaczyna się gubić ,kolego spokojnie i po kolei zrób to co ci mówiłem
rafxxx pisze:ale jak mam to sprawdzic czy wciska sie bolec ?
normalnie ,patrzysz z góry w miejsce z którego wyciągnąłeś pina ,dodajesz gazu i widzisz(o ile działa prawidłowo )wysuwający się rysik po którym porusza sie pin.
rafxxx pisze:a jesli ktos cos ruszal z dawka paliwa to co wtedy?
to zawsze można ustawić ,ale po zwiększeniu dawki paliwa zawsze będą jakieś objawy które da się zauważyć np.zwiększone kopcenie na czarno ,zwiększone spalanie no i nietypowo dobrze zbierające się auto ,czasami dochodzi do tego dłuższe schodzenie z obrotów ,ale jak ktoś wiedział co i jak ustawić to niekoniecznie ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ZWIREK1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 10:38
Lokalizacja: łęczna

Pin

Post autor: ZWIREK1 » pt gru 04, 2009 20:22

t0mal pisze:Wyciągasz pina i naciskasz dźwignię gazu - powinien się wysunąć.

Jeśli masz taką dźwignię przy pompie jak tu >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123868 To trzeba będzie się jej pozbyć, (rozebrać pompę i uciąć) lub chociaż pokręcić regulacją. W golfach z automatem często były takie wynalazki.
Witam
Faktycznie dźwignia z linka po wyżej blokuje potencjał pina .
U mnie wystarczyło wykręcenie ampula z dźwigni i auto stało się nie do poznania .
Pzdr
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 20:23 przez ZWIREK1, łącznie zmieniany 2 razy.



rafxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sie 31, 2009 01:38
Lokalizacja: szczecin

Re: Pin

Post autor: rafxxx » sob gru 05, 2009 00:14

ZWIREK1 pisze:
t0mal pisze:Wyciągasz pina i naciskasz dźwignię gazu - powinien się wysunąć.

Jeśli masz taką dźwignię przy pompie jak tu >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123868 To trzeba będzie się jej pozbyć, (rozebrać pompę i uciąć) lub chociaż pokręcić regulacją. W golfach z automatem często były takie wynalazki.
Witam
Faktycznie dźwignia z linka po wyżej blokuje potencjał pina .
U mnie wystarczyło wykręcenie ampula z dźwigni i auto stało się nie do poznania .
Pzdr
chodzi ci o ta srube zaznaczona na zielono? Obrazek to ten ampul z dzwigni czy jak, prosze o konretne wytlumaczenie bo nie jestem mechanikiem, kompletnym laikiem i boje sie szczerze mowiac zdejmowac pompe zeby cos nie uszkodzic



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob gru 05, 2009 11:16

rafxxx pisze:prosze o konretne wytlumaczenie bo nie jestem mechanikiem, kompletnym laikiem i boje sie szczerze mowiac zdejmowac pompe zeby cos nie uszkodzic
W takim razie odradzam rozbieranie czego kolwiek bo żle się to skończy...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości