"mechaniczne" TDI
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
fotki postaram sie wieczorkiem wkleić.
fakt silniczek daje rade ale turbo diesel to jest to, ale wcześniej jak na jesień to tdi jeszcze nie będzie.
Komplikacje raczej takie same jak przy wkładaniu TDI do budy mkII (moze trochę mniej bo chcę bez elektroniki) zostaje jeszcze kwestia skrzyni biegów ale nad tym już też pracuje.
W tej chwili skupiam sie na doprowadzeniu auta do pożądku bo niestety ma kilka ognisk zapalnych na sobie.
No i odkręcam 1V+ na takie 1V z małym plusikiem teraz ma być oszczędnie.
fakt silniczek daje rade ale turbo diesel to jest to, ale wcześniej jak na jesień to tdi jeszcze nie będzie.
Komplikacje raczej takie same jak przy wkładaniu TDI do budy mkII (moze trochę mniej bo chcę bez elektroniki) zostaje jeszcze kwestia skrzyni biegów ale nad tym już też pracuje.
W tej chwili skupiam sie na doprowadzeniu auta do pożądku bo niestety ma kilka ognisk zapalnych na sobie.
No i odkręcam 1V+ na takie 1V z małym plusikiem teraz ma być oszczędnie.
Nissan Patrol K160
- Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
- Kontakt:
oj duzo bylo tlumaczen w jednym poscie jak ten co ma to lupo i startuje na 1/4 tlumaczyl i na tym forum tez troche o tym bylo.Trochim pisze:nie, przednia oś z tylną jest połaczona za pomocą sprzęgła wiskotycznego tzn działa to tak, że podczas uslizgu przednich kół część momentu przekazywana jest na tylne koła. Wiskoza pada i mamy wtedy przednionapędowego golfa
b. fajnie sie jeździ na śliskim rondzie
synchro super sprawa mi by sie takie przyealo ostatnio jak sie scigalem to zamaist wystrartowac to stanolem z mielacymi sie kolami eh. a w takim to bez posligu a moze nawet 4 zakrecic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości