Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
czyli podsumowując : odpowiedź dla wszystkich chętnych zmienić pompę "dziesiątkę" w MK4 na pompę "jedenastkę - zamawiać albo z Mk4 ALH w automacie albo lub New Beetla lub AHH w Passacie, Audi A4 - zmiana bez żadnych przeróbek, przekładać i zmieniać soft (bo inaczej będzie kopcić).
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 18:32 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
- Lokalizacja: PK/PPL
- Kontakt:
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
jestem ciekawy czy po samej zmianie z 10 na 11 czuc jakies roznice w mocy bez korekt softu ???Magic-Cookie pisze:11 z AHH wskoczyła w piątek do mojego ASV.. delikatnie dojechałem do domu, wszystko gra więc powinno być ok. jutro wrzucam map'a od arl'a i na strojenie
czy jest to możliwe że silnik zaczął troszkę ciszej chodzić, tak miękko ?? bo takie mam wrażenie.. pozdro
Czarny turboklekocik
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
- Lokalizacja: PK/PPL
- Kontakt:
ja jadąc po montażu do domu delikatnie do 2tys obr nie puścił nawet bąka jak jest przy bucie nie patrzyłem bo bałem się żeby się nic nie stało.. niebawem korekta więc będzie wiadomo co i jak.Passat944 pisze:Ja po montażu 11 miałem za sobą taki dym, że nie dało się jechać ale była znaczna różnica na plus. Po założeniu 11 raczej od razu korekta softu sugerowana.
ASV + gt22,11,230,2.5",FMIC itd
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
- Lokalizacja: PK/PPL
- Kontakt:
Panowie posiadam passata b5 z AFN pod maską i chcę wymienić pompę na 11mm. Zamówiłem pompę od passata z oznaczeniem AHH. I teraz pytanie co muszę przerobić, żeby zamontować ta pompę.
Z tego co czytałem to wnioskuję, że:
- Mocowanie pompy będę musiał roztoczyć.
- Wtyczkę trzeba będzie przerobić.
- Koło zębate od rozrządu zostaje te które jest przy pompie 11mm..
Jeżeli źle coś napisałem to proszę o poprawienie mnie. A równiez mam pytanie czy ktoś posiada schemat jak przerobić wtyczkę... ?? Czy są z nią jakieś problemy z przerobieniem..??
Z tego co czytałem to wnioskuję, że:
- Mocowanie pompy będę musiał roztoczyć.
- Wtyczkę trzeba będzie przerobić.
- Koło zębate od rozrządu zostaje te które jest przy pompie 11mm..
Jeżeli źle coś napisałem to proszę o poprawienie mnie. A równiez mam pytanie czy ktoś posiada schemat jak przerobić wtyczkę... ?? Czy są z nią jakieś problemy z przerobieniem..??
Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
A jest możliwe przełożenie wnętrzności pompy 11 do obudowy pompy AFN? I zamiana nastawnika z pasującą wtyczką? Mam namiar na gościa co tak twierdzi
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości