Maksymalna prędkość tylko 130 km/h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Niechybny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt gru 04, 2009 16:23
Lokalizacja: Kielce

Maksymalna prędkość tylko 130 km/h

Post autor: Niechybny » pt gru 04, 2009 17:12

Witam.
Od tygodnia stałem się posiadaczem sprowadzonego Golfa IV 1.9 SDI z 1999r i mam problem jak w temacie. Wyczytałem że fabryczna Vmax=160 więc zaczynam się zastanawiać czy przypadkiem nie trafiłem na jakiś przekręt. Silnik chodzi równo, zapala za pierwszym razem. Co może być przyczyną że przy 130 osiąga maksymalną prędkość? Poszukuję też mechanika do wymiany rozrządu w Kielcach i nie chciał bym iść do pierwszego lepszego więc jak ktoś może coś doradzić będę wdzięczny.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt gru 04, 2009 17:16

a do tych 130 km/h idzie "dynamicznie" (jeśli można tak to określić przy SDI) ?


Obrazek

Niechybny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt gru 04, 2009 16:23
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Niechybny » pt gru 04, 2009 17:20

Do 120 myślę że jest ok..



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt gru 04, 2009 17:24

wskazana jest diagnostyka Vagiem a i myślę, że polecane warsztaty i serwisy znajdziesz w swojej grupie regionalnej, możesz również pewnie liczyć na kolegów w Twojego otoczenia :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=196234&start=0


Obrazek

Niechybny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt gru 04, 2009 16:23
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Niechybny » pt gru 04, 2009 17:37

Dzięki. Przeoczyłem świętokrzyską grupę myślałem że nie istnieje:D



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt gru 04, 2009 18:13

Ja miałem tak samo wymiana pompy wtryskowej pomogła - nie była już tak wydajna przy wyższych prędkościach


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt gru 04, 2009 18:27

grandi, litości, skąd Ty bierzesz te info, to jest Mk4. Ile ta pompa ma przebiegu ?


Obrazek

Niechybny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt gru 04, 2009 16:23
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Niechybny » pt gru 04, 2009 19:02

Jeśli to pytanie nie ironia odpowiadam: 222 tyś. Nie mam pewności czy to faktyczny przebieg...



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt gru 04, 2009 19:06

to w żąden sposób nie jest ironia, te pompy w SDI wytrzymują naprawdę sporo więc z pewnością usterki bym w niej nie upatrywał.


Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt gru 04, 2009 19:43

Sztomel pisze:grandi, litości, skąd Ty bierzesz te info, to jest Mk4. Ile ta pompa ma przebiegu ?
Nie proś o litość ,Moja miała 160 pompa przy wyższych prędkościach nie była szczelna tak powiedział pompiarz zasysała powietrze , dziwna sprawa zmieniłem pompę wtryskowa 170 nagle :) na budziku

Dokładnie było tak że do 120 ok a potem juz muł
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 20:46 przez grandi, łącznie zmieniany 4 razy.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt gru 04, 2009 20:08

260 kkm w Golfie Mk2 - powodzenia.


Obrazek

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pt gru 04, 2009 20:26

Niechybny, nie ma co gdybać i kombinować, auto należy ZVAGOWAĆ
do jakiej wartości obrotów kręci się motor?
jak tam stan techniczny filtra paliwa oraz filtra powietrza? :chytry:


jak to jest z SDI Sztomel, te silniki mają prawo wpaść w tryb awaryjny, jest taka opcja?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt gru 04, 2009 20:28

pelton1985 pisze:jak to jest z SDI Sztomel, te silniki mają prawo wpaść w tryb awaryjny, jest taka opcja?
owszem, przecież nie tylko turbo o tym decyduje (jak to jest przeważnie w TDI).


Obrazek

suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » pt gru 04, 2009 20:29

u mnie dzieje sie to samo max 140 lecialem. Co do pompy to tam jest chyba boscha i podobno jest nie do zajechania ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości